Fitness Seller

vrouwen slaan?

vrouwen slaan ja of nee?


  • Totaal stemmers
    100

Bezoekers in dit topic

iedereen is gelijk...

dus sla niemand of sla iedereen

waar haal je die onzin weg joh?

iedereen is gelijk :rolleyes: elke ongetrainde man is sterker dan elke ongetrainde vrouw,dus praat niet uit je aars ja? .. oke..
 
ik zou nooit bewust mijn vrouw slaan, maar ik heb soms moeite met mn zelfbeheersing.. heb in een reactie weleens mn vriendin getrapt..

maar een vrouw moet mij niet proberen te slaan, daar kan ik echt niet tegen..
sowieso kunnen vrouwen je soms zo gek maken..

overigens gaat het nu wel heel goed met mn zelfbeheersing


same here, ze kunnen je wel het bloed onder de nagels vandaan halen met hun k*topmerking
 
Nee, nooit met geen enkele reden. Al kan ik me wel voorstellen dat als je ooit een keer door bijvoorbeeld zo'n dikke agressieve kampslet wordt aangevlogen er niets anders op zit dan enig fysiek geweld toe te passen uit zelfverdediging.

Ik heb ooit een keer een ex met toch wel te groffe hand uit huis gezet waar ik nu nog enorme spijt van heb. Niet dat ik haar letterlijk sloeg of iets dergelijks maar ik sleepte en duwde haar wel met relatief veel kracht door en uit m'n huis. M'n vader was net een paar dagen geleden overleden en we hadden ruzie waarin ze op een gegeven moment zei dat ik net zo'n idioot als m'n vader ben. De stoppen sloegen door en het had inderdaad niet veel gescheeld of ik had wel letterlijk geslagen. Op het moment is die ex een van m'n beste vriendinnen.
 
als een meisje mij slaat duw ik der weg, als ze me dan nog een keer slaat zou ik terug slaan. is voor mij hetzelfde als dat ik door een kerel geslagen zou worden.
ik zou alleen geen vrouw slaan omdat ze bijvoorbeeld niet goed gestofzuigt heeft of niet op tijd het eten op tafel, dat slaat nergens op.
 
Als ik geslagen wordt sla ik terug, je hoeft niet alles te pikken.
 
Vrouwen die misbruik maken van het feit dat ze vrouw zijn en dat mannen haar dan niet horen slaan kunnen gewoon meppen verwachten wanneer ze mij op dezelfde manier wat flikken.

Alleen uit verwering dus, nooit uit mezelf.
 
Als ik geslagen wordt sla ik terug, je hoeft niet alles te pikken.

zwakke geest, als een vrouw mij slaat lag ik daar om. kom op nou wat voor schade kan zo'n vrouwtje nou aanrichten?
kijk als ze je met de vuist vol op je ogen of mond gaan slaan is het een ander verhaal natuurlijk maar zelfs dan zou ik nog nooit een vrouw slaan.
 
zwakke geest, als een vrouw mij slaat lag ik daar om. kom op nou wat voor schade kan zo'n vrouwtje nou aanrichten?
kijk als ze je met de vuist vol op je ogen of mond gaan slaan is het een ander verhaal natuurlijk maar zelfs dan zou ik nog nooit een vrouw slaan.

jij laat lekker over je heen lopen dus.. :rolleyes:
 
@TS
je zegt zelf dat je er pas werkt, en dus ken je die kerel waarschijnlijk niet goed.
Ik vertel ook wel eens verhalen tegen vrienden met een ondertoon waaraan ze duidelijk kunnen merken dat ik dit helemaal niet meen, en mijn vrienden weten dat ook. Misschien is dit hier ook wel het geval?
 
zwakke geest, als een vrouw mij slaat lag ik daar om. kom op nou wat voor schade kan zo'n vrouwtje nou aanrichten?
kijk als ze je met de vuist vol op je ogen of mond gaan slaan is het een ander verhaal natuurlijk maar zelfs dan zou ik nog nooit een vrouw slaan.

Nou laat je maar lekker op je bek slaan, een keertje zou me niet uitmaken, maar als ze blijft uithalen heeft ze pech, vrouw of geen vrouw,
 
jij laat lekker over je heen lopen dus.. :rolleyes:

als dat betekent geen vrouwens slaan wel ja, beetje man kan een vrouw op elk punt met de mond nog wel aan toch

maar jij laat dus niet over je heen lopen? en bent zo'n stoere ... hoe noem je het ook al weer.. wifebeater?
 
Een echte man slaat geen vrouw. Nooit.
 
@TS
je zegt zelf dat je er pas werkt, en dus ken je die kerel waarschijnlijk niet goed.
Ik vertel ook wel eens verhalen tegen vrienden met een ondertoon waaraan ze duidelijk kunnen merken dat ik dit helemaal niet meen, en mijn vrienden weten dat ook. Misschien is dit hier ook wel het geval?

zeker niet, die kerel stond bekend als iemand die vrouwen slaat
 
Als het huis schoon is en er ligt een dampende kip op tafel, ben ik de slechtste niet.
 
als dat betekent geen vrouwens slaan wel ja, beetje man kan een vrouw op elk punt met de mond nog wel aan toch

maar jij laat dus niet over je heen lopen? en bent zo'n stoere ... hoe noem je het ook al weer.. wifebeater?

Ik zie de vergelijking niet tussen een vrouw die fysiek geweld gebruikt en je mond gebruiken? "Nee, mag niet! niet slaan!".
 
enkel op de poep
 
vanuit een ander opzicht:
[Link niet meer beschikbaar]
moest dit mijn vrouw zijn zou ik toch ook wel lopen opscheppen als ik ze eens had laten zien wie de baas is
 
zwakke geest, als een vrouw mij slaat lag ik daar om. kom op nou wat voor schade kan zo'n vrouwtje nou aanrichten?
kijk als ze je met de vuist vol op je ogen of mond gaan slaan is het een ander verhaal natuurlijk maar zelfs dan zou ik nog nooit een vrouw slaan.
bekijk nog es die foto vd vrouwelijke bodybuilders en stel nog es die vraag ;)
 
Back
Naar boven