AndroidHealthClinic

@Rob G; Crystal Meth op sbs6

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Bij reportage, 22:50
 
Is dat zo real tv soap, over rob's zijn familie ?

De Methtjes ? :D
 
Ik zag rob wel even in de voorstukjes, dus hij komt er wel in voor.
 
Best boeiend! Stelletje nichten haha!
 
Wel cool dat we nu eindelijk eens die anale vernederingen met M-M hebben kunnen aanschouwen waar Rob altijd naar refereert.
 
Afgezien van al die gaye shit hebben die mannen een mooi leven. Je voelt je geweldig en je hebt maar één zorg en dat is drugs. Aids bestaat trouwens niet.
 
Damn al een uur gemist, toch nog ff laatste stuk kijken. Thnx voor de tip KaLe, meth rules!!!
 
ik zie dat de crystal meth hype na de USA nu ook nederland heeft bereikt:D
 
Dat is toch gewoon speed? Dat is toch al minstens 10 a 15 jaar in Nederland.
 
Nee. De ondertitel zegt speed, maar het is methamfetamine, toch wat anders.
 
Iemand hier die meth ook echt heeft getest?
 
Levi heeft het gehad, maar vond het nogal mee vallen. Ik denk dat het ook allemaal wat wordt overdreven.
 
Ja maar hij wordt sindsdien wel iedere dag wakker met zijn beide duimen in zn reet, dus tof is het ook niet.
 
Levi heeft het gehad, maar vond het nogal mee vallen. Ik denk dat het ook allemaal wat wordt overdreven.

Denk dat Levi het niet het heeft gespoten ;)
 
Levi heeft het gehad, maar vond het nogal mee vallen. Ik denk dat het ook allemaal wat wordt overdreven.

Volgens mij heeft levi een aardige resistentie opgebouwd als het om drugs gaat, dus hem als referentiepunt nemen lijkt me niet echt verstandig. ;)
 
Ze spuiten het verkeerde goedje en ze doen de verkeerde dingen.:eek!:
 
In Amerika wordt alles wat overdreven laats nog bij een Amerikaanse politieserie op N.L 3 gingen ze daar beweren dat je na XTC pilletje je geheugen kwijt zou raken na 1 pilletje, gaten in je hersenen,parkinson en andere onzin.

3 maanden geleden was er 1 of andere Pino die beweerde bij Oprah dat die zo verslaafd zou zijn geweest dat die gaten in ze wangen zaten dat die half in coma lag in het vliegtuig en andere sprookjes van Grim. Later bleek dat Pino alles gelogen had.
 
hha ja wat een bangmakerij daar in amerika, alsof het iets zou uitmaken
 
gewoon niet gebruiken simpel toch...
 
Back
Naar boven