AndroidHealthClinic

Vervelende mensen in de sportschool.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tja ik heb altijd van die KKlaaiers die leg extension apparaten bezet houden. Wil ik net mn benen afronden met wat extensions, houden ze 2 apparaten bezet! en zitten ze ondertussen vrolijk een kwartier te lullen. Na 3 minuten kom zeg ik vaak iets van "kaakspieren trainen doen we boven bij de bar" Oplazeren die socializers.
 
Creatine is hetzelfde als AAS!
 
ik gebruik niks maar omdat je bij mij al die aderen onder mijn huid ziet (bedoel ook echt Zien) denken ze bij mij in de Klas dat ik van die shit gebruik ,, niet dat ik jullie niet respecteer die dingen gebruiken,, snap de reden ,, snap de gevaren,, maar ja hun weten er toch niks vanaf al helemaal niet de niets doeners :P
 
ik gebruik niks maar omdat je bij mij al die aderen onder mijn huid ziet (bedoel ook echt Zien) denken ze bij mij in de Klas dat ik van die shit gebruik ,, niet dat ik jullie niet respecteer die dingen gebruiken,, snap de reden ,, snap de gevaren,, maar ja hun weten er toch niks vanaf al helemaal niet de niets doeners :P

Het is onmogelijk om 100kg te bankdrukken zonder steroiden.. dus probeer lekker iemand anders voor de gek te houden!
 
het spijt mij zeer maar ik gebruik dus geen steroiden hoor
of ze gooien het in mijn eten :P
en het lukt mij 1 keer hoor maar was dan ook wel slechte dag :(
 
het spijt mij zeer maar ik gebruik dus geen steroiden hoor
of ze gooien het in mijn eten :P
en het lukt mij 1 keer hoor maar was dan ook wel slechte dag :(

ANABOLUH!!!1 je mag er best voor uitkomen hoor..
 
haha ik wil wel maar mag niet :P,, nee maar serieus ik gebruik het niet zeker niet voor mijn 18de als ik dan al ga kloten ik wil eerst mijn natuurlijke top gaan bereiken :) zonder hulp of hulp van iets anders maar GEEN analebone
 
100 kg drukke na hoeveel tijd?
 
tuurlijk.....
 
haha ik wil wel maar mag niet :P,, nee maar serieus ik gebruik het niet zeker niet voor mijn 18de als ik dan al ga kloten ik wil eerst mijn natuurlijke top gaan bereiken :) zonder hulp of hulp van iets anders maar GEEN analebone

Je natuurlijke top zal je rond je 35/45e levensjaar bereiken (als je hard blijft doortrainen)
 
Wat is er mis met 1,5 jaar trainen ? kijk naar alexT die doet het ook
Maar gebruikt hij ? weet ik niet
 
Wie is alex T? Ik ken hem niet... zit je nou gewoon dingen te verzinnen jonge?
 
achja ik zal zien hoe mijn leven gaat en misschien als het goed gaat en heb wat geld en ik wil 3 bij 3 worden dan zou ik het gaan gebruiken, of misschien voor de lol :D ff kijke ik heb tijd zat :)
 
alex t zit ook op deze site euhm hijs 15
 
waarom heb je trouwens geen foto
 
van mijzelf bedoel je?
ga ik binnenkort erop zetten eerst is ff mijn ma's camera gappe :)
 
Back
Naar boven