AndroidHealthClinic

Big Boys dont cry?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tellen tranen bij klaarkomen ook ?

Opzich kan huilen komen uit meerdere emoties dan verdriet...
 
Apart beeld, een bodybuildende man die een potje gaat janken bij het klaarkomen.


Persoonlijk heb ik dat alleen na het masturberen.
 
Apart beeld, een bodybuildende man die een potje gaat janken bij het klaarkomen.


Persoonlijk heb ik dat alleen na het masturberen.

Als ik jou was zou ik na het rukken ook janken. Het vooruitzicht dat het door je platgespoten libido de laatste keer van het jaar is, is namelijk bijzonder meelijwekkend.
 
als ik te hard lach, knijpen mijn ogen op mijn traanzakjes waardoor ik tranen verlies, ik ben dus een echte wener
 
laatste 7 jaar alleen nog maar van het lachen
 
Toen ik mijn bitch Rob G bezig zag coïtusuele handelingen te verrichten bij Man-Mountain hield ik het niet meer droog.
 
Crematie van mij opa, enkele maanden geleden. Verder bij veel ruzies thuis, en de scheiding van mijn ouders.
 
Ik ga tegenwoordig naast BB ook nog boksen en laat me gewoon een paar keer hoeken als ik zin heb om te huilen. Niet dat het iets oplost maar achteraf doet niks er nog toe; probleem opgelost.

Edit; de laatste keer zal wel niet zo lang geleden zijn, maar ben al vergeten waar het voor was.
 
4tal jaar geleden, blijkbaar lukt dit niet echt mee, ik schreeuw/vloek wel meer in de plaats.

Soms als ik vlug fiets tegen wind loopt er soms een druppeltje traanvocht uit mn ogen, maar neem aan dat je dit niet bedoelt
 
5 uur geleden toen ik voor het eerst lenzen in moest:D

ogen zijn nog steeds licht geirriteerd.
 
toen mn oma een maand of 3 overleed

overleed jouw oma 3 maanden? Dat is wel bijzonder, hoe kwam het?

of bedoel je soms dat ze 3 maanden geleden was overleden?
 
Vandaag nog toen ik de as van mijn overleden hond uit het crematorium kreeg :treuren:
 
Al jaren niet meer, denk dat de laatste keer zo ongeveer op de basisschool moet zijn geweest.

En nee dat is niet om stoer te zijn. Soms zou ik zelfs willen dat ik makkelijker emotie toonde.
 
Back
Naar boven