XXL Nutrition

Bodybuilder Neset Icli vanavond op ned 1

Bezoekers in dit topic

Whaha, gasten, get real, zo goed als alle chicks vinden zo'n vasculaire kleerkast gewoon ranzig.



ahahaha vergis jij je eens lekker sterk. "Meisjes" Vinden het misschien ranzig omdat ze zich geintimideert voelen.Daarom zie je die ecto,s of ladyboys daar ook altijd mee rondlopen. genoeg echte vrouwen vinden het grote wel mooi. Al weet ik niet of ze dat extreem vasculaire mooi vinden maar het is niet alsof die gasten year round op dat lichaamsvet zitten.
 
ahahaha vergis jij je eens lekker sterk. "Meisjes" Vinden het misschien ranzig omdat ze zich geintimideert voelen.Daarom zie je die ecto,s of ladyboys daar ook altijd mee rondlopen. genoeg echte vrouwen vinden het grote wel mooi. Al weet ik niet of ze dat extreem vasculaire mooi vinden maar het is niet alsof die gasten year round op dat lichaamsvet zitten.

Waar haal je die wijsheid vandaan? Ik weet niet welke vrouwen jij spreekt, maar ik heb er in mijn hele leven nog geen een gehoord die echt op zulke grote kerels valt. Alleen op dit board natuurlijk door bepaalde vrouwen ;)
 
Waar haal je die wijsheid vandaan? Ik weet niet welke vrouwen jij spreekt, maar ik heb er in mijn hele leven nog geen een gehoord die echt op zulke grote kerels valt. Alleen op dit board natuurlijk door bepaalde vrouwen ;)


ik ken een paar van die gasten zelf en die krijgen genoeg vrouwen. Verder merk ik het zelf ook. Ik ben zeker niet zo groot als bijv Neset maar ik merk meer dat oudere vrouwen op me vallen dan meisjes van me eigen leeftijd. Er zijn genoeg vrouwen die wel op groot vallen. Je zult niet zo gauw meisjes onder de 20 vinden die het mooi vinden. En ik denk dat de meeste hier daar mee optrekken en dan er maar vanuit gaan dat alle vrouwen het maar niks vinden wat dus bull is.
 
Laatst bewerkt:
Wat een spraakwaterval die Neset :roflol:

Ff afgezien van zn afkomst, maar die gast kon niet eens uit zn woorden komen. Zet er dan meteen een Josti op synthol neer.....

Niet iedereen kan even vlotgebekt of intelligent zijn, maar dit haalt alle vooroordelen wel weer uit de kast.
 
Wat een spraakwaterval die Neset :roflol:

Ff afgezien van zn afkomst, maar die gast kon niet eens uit zn woorden komen. Zet er dan meteen een Josti op synthol neer.....

Niet iedereen kan even vlotgebekt of intelligent zijn, maar dit haalt alle vooroordelen wel weer uit de kast.


Ik probeerde het nog genuanceerd te brengen bro, dit wordt rellen... ;)
 
ik ken een paar van die gasten zelf en die krijgen genoeg vrouwen. Verder merk ik het zelf ook. Ik ben zeker niet zo groot als bijv Neset maar ik merk meer dat oudere vrouwen op me vallen dan meisjes van me eigen leeftijd.


Ja tuurlijk zijn er wel chicks die dat geil vinden, kijk naar Purple. Maar over het algemeen zijn dat er bar weinig. Flink groot is natuurlijk een ander verhaal dan een freaking monster.
 
Ik probeerde het nog genuanceerd te brengen bro, dit wordt rellen... ;)

Ik las je post zojuist, heb dit topic sinds gisteravond niet meer gevolgd.

Hij was idd ook erg nerveus, logisch. En dan zo'n Janlul als Jeroen Pauw met zn zelfcontente blik erbij.

Ik was op tafel gaan schijten....
 
Ligt er ook aan wat voor kop er natuurlijk op zit.
 
Tja en je zag de parasitaire oogjes van Witteman en Pauw ook alleen maar oplichten bij het woord 'tabletten'.

Die hebben gewoon geprobeerd hem in een hoekje te drukken waardoor ie mss uit de school klapt, of zelfbelastende (en BB belastende) uitspraken te doen.
 
Wat ook erg grappig is om te zien hoe naïef de meeste mensen zijn. M'n pa geloofde gewoon dat ie natural is :roflol: "Ja hij zegt het, dus dan zal het wel".
 
Ja tuurlijk zijn er wel chicks die dat geil vinden, kijk naar Purple. Maar over het algemeen zijn dat er bar weinig. Flink groot is natuurlijk een ander verhaal dan een freaking monster.



Je zou wel verbaast zijn hoeveel dames pro bodybuilders krijgen. Ligt natuurlijk verder ook aan hun eigen uitstraling en charisma maar ze hebben genoeg fans hoor ;)
 
Hoe goed je kunt lullen heeft imo weinig met intelligentie te maken.
Vergeet niet dat Nederlands niet zijn moedertaal is. Daar komen nog de zenuwen etc. bij. Hoe kun je nou daaraan zien of iemand intelligent is?
Neset vertelde gisteren dat hij in Nederland geboren is.
 
Je zou wel verbaast zijn hoeveel dames pro bodybuilders krijgen. Ligt natuurlijk verder ook aan hun eigen uitstraling en charisma maar ze hebben genoeg fans hoor ;)
Gast, serieus, heb je er nu echt zo weinig kaas van gegeten?

Wat ook erg grappig is om te zien hoe naïef de meeste mensen zijn. M'n pa geloofde gewoon dat ie natural is :roflol: "Ja hij zegt het, dus dan zal het wel".
Er zijn inderdaad nog steeds mensen die alleen maar cardioën in de sportschool omdat ze denken dat je van een keer week bicepcurl met 10 kilo al 50 cm armen krijgt. "Ja, en zo groot hoef ik niet te worden hoor." Pffff.
 
Hoe goed je kunt lullen heeft imo weinig met intelligentie te maken.
Vergeet niet dat Nederlands niet zijn moedertaal is. Daar komen nog de zenuwen etc. bij. Hoe kun je nou daaraan zien of iemand intelligent is?

Ach dan nog, die gast krijgt dadelijk betaald om zn kleren uit te trekken en zn bek dicht te houden.

Prima geregeld lijkt me.

En daar waar ik mijzelf prima kan verwoorden, ontbreekt het mij weer aan een betere genetica. ;)
 
Waanzinnig optreden van Nesset!

echt super gewoon
 
FromAmsterdam postte zojuist dat Neset aanstaande Donderdag in Jensen verschijnt.

Ben benieuwd of die dikke Jensen hem in de zeik durft te gaan nemen. Ik denk dat die vage sidekick Jan zelf wel door Neset genomen wil worden ;) :D
 
Wat ook erg grappig is om te zien hoe naïef de meeste mensen zijn. M'n pa geloofde gewoon dat ie natural is :roflol: "Ja hij zegt het, dus dan zal het wel".


Hahaha ja idd. Ik liet een keer een DVD van Coleman aan wat vrienden zien, vragen ze: ja maar gebruikt die gast nou?

:roflol:
 
Back
Naar boven