Fitness Seller

=) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is een begin en u zeker niet opjagen!!
Blijf gewoon maar wat trainen en kijk eens als je 18 bent ofzo...
 
Kijk nou, wat lief, hij heeft een rood karma blokje dankzij mijn vrijgevige karmadrop :o

Wat ben jij voor flapdrol kerel :/
 
Jij maakt hier stellingen niet ik, waarom zou trainen op jonge leeftijd slecht zijn en waarom krijg je van oefeningen als vlak bankdrukken hangtietjes?

als je iets wilt verwerpen moet je júist argumenten aanvoeren ;)
En om te kunnen gaan krachttrainen moet je echt uitgegroeid zijn (rond de 18 jaar), anders kunnen je spieren, pezen en botten in de problemen komen. Op de foto's kan ik niet beoordelen of hij volledig is uitgegroeid, maar meestal groei je toch nog wat centimetertjes in de lengte door... Ik ben ook nog maar 17, maar 17 is nog altijd ouder dan 15...
en van alleen vlakdrukken krijg je echt hangtietjes ;)
 
Laatst bewerkt:
Jij stelt dingen dan lijkt het me vanzlfsprekend dat je die onderbouwt, nou is het me nog niet duidelijk waarom je spieren, pezen en botten in de problemen komen, leg uit?

Verder is het maar net wat je onder hangtietjes verstaat.
 
lol ken je dat een vriendin? waarschijnlijk niet want daar zul jij in je hele leven toch geen contact mee maken, tenminste toch niet één die bestaat uit vlees en bloed...sukkel


:roflol:


Damn, ben je ongesteld geworden schat?
 
Jij stelt dingen dan lijkt het me vanzlfsprekend dat je die onderbouwt, nou is het me nog niet duidelijk waarom je spieren, pezen en botten in de problemen komen, leg uit?

Verder is het maar net wat je onder hangtietjes verstaat.

is het nog niet duidelijk genoeg dan? ;)
Als je nog groeit zijn vaak de pezen en spieren ook nog niet uitgegroeid en zorgt gewichtstraining voor een te zware belasting op die spieren wat permante schade kan aanrichten.
Natuurlijk als je het beperkt houdt valt het wel mee, maar als je echt wilt trainen kun je beter conditietraining voor je spieren i.p.v. krachttraining.

verder nog wat google:
Hij zit nu in de pubertijd. In deze leeftijdsfase zijn zijn hormoonspiegels niet stabiel wat zorgt voor o.a. secundaire geslachtskenmerken en botaanmaak.
Door te beginnen met bodybuilding maakt hij (extra) androgene hormonen aan die zijn fysiologie op zijn leeftijd in de war kunnen sturen.


en luuc:
dat zei ik dus al in mijn originele post waar alex op reageerde ;) even doorlezen ;)
 
is het nog niet duidelijk genoeg dan? ;)
Als je nog groeit zijn vaak de pezen en spieren ook nog niet uitgegroeid en zorgt gewichtstraining voor een te zware belasting op die spieren wat permante schade kan aanrichten.
Natuurlijk als je het beperkt houdt valt het wel mee, maar als je echt wilt trainen kun je beter conditietraining voor je spieren i.p.v. krachttraining.

verder nog wat google:
Hij zit nu in de pubertijd. In deze leeftijdsfase zijn zijn hormoonspiegels niet stabiel wat zorgt voor o.a. secundaire geslachtskenmerken en botaanmaak.
Door te beginnen met bodybuilding maakt hij (extra) androgene hormonen aan die zijn fysiologie op zijn leeftijd in de war kunnen sturen.


en luuc:
dat zei ik dus al in mijn originele post waar alex op reageerde ;) even doorlezen ;)

Over die dingen is altijd al onduidelijkheid geweest, waar heb je het vandaan dat je gewrichten, pezen en spieren de belasting niet aan zouden kunnen? Ik zou wel eens een studie willen zien waaruit dat blijkt.
 
Over die dingen is altijd al onduidelijkheid geweest, waar heb je het vandaan dat je gewrichten, pezen en spieren de belasting niet aan zouden kunnen? Ik zou wel eens een studie willen zien waaruit dat blijkt.

Ik zeg: leugens en bedrog.
 
Over die dingen is altijd al onduidelijkheid geweest, waar heb je het vandaan dat je gewrichten, pezen en spieren de belasting niet aan zouden kunnen? Ik zou wel eens een studie willen zien waaruit dat blijkt.

tja je zou et ook gewoon kunnen geloven... het is allemaal zo logisch als wat, je moet wel erg koppig zijn als je zulke aannemelijke dingen niet gelooft..
 
tja je zou et ook gewoon kunnen geloven... het is allemaal zo logisch als wat, je moet wel erg koppig zijn als je zulke aannemelijke dingen niet gelooft..

Maak jezelf nou niet zo belachelijk, knul. Dat dingen "aannemelijk" en "logisch als wat" zijn, zijn niet bepaald argumenten. Het is namelijk gelul en Alex probeert je wat uit de tent te lokken. Gebruik de search eens, er zijn al een paar keer discussies over geweest en de uitkomst was duidelijk.
 
haha is goed ;)
onderwerp afgesloten..
 
Nog niet helemaal, beloof ons eerst maar eens dat je voortaan beestachtig hard gaat trainen en ook in de kroeg laat zien dat je een echte vent bent.
 
Nou, gezien zijn naam ziet hij er nog best uit. Echter, uit z'n antwoorden maak je toch op dat'ie hersendood moet zijn of iets wat daarop lijkt. Zullen we niet veel last meer van hebben :D
 
Over die dingen is altijd al onduidelijkheid geweest, waar heb je het vandaan dat je gewrichten, pezen en spieren de belasting niet aan zouden kunnen? Ik zou wel eens een studie willen zien waaruit dat blijkt.

Ze willen gewoon dat jij stopt met trainen benchmonster! ;)
 
Cool dat je al aan het trainen bent. Niet om lullig te doen maar ben je vroeger een beetje dik geweest?

Het vel bij je borst hangt een beetje, de buik lijkt een beetje een vroeger bierbuikje. Verder zie je bij je rug totaal geen spieren en is er ook geen v-vorm.

Met je biceps, triceps en deltoids zit het wel ok voor nu. Ik zou de rest erbij trainen. Je buik, lats, en je hele rug.

Een echte V-vorm zou misshcien lastig zijn wat sommige hebben dat gewoon zonder trainen al. Anyway succes en doe gewoon chill iedereen is hier om elkaar te helpen.

Thijs
 
Back
Naar boven