Fitness Seller

Bewoonster Gouden Kooi krijgt geen uitkering meer

Bezoekers in dit topic

D.

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
10 jun 2003
Berichten
9.093
Waardering
2
Bewoonster Gouden Kooi krijgt geen uitkering meer
door Thijs Wartenbergh
ALMERE/LELYSTAD - De gemeente Almere stopt de bijstandsuitkering van de Almeerse Gouden Kooi-bewoonster Natasia, zolang de vrouw meedoet aan dit Talpa-programma.

Dat heeft een woordvoerder van de gemeente verklaard. Natasia ontvangt een uitkering, zo is gebleken. Volgens de wetgeving moet de ontvanger moeite doen om een baan te vinden. Dat is nu niet mogelijk omdat ze de villa in Eemnes, waar de 'gouden kooi' staat, contractueel niet kan verlaten. Dat mag wel, maar dat gaat haar geld kosten. Daarnaast zal haar uitkering binnenkort worden bevroren omdat de Almeerse momenteel niet in haar woonplaats verblijft. Dat is volgens de gemeente een voorwaarde om bijstand te ontvangen.

De 32-jarige Natasia zorgde voor veel opschudding omdat ze haar twee kinderen van 6 en 9 jaar had verlaten voor wellicht een periode van een jaar of langer. Jeugdzorg houdt het gezin in de gaten om te zien hoe ze de afwezigheid van hun moeder verwerken.

De echtgenoot van deelneemster Angelique gaat het Bureau Jeugdzorg Flevoland aanklagen. De man, T. Tilstra uit Lelystad, is woedend over de controle die Jeugdzorg wil hebben op de drie meisjes van 16, 15 en 13 jaar uit dit gezin. Hij wilde niet ingaan op het feit dat een van zijn dochters vrijwillig ondersteuning van Jeugdzorg krijgt. Jeugdzorg vindt, na een bezoek aan het gezin, dat de kinderen goed worden verzorgd. Ook hier worden, net als bij Natasia, de effecten voor de kinderen op de lange termijn gevolgd.

Een groep jongeren uit Eemnes is er afgelopen weekeinde in geslaagd op het terrein van de villa te komen. Ze namen een duik in het zwembad.


Hahahaha, echt weer mooi nederlands is dit. Ik heb het trouwens op tv gezien, dat ze uit haar huis werd geplukt, zonder dat ze echt afscheid kon nemen. Best een walgelijke actie van talpa. Die negerin was echt súperarm, woonde met kinderen in een rijtjeshuis enzo. Vervolgens kreeg ze de "kans" om een ton extra te verdienen als ze direct meeging en alles in de steek liet zonder afscheid. Natuurlijk deed ze dat, maar dat is best een misselijke manier van tv maken. De reactie van die valse nicht van een Gordon deden me dan wel weer lachen, gelukkig maar want daar is tv tenslotte voor.

Maar goed, onze shaniqua is dus haar uitkering kwijt omdat ze niet meer in haar woonplaats woont en niet meer solliciteert. Volkomen terecht uiteraard, maar wat nu met die kids?
 
Ik word zo ontzettend moe van die hele gouden kooi circus. Er zijn zoveel zaken omtrent kinderen en welzijn die aangepakt moeten worden maar omdat dit op televisie is wordt dit besprongen van alle kanten, het is allemaal zo vermoeiend :(
 
kan iemand uitleggen hoe dat zit met die gouden kooi? Waar gaat dat programma over?
 
Een aantal mensen worden in een Villa geplaatst en moeten elkaar eruit pesten. De laatste die blijft zitten, wint. Geen stemrondes dus, maar wel overal en 24/7 camera's op je knar. Wanneer je gewonnen hebt, mag je die villa houden en een keer over Tooske en Reinout Oerlemans heen.
 
eruit pesten? hahaha dat moet een grappig programma zijn :D
 
Yep, maar het kan dus máánden duren!
 
in theorie kan het zelfs nog veel langer duren
 
mááááááááááááááááánden misschien wel dus!
 
Eruit pesten? Zijn daar beperkingen aan? Zitten er mensen in dat huis die suïcidaal zijn?
Misschien kan het toch nog interessant worden. Ik hoop dat het echt compleet uit de hand loopt, met moord en doodslag en de hele bende. Dan heb ik ein-de-lijk het entertainment wat ik van Talpa verwacht. Ik wil de stukken lever en hersens tegen de muur aan zien kleven. :thumbup:
 
En dan die dochtertjes voor de camera: Mama is dood! Waarom heeft mama geen hoofd meer? Mama!!!

Ja, dan hebben we tenminste vernieuwende televisie.
 
Of dat die schoolklas in Urk ziet hoe hun juf compleet doordraaid en vervalt tot auto-mutilatie. Maarja, dat is natuurlijk te mooi om waar te zijn.
 
John de Mol en zijn Talpa zijn ziek, die Natasia is ziek en kijkers naar die Talpa-zooi zijn ook ziek. Terecht dat ze haar uitkering afnemen, maar wel lullig voor de kids. Maar ja daar moet die sloerie zelf maar aan denken i.p.v. met dollartekens in haar hoofd te lopen.
 
Die neger is extreem dom :p eigenlijk zijn zij allemaal dom :p
 
John de Mol en zijn Talpa zijn ziek, die Natasia is ziek en kijkers naar die Talpa-zooi zijn ook ziek. Terecht dat ze haar uitkering afnemen, maar wel lullig voor de kids. Maar ja daar moet die sloerie zelf maar aan denken i.p.v. met dollartekens in haar hoofd te lopen.

Ja maar Eric, jij met je geschiedenis in the hood, die mensen doen toch alles voor een beetje geld? En zij denken dat dat helemaal het summum is, al die rijkdom. Imo een beetje goedkope manier om tv te maken, arme negers dure glimmende dingen voorhouden, dan doen ze natuurlijk alles.
 
Tsja, voor die Natasia kan ik nog wel begrip opbrengen. Die heeft last van opportunisme, maar niet meer als de gemiddelde mens denk ik. Ze heeft een paar koters om voor te zorgen (Tyrone is geheel in traditie gevlucht?) en heeft geen cent te makken, dus ziet ze haar kans schoon.

Talpa begeeft zich op een hellend vlak met deze show. Misschien is een idee voor de volgende show om echt mensen te kiezen die je afhankeijk kan maken, mensen met grote geldproblemen of flinke psychische problemen.
Het is niet zo ethisch maar het levert in ieder geval geweldige t.v. op, en wat dat betrefd heeft Talpa niks te verliezen natuurlijk.
 
Tsja, voor die Natasia kan ik nog wel begrip opbrengen. Die heeft last van opportunisme, maar niet meer als de gemiddelde mens denk ik. Ze heeft een paar koters om voor te zorgen (Tyrone is geheel in traditie gevlucht?) en heeft geen cent te makken, dus ziet ze haar kans schoon.

Talpa begeeft zich op een hellend vlak met deze show. Misschien is een idee voor de volgende show om echt mensen te kiezen die je afhankeijk kan maken, mensen met grote geldproblemen of flinke psychische problemen. Het is niet zo ehtisch maar het levert in ieder geval geweldige t.v. op, wat dat betrefd heeft Talpa niks te verliezen natuurlijk.

Nee, Bubba is doing some time, je weet toch, hossel en surviven.

Talpa heeft wat ethiek ook niets te verliezen, wat mij betreft mag het nog zieker worden. Die Gordon ook joh, toen hij die neger uit haar leventje haalde (iedereen janken) "ja wat erg voor haar he. Moet je nagaan hoe ik me nu voel." En dan die grijns!! Hahahaha, het is echt een valse rasnicht.
 
Ja, Gordon en Talpa zijn een goed team.
Zit die homofiele puddingkop van een Jensen eigenlijk ook bij Talpa?
 
Ja maar Eric, jij met je geschiedenis in the hood, die mensen doen toch alles voor een beetje geld? En zij denken dat dat helemaal het summum is, al die rijkdom. Imo een beetje goedkope manier om tv te maken, arme negers dure glimmende dingen voorhouden, dan doen ze natuurlijk alles.

:roflol:
 
wat een irritant programma is het,bijna net zo erg als die big brother shit.
 
haha, je kinderen wellicht een jaar lang niet zien vanwege een huis...

volgens mij kunnen we toch nog wel het nodige leren van onze moslimvrienden hier in ons kikkerlandje.
 
Back
Naar boven