XXL Nutrition

Big Boys dont cry?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Wanneer heb jij voor het laatst gehuild??

Ik doe de aftrap: Toen ik mijn 3 jarige relatie beëindigde.. zo'n 2 weken geleden.
 
6 jaar geleden geloof ik ofzo.
 
Toen mijn opa doodging een paar jaar geleden. Volgende week gaat mijn meissie voor 4 maanden naar Australië, wordt nog leuk bij het uitzwaaien maar ik hou het denk ik wel droog.
 
6/7 jaar geleden. zou het best vaker willen maar om de 1 of andere reden "gaat" dat niet of zo?
 
toen ik gisteren wat uitjes snee..;)

maar ehm vanwege emotienele redenen zal het wel jaren geleden geweest zijn, toen mijn oma begraven werd.
 
toen ik die film simon keek, tijdje geleden...
 
6/7 jaar geleden. zou het best vaker willen maar om de 1 of andere reden "gaat" dat niet of zo?

Idd, voor mij is 't ook onmogelijk.
 
Toen ik vorig jaar mijn relatie van 3.5 jaar beeindigde.

Ik moett zeggen het voelde erg lekker toen ik klaar was met janken.
 
7 maand geleden , bij de geboorte van mijn zoontje
 
Bij de crematie van mijn opa 2 jaar geleden, die precies hetzelfde heette als ik.

Op de een of andere manier werkte dat echt extra sterk op het gemoed om heel de tijd naar mijn eigen naam te zitten luisteren bij een uitvaart...

Zure sessie trouwens van je relatie :/
 
Idd, voor mij is 't ook onmogelijk.

je ziet soms wel mensen zich helemaal lam janken, en zich daarna ontzettend opgelucht voelen.

iets waar ik toch wel enig gevoel van jaloezie voor heb
 
Bij de crematie van mijn opa 2 jaar geleden, die precies hetzelfde heette als ik.

Op de een of andere manier werkte dat echt extra sterk op het gemoed om heel de tijd naar mijn eigen naam te zitten luisteren bij een uitvaart...

Zure sessie trouwens van je relatie :/

Heette je opa 'uncLez'?

Ik heb trouwens idd ook een paar keer gehad dat ik wel wilde huilen maar dat het gewoon niet lukte.
 
je ziet soms wel mensen zich helemaal lam janken, en zich daarna ontzettend opgelucht voelen.

iets waar ik toch wel enig gevoel van jaloezie voor heb

Ja, het is volgens mij best relaxed, maarja. Het is niet dat ik het echt mis ofzo. Bikkel for life ;)
 
Lekker potje janken joh, ik doe niet anders.
 
Zou niet weten.. Ik heb al lang niet gehuild.. Denk dat dat toch op de basisschool is geweest
 
@poeples. wat is de reden geweest als ik vragen mag, niet in details maar bijvoorbeeld vreemdgaan ?
 
@poeples. wat is de reden geweest als ik vragen mag, niet in details maar bijvoorbeeld vreemdgaan ?

Twijfels... maar het ligt ingewikkelder.

@ de rest jullie zijn wel van steen!! Of proberen jullie je nu groot te houden?? ;)
 
Net nog, toen ik mijn appel op de grond liet vallen :'(
 
Back
Naar boven