MuscleMeat

help ik loop vast :(

Bezoekers in dit topic

marcj dus nu eerst rustig opbouwen naar de 3000, dat vol houden voor hoelang? en dan 3 dagen laag 1 dag hoog?

ik zal het proberen.. weet alleen niet hoe mijn lichaam het nu zal trekken.. klinkt ook wel logisch dat ik spier verbrand, spier weegt 3x zo zwaar als vet en ik ben teveel afgevallen als het puur vet zou zijn..

welke dingen moet ik eten om op 3000 te komen?


nou je doet langzaam naar de 3000 kcal, dus elke twee weken ga je ongeveer 300 kcal omhoog. dus je eet gewoon iets meer, een boterhammetje meer, een stuk fruit, stukje kip, groente, maakt geen ruk uit, als je maar na die 300 erbij komt en dan twee weken verder weer 300 erbij tot je ongeveer 3000 hebt. je zult waarschijnlijk nog steeds afvallen alleen minder dan.

nou, als je dat hebt dan ga je drie dagen weinig koolhydraten doen ( niet NIKS, maar gewoon weinig, zo rond de 100-150 gram en dan 1 dag pak je 350 gram. dit om ervfor te zorgen dat je lichaam niet went aan de lage koolhydrateninname. op dagen dat je wenig koolydraten eet, pak ej veel eiwitten ( zie sticky voor info daarover) en veel goede vetten die zitten in vis, noten, olijfolie enz. op dagen met hoge koolydraatinname, pak je minder vet, evenveel eiwit.

PS, je valt nooit en te nimmer steds hetzelfde af, het fluctueert allemaal, en heb geduld, ik had het niet, en wat ik over hield was een lichaam om te huilen, dun, maar ook absoluut geen spier meer over
 
nou je doet langzaam naar de 3000 kcal, dus elke twee weken ga je ongeveer 300 kcal omhoog. dus je eet gewoon iets meer, een boterhammetje meer, een stuk fruit, stukje kip, groente, maakt geen ruk uit, als je maar na die 300 erbij komt en dan twee weken verder weer 300 erbij tot je ongeveer 3000 hebt. je zult waarschijnlijk nog steeds afvallen alleen minder dan.

nou, als je dat hebt dan ga je drie dagen weinig koolhydraten doen ( niet NIKS, maar gewoon weinig, zo rond de 100-150 gram en dan 1 dag pak je 350 gram. dit om ervfor te zorgen dat je lichaam niet went aan de lage koolhydrateninname. op dagen dat je wenig koolydraten eet, pak ej veel eiwitten ( zie sticky voor info daarover) en veel goede vetten die zitten in vis, noten, olijfolie enz. op dagen met hoge koolydraatinname, pak je minder vet, evenveel eiwit.

PS, je valt nooit en te nimmer steds hetzelfde af, het fluctueert allemaal, en heb geduld, ik had het niet, en wat ik over hield was een lichaam om te huilen, dun, maar ook absoluut geen spier meer over

kweenie.. moet wel ff zeggen dat ik 15 jaar heb gewaterpoloed op een vrij hoog niveau en dus dat de spieren, zeker in rug, buik en schouders, er zeker zitten.. en ik heb nu gewoon genoeg reserves om te verbranden en om nieuwe spieren te kweken... ik heb ook lange spieren en ik ben sinds die anderhalve maand trainen zeker wel met de meeste oefeningen een kilotje of wat omhoog gegaan.. dus ben sterker, zie er beter uit, ben afgevallen.. en nu anderhalve week op het zelfde gewicht terwijl ik iedere dag best hard trainde.. ik ga nu langzaam opbouwen om meer te eten en probeer nog een paar weken zo te blijven doorgaan.. als ik aan het eind van de maand nog steeds niets ben afgevallen dan gooi ik alles om
 
Back
Naar boven