Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Kinderspul, right. :rolleyes: Die R1 rij je zeker nog op 25 Kw?

praat geen poep jonge, ik rij verder op het achterwiel dan jij in je hele leventje gefietst hebt
 
ik heb (nog) geen motor rijbewijs helaas.

rij wel eens op de motor van mn stiefvader, hayabusa getuned tot 350 km/u:eek:

hoe kan ik hier een foto plaatsen??

Ik vind de Hayabusa wel vet, ondanks dat hij verguist wordt door veel mede motorrijders. Maar 350 km/h waar zou je dat moeten gaan rijden ?
Ik ben wel benieuwd naar de foto , plaats em op Imageshack.us
 
praat geen poep jonge, ik rij verder op het achterwiel dan jij in je hele leventje gefietst hebt

:roflol: Ik ben gruwelijk onder de indruk van deze opmerking.
 
dit is mijn slet[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
en het is geen groot praat dat dat soms wat aan de zwakke kant is, vraag andere r1 rijders.
eerste paar weekjes is het vet daarna wordt het gauw gewoon en is die brute kracht in 1 keer doodgewoon,
als je 1 keer op kawa zx9r hebt gereden is alles zwakjes




kawa zx9r ===>[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
zx9r = 150 pk
R1 = 180 pk

Gewicht is trouwens ongeveer hetzelfde, dus het zal wel meevallen.
 
hahaha probeer het een keer uit zou ik zeggen, zo bruut als die zx9r je omhoog drukt vergeet je niet snel weer.
r1 is alleen in de 1 en 2 snel achterover, in de 3 moet je al bijna bijkoppellen

zx9r is een heel ander verhaal zo'n ding is gewoon woest
 
Wil zelf graag een motor. Het begint zelfs verschrikkelijk te kriebelen zodra ik er aan denk.

Volgend jaar in de lente ga ik dan ook zeker lessen. Nu alvast sparen voor zo'n pretraket op wielen.
 
hahaha probeer het een keer uit zou ik zeggen, zo bruut als die zx9r je omhoog drukt vergeet je niet snel weer.
r1 is alleen in de 1 en 2 snel achterover, in de 3 moet je al bijna bijkoppellen

zx9r is een heel ander verhaal zo'n ding is gewoon woest

Jij moet eens gaan denken aan een turbo op je R1, meer dan 300pk, lijkt je dat wat? :D
 
hier op Curacao rijden een flink aantal niet-originele Hayabusa's rond, de meeste met verlengde achtervork!

snelheidsmeter loopt tot 220 mile/hour, ongeveer 350 km/h!

foto's heb ik wel maar kan ze momenteel niet uploaden van telefoon naar pc

;)
 
zx9r = 150 pk
R1 = 180 pk

Gewicht is trouwens ongeveer hetzelfde, dus het zal wel meevallen.

uuh , max koppel , overbrenging ,..... :cool:
PK's zijn niet altijd alles he ;) :D

rij zelf nu een YZF 750 , volgend jaar zx9-r ( hoop ik )
 
mijn blade:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hahaha probeer het een keer uit zou ik zeggen, zo bruut als die zx9r je omhoog drukt vergeet je niet snel weer.
r1 is alleen in de 1 en 2 snel achterover, in de 3 moet je al bijna bijkoppellen

zx9r is een heel ander verhaal zo'n ding is gewoon woest

Ik heb pas de nieuwe zx10r gereden dit ding is pas bruut!
Er stond nog geen 500 km op de teller en ik trok hem in zijn eerste versnelling zonder problemen door naar de 160 km/u.

Heerlijk....

Ik rij zelf zx6r, vind het absoluut geen kinderspeelgoed maar ben wel dat onrustige rijden zat, zx10 here we come:cool:
 
Ik rij zelf een Kawasaki ZX-9R uit 2000 met een Dynojet-kit en K&N. Er zit een open RVS Laser op en hij is opgehoogd. Verder zitten er wat carbon-look delen op, zoals een hugger, tankpad, spiegels, kleine knippers voor. Tevens heb ik een blauw ruitje van MDI.
Foto's heb ik al eens gepost, dus die ga ik er niet weer op zetten. Zoek ze maar.:D
 
Dit was mijn machine afgelopen jaar :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dit is mijn slet[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
en het is geen groot praat dat dat soms wat aan de zwakke kant is, vraag andere r1 rijders.
eerste paar weekjes is het vet daarna wordt het gauw gewoon en is die brute kracht in 1 keer doodgewoon,
als je 1 keer op kawa zx9r hebt gereden is alles zwakjes




kawa zx9r ===>[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie bikes en auto, maar die tuin is zeker onder het motto puur natuur :D .
 
r1 rules. Ik weet nog weg toen hij in 98 uitkwam. Plaatjes kijken in mijn bed, hahaha.
 
Ik heb geen eens een scooter :o


Maar als ik 18 ben wil ik zeker 1 hebben :)
 
Jij moet eens gaan denken aan een turbo op je R1, meer dan 300pk, lijkt je dat wat? :D

dat lijkt me zeker wel wat, heb filmpjes gezien op internet ook van een r1 met turbo. dat noem ik nog eens power in de 5 nog omhoog:D
 
hahah @siroj wannebee gabbertje hou je lagwekkende negative karma bij je, niet dat die gekaanstekerige 6 puntjes pijn doen maar toch.
wat was de reden er eigenlijk achter? dat k een moter en een auto heb en jij een fiets? verschil moet er wezen gast wen er maar aan.
 
Whahahaha.... wannabee gabbertje :roflol: :roflol:, oké 'PRO'.....
 
Back
Naar boven