XXL Nutrition

Ook A'dam kiest voor Jay (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

randyvanhoek

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2003
Berichten
123
Waardering
0
Zoals verwacht heeft Jay ook in A'dam gewonnen. Ronny heeft zn startbewijs voor de O ook veilig gesteld.

De uitslag:

1. Jay Cutler
2. Ronnie Coleman
3. Ronnie Rockel
4. Hidetada Yamagishi
5. Eddie Abbew

de rest weet ik nog niet, komt vast straks wel van iemand
 
wat had je gedacht?

Ronnie Rockel is trouwens :thumb: hij werd bestolen op de Mr. Olympia :no:
 
hohoho de aap :o
 
wel vreemd dat jay nu overal eerste wordt... was het verschil tussen coleman en cutler dan zo groot?
 
ik hoop dat het in 2007 zn laatste show word en dat hij het haalt, mar ik vrees ervoor..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Congratz voor Jay, wss beste week in zn competitief leven
 
tsja, logisch opzich :) leuk voor Jay ook. Iemand nog foto's?
 
Hidetada Yamagishi = wow
 
Jay is goed Bezig..!!!:D
 
Wat een fantastische dag, ik heb echt geweldig genoten!
Bij binnenkomst meteen met Ed op de foto, en de amateur klasse meegepakt.
Ik was er om 14.00 uur, toen ik zag dat de mannen pro's pas om 19.45 kwamen, dat viel wel een beetje tegen.
Maargoed je moet er wat voor over hebben he!
Ik was nog nooit naar een bodybuilding wedstrijd geweest dus ik wist totaal niet wat je kan verwachten.
En natuurlijk is je batterij van je camera leeg net op het eind als de pro's bijna het publiek in lopen.
Ronnie en Jay liepen overigens wel het publiek in maar daar kon ik echt niet bijkomen.
Helaas zijn de foto's niet van topkwaliteit omdat er veel rook was, en het was best donker en ook de jury zat recht voor mijn neus...

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Was echt 'n super show,heb zo onzettend genoten..
En ronnie was de man vanavond, hij is gewoon veel bruuter dan Jay en dat liet 't publiek wel heel duidelijk weten ook.wat 'n aap van dichtbij zo gaaf.
yeahhhh budddy
jay was ook goed ,maar ronnie is gewoon de man..
Was maar 1 vreet tentje met lange rij dat was wel minder maar show was toppie!!
 
Ronnie heeft meer massa dan jay, maar daar is ook alles mee gezegd.
 
264386528_d14612c672.jpg


264386535_5397177e11.jpg


264386534_65b91c8cc0.jpg


264386520_30f06205b8.jpg
 
Wie weet op welke punten Jay heeft gewonnen? Ronnie heeft meer massa en vind hem droger lijken.
 
Wie weet op welke punten Jay heeft gewonnen? Ronnie heeft meer massa en vind hem droger lijken.

helaas kon de jury niet om die lat en tricep heen, jay is een waardig winnaar dit jaar..

en dat komt van een ronnie fan :(
 
Back
Naar boven