XXL Nutrition

waar halen jullie je eiwit poeder vandaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Willempie1975

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 dec 2005
Berichten
305
Waardering
0
Hallo,

Ik zou graag willen weten waar jullie je eiwitpoeder vandan halen en of jullie dan ook kijken naar de prijs en het aantal eiwit wat erin zit.
Ik kwam gisteren deze site tegen Whey Eiwit - Eiwitpoeder .nl vind deze wel goed kwa prijs.
 
XXL Nutrition.
kijk wat er op no.1 staat in de best verkochte producten
 
In de supplementenshop.

Kan je ns rustig rondkijken naar alles + goed woordje uitleg.
 
Ik heb op XXL Nutrition van het weekend geprobeerd een bestelling te doen, moest me toen eerst aanmelden voor Paypal, heb dat gedaan en ook m'n creditcardgegevens opgegeven en zou een bevestigingsmail ontvangen waarin m'n Paypal-account geactiveerd zou worden...

Nooit gekregen derhalve,.... :(
Nu haal ik het maar in de reformzaak (Naproz Sports) of misschien op de sportschool zelf.
 
XXL nutrition, eiwitten zijn er lekker (vooral banaan!!!) en lossen goed op, en beste prijs/kwaliteit verhouding in NL vind ik.
 
bij de whey premium zit dit er per 100gr in.

Voedingswaarde 100 gr
KJ 1609
Kcal 383
Eiwit 93
Koolhydraten 0
Vet 1
 
Ik heb gehoord dat in de winkelketen "de tuinen" goede en goed geprijsde whey te koop is. Heb het nog niet gechekt
Maar wellicht heb je er wat aan
 
Ik heb laatst wel lijnzaadolie bij de Tuinen gehaald, ze hebben er ook veel vitaminepillen, viscapsules, knoflookpillen etcetera....whey dus ook..? :)

Loop ik daar morgen eerst eens langs.
 
Ik heb op XXL Nutrition van het weekend geprobeerd een bestelling te doen, moest me toen eerst aanmelden voor Paypal, heb dat gedaan en ook m'n creditcardgegevens opgegeven en zou een bevestigingsmail ontvangen waarin m'n Paypal-account geactiveerd zou worden...

Nooit gekregen derhalve,.... :(
Nu haal ik het maar in de reformzaak (Naproz Sports) of misschien op de sportschool zelf.

je kan ook het geld storten via internetbankieren.
kan ook in het weekend .
bestelling word dan direct geleverd als het geld binnen is.
 
Ik ga me eiwitten bij XXL halen, heb een keer geproefd van Rob G maar tering smaakt erg goed die shit en lost heel goed op man !!
 
XXL NUTRITIONis de bom!
 
Ik heb laatst wel lijnzaadolie bij de Tuinen gehaald, ze hebben er ook veel vitaminepillen, viscapsules, knoflookpillen etcetera....whey dus ook..? :)

Loop ik daar morgen eerst eens langs.

Blijkbaar het werd hier op dit forum beweerd. suc6 en laat even weten
 
Ik heb de laatste keren ook mijn whey eiwitten bij Eiwitpoeder .nl gehaald. Ben er erg over te spreken, snelle afhandeling, goeie communicatie en de prijs is ook prima. Had ook wel eens een review geschreven over die whey premium van daar.
 
Bestel het altijd bij Powerstore.nl...gewoon eigenmerk aardbeien..echt lekker!!
Heb laatst ook een keer de Designer Proteine besteld met chocolade smaak, maar die is echt niet te drinken bijna!
 
Ik heb de laatste keren ook mijn whey eiwitten bij Eiwitpoeder .nl gehaald. Ben er erg over te spreken, snelle afhandeling, goeie communicatie en de prijs is ook prima. Had ook wel eens een review geschreven over die whey premium van daar.


En hoe beviel de whey premium
 
gewoon in duitsland lekker goedkoop
 
Ik ga me eiwitten bij XXL halen, heb een keer geproefd van Rob G maar tering smaakt erg goed die shit en lost heel goed op man !!

:scratch: wow frenkie 2 much info
 
Back
Naar boven