XXL Nutrition

Je zoon is gay, hoe zouden jullie reageren?

Bezoekers in dit topic

rood haar ook al niet??
**** maat jullie zijn nog slechter dan mijn ouders.
tot een jaar geleden had ik nog een hanekam van 7 cm
en een paar jaar geleden had ik er een in de belgische driekleur .
punkrock 4evr

Misschien dat jij in een ander woonwagenkamp bent opgegroeid dan ik, maar dat soort dingen zouden er bij mij later niet in komen, ben je besodemieterd.
 
Ik denk niet dat de mensen op een dbb meeting een homo erbij willen hebben, dus het is verstandig als je niet gaat(hoewel ik eerder toe zal juichen dat je wel gaat)

Ok dan kom ik wel als ik drie meter breed ben, zal niemand er wat van zeggen ;)
 
Misschien dat jij in een ander woonwagenkamp bent opgegroeid dan ik, maar dat soort dingen zouden er bij mij later niet in komen, ben je besodemieterd.

piercings en tattoos ook niet?
 
piercings en tattoos ook niet?

Zit je me nou te ****en ofzo? Natuurlijk komt dat soort belachelijke shit er niet in, ik zou het er op staande voet uit slaan.
 
Zit je me nou te ****en ofzo? Natuurlijk komt dat soort belachelijke shit er niet in, ik zou het er op staande voet uit slaan.

damn kostuum en stropdasje dan?:D
 
Ik zou hem zelf vernederen.
 
Ik denk niet dat de mensen op een dbb meeting een homo erbij willen hebben, dus het is verstandig als je niet gaat(hoewel ik eerder toe zal juichen dat je wel gaat)

Damm wat een achterlijk standpunt. Sommige DBB-ers zijn volgens mij nog erger dan moslims. Wanneer is de eerste rituele gooi een homo van een flatgebouw meeting?
 
Wat valt er dan te vertellen? Ik ben niet anders dan een normale heterojongen hoor, heb alleen wat minder dan een vriendIN namelijk een vriend. That's all :o
Als er eens een dbb meeting is zal ik ook komen, wordt lachen :D

Gadver!






















:D
 
Damm wat een achterlijk standpunt. Sommige DBB-ers zijn volgens mij nog erger dan moslims. Wanneer is de eerste rituele gooi een homo van een flatgebouw meeting?

Dude, je kunt ook te ver gaan. Als ik mod was geweest had je nu je eerste punten voor discriminatie en stigmatisering te pakken gehad.
 
Damn.. wat zijn jullie ouderwets.. beetje kinderachtig, niet?
 
Dude, je kunt ook te ver gaan. Als ik mod was geweest had je nu je eerste punten voor discriminatie en stigmatisering te pakken gehad.

Maar goed dat jij hier nooit mod wordt dan. De achterlijkheid tiert hier in ieder geval welig. Leve de moderne onverdraagzaamheid. Denk dat sommigen prima zouden kunnen leven als er een sharia wordt ingevoerd. De denkbeelden beginnen al aardig overeen te stemmen.
 
Ik denk niet dat de mensen op een dbb meeting een homo erbij willen hebben, dus het is verstandig als je niet gaat(hoewel ik eerder toe zal juichen dat je wel gaat)


Whahaha bro ben je al ooit op een meeting geweest? Dat is 1 groot butt**** festijn! Wat denk je dat 50 afgetrainde gasten bij elkaar gaan doen? Kletsen over voeding en training?
 
rood haar ook al niet??
**** maat jullie zijn nog slechter dan mijn ouders.
tot een jaar geleden had ik nog een hanekam van 7 cm
en een paar jaar geleden had ik er een in de belgische driekleur .
punkrock 4evr

En toen vroeg je je zeker af waarom je toch steeds niet teruggebeld werd na je sollicitatiegesprekken? :D Hard life baby!!

Tsja, als ik een zoon zou krijgen die gay zou zijn, zou echt in eerste instantie mezelf geen raad weten denk ik. Maar goed, er is ook verschil tussen gays, je hebt echt van die extravagante gaylords die elke mogelijkheid aanpakken om te laten zien hoe GAY ze wel niet zijn, en je hebt ook gays die gewoon "normaal" zijn, alleen een andere coïtusuele voorkeur hebben. Je zou het toch moeten accepteren, het blijft je zoon, alleen erg fijn vinden zou ik het niet doen.
 
Je hebt makkelijk praten als je zelf ook op mannen valt.

Ten eerste kan jij dat niet eens weten, overigens heb je wel gelijk. Maar zoals je zelf al ziet ga je er vanuit dat ik op mannen val, oftewel dat ik hetero ben. Met vrouwen is het nooit een probleem als er een bi is, maar bij homo's is het gelijk smerig en ranzig en weet ik veel wat allemaal..

Het is gewoon een beetje jammer dat mensen hier zo ouderwets reageren.. er lopen genoeg homo's rond in Nederland en jij hebt verder toch geen last van ze? Ik vind het ranziger als ik 1 of ander modder vet wijf zie lopen die een hamburger naar binnen werkt dan wanneer ik 2 homo's zie zoenen.. ieder zo zijn ding.. ik zie ze liever niet zoenen maar als het dan toch gebeurd: boeie!

Al die homo fobieën hier.. als je zo anti homo bent twijfel je geloof ik zelf aan je geaardheid.. grow up..

ot: en als mijn zoon gay zo zijn dan zou ik het accepteren, waarom niet? het is toch zijn eigen keuze?
 
Back
Naar boven