MuscleMeat

1ste kuur geslaagd , nu volgende (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haris

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 sep 2006
Berichten
542
Waardering
0
Hoi iedereen
ik heb net een kuur van 10 weken achter de rug
600 mg Test E en 500 mg Deca.
Ik heb zo'n 14 kg brute massa gepakt bij deze kuur
(incl. een beeetje vet, maar dat is niet erg omdat ik van plan ben heel het jaar te bulken)
Ik weeg 90 kg.
ben 1 m 75
De reden dat men kuur zo geslaagd is , is mede door al de nuttige info die ik hier heb verschaard. Daar dank ik jullie allen voor.
Ik was nu al plannen aant maken voor men volgende kuur die begin januarie zal zijn. Ik wil tot eind augustus vollop bulken en zoveel mogelijk massa bijeen krijgen.
Ik was van plan om een kortere kuur te doen van 8 weken
Kunnen jullie mij aub wat advies geven over wat ik zou moeten nemen voor men 2de kuur
ik had gedacht aan Test E, Deca en Trenbolone
 
hoelang geleden is "net achter de rug"?gisteren...of 2 maanden terug.
 
Hoi iedereen
ik had gedacht aan Test E, Deca en Trenbolone


Hoelang was je 1e kuur terug?
Als je namelijk meteen weer begint, dan vallen je gains goed tegen.

Ik vind je 1e kuurtje nogal zwaar, maar goed dat was jou keuze.
En je 2e kuurtje vind ik ook erg zwaar, ook zou ik geen deca en tren gaan stacken, misschien voor een 2e kuurtje is bold wel leuk. 500mg test/750mg bold bijvoorbeeld.
En een 8 weekse kuur is niet echt een kort kuurtje, maar een gewoon kuurtje.
 
1 week geleden
 
En wanneer ben je van plan weer te beginnen dan?
 
Idd! Nog zeker een week of 14/15 wachten vooralleer je aan je volgende begint. Als je terug een bulkkuur wilt nemen zou ik terug voor lange esters gaan (dus terug 10weken). Als je bold neemt dan wel zeker 12weken.
Paar leuke schema's:
Week 1-10: 500mg Test e
Week 1-9: 200mg (of 300/400mg hangt van je kuurverleden af) Tren e
en nakuur natuurlijk

of
Week 1-13: 500mg test e
week 1-12: 600mg (of hoger) boldenone
 
Hoi iedereen
ik heb net een kuur van 10 weken achter de rug
600 mg Test E en 500 mg Deca.
Ik heb zo'n 14 kg brute massa gepakt bij deze kuur
(incl. een beeetje vet, maar dat is niet erg omdat ik van plan ben heel het jaar te bulken)
Ik weeg 90 kg.
ben 1 m 75
De reden dat men kuur zo geslaagd is , is mede door al de nuttige info die ik hier heb verschaard. Daar dank ik jullie allen voor.
Ik was nu al plannen aant maken voor men volgende kuur die begin januarie zal zijn. Ik wil tot eind augustus vollop bulken en zoveel mogelijk massa bijeen krijgen.
Ik was van plan om een kortere kuur te doen van 8 weken
Kunnen jullie mij aub wat advies geven over wat ik zou moeten nemen voor men 2de kuur
ik had gedacht aan Test E, Deca en Trenbolone


Mmmmmm, je bent hier pas geregistreerd vanaf sept 2006. Een beetje vaag dat je al je info hier dan vandaan hebt. Zeker als je dan ook nog een kuur van 10 weken hebt gehad. Vaag. :rolleyes:
 
ALs je toch wilt bulken zou ik niet voor de tren gaan, deze zorgt er meer voor dat je er harder uitziet, tuurlijk pak je er hiermee ook gains mee, maar niet zoveel als deca of bold.
Ga dan liever voor een test enth / bold combi.
Maar natuurlijk eerst goed uitrusten, anders zullen je gains tegenvallen.
 
bedankt voor alle reacties
 
1 week geleden??

Eerst nakuren en dan minimaal over een paar maanden, eerder half jaar ofzo.
 
Mmmmmm, je bent hier pas geregistreerd vanaf sept 2006. Een beetje vaag dat je al je info hier dan vandaan hebt. Zeker als je dan ook nog een kuur van 10 weken hebt gehad. Vaag. :rolleyes:

Goed gezien, vond het zelf ook een beetje raar. Ik durf te wedden dat als ie hier langer geregistreerd was, zijn kuur hier niet voorgesteld had gekregen. Op stat's van 75kg bij zijn lengte zal niemand de ts adviseren om 600mg test/500mg deca te gaan gebruiken.
 
Origineel gepost door confiance
Mmmmmm, je bent hier pas geregistreerd vanaf sept 2006. Een beetje vaag dat je al je info hier dan vandaan hebt. Zeker als je dan ook nog een kuur van 10 weken hebt gehad. Vaag.

Goed gezien, vond het zelf ook een beetje raar. Ik durf te wedden dat als ie hier langer geregistreerd was, zijn kuur hier niet voorgesteld had gekregen. Op stat's van 75kg bij zijn lengte zal niemand de ts adviseren om 600mg test/500mg deca te gaan gebruiken.



nix beters te doen ofwa
 
Suat en Confiance worden ook door ons betaald om alle posts in de gaten te houden:D



nix beters te doen ofwa[/QUOTE]
 
Origineel gepost door confiance
Mmmmmm, je bent hier pas geregistreerd vanaf sept 2006. Een beetje vaag dat je al je info hier dan vandaan hebt. Zeker als je dan ook nog een kuur van 10 weken hebt gehad. Vaag.

Goed gezien, vond het zelf ook een beetje raar. Ik durf te wedden dat als ie hier langer geregistreerd was, zijn kuur hier niet voorgesteld had gekregen. Op stat's van 75kg bij zijn lengte zal niemand de ts adviseren om 600mg test/500mg deca te gaan gebruiken.



nix beters te doen ofwa

Loyaliteit op zijn best he. Hier probeert men elkaar goed te helpen. Met oog op detail. Bij jou klopt het verhaal niet helemaal, maar dat is niet erg. Voel je niet op je teentjes getrapt.

We helpen je toch, daar gaat het om.
 
Back
Naar boven