XXL Nutrition

De beste Whey poeder? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mortyr

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 dec 2004
Berichten
254
Waardering
0
Door zoveel merken zie ik het bos niet meer! Dus kan iemand mij aub een hele goede whey poeder aanbevelen ongeacht de prijs, kwaliteit is waar ik op zoek ben.
 
Veel whey producten zijn vaak voor beginnende en redelijk gevorderde allemaal wel goed!
Je kijkt per 100 gram hoeveel er in zit, goede zijn 80gr eiwitten van de 100gr poeder.
Vaak zijn er bij de meeste shakes genoeg amonizuren en andere benodigdheden toegepast.

Het is tegenwoordig alleen nog maar prijzen-jacht.

Bij bijvoorbeeld Perfectbody.nl, kwalitatief super, maar duur ( €70,00 voor 2,5kg)
Bij bijvoorbeeld XXL Nutrition, kwalitatief ook super, maar goede prijs! (49,50 voor 2,5kg).. en nu zelfs voor 10kg iets van 134 euro ofzo?

Je hoeft niet altijd dure commerciele shakes te halen, zit niets meer in dan een huis-merk van bijv. perfectbody of xxl-nutrition.

Succes!
 
ISOPURE van Natures Best!!!
NECTAR van Syntrax!!!
 
  • Like
Waarderingen: covi
Veel whey producten zijn vaak voor beginnende en redelijk gevorderde allemaal wel goed!
Je kijkt per 100 gram hoeveel er in zit, goede zijn 80gr eiwitten van de 100gr poeder.
Vaak zijn er bij de meeste shakes genoeg amonizuren en andere benodigdheden toegepast.

Het is tegenwoordig alleen nog maar prijzen-jacht.

Bij bijvoorbeeld Perfectbody.nl, kwalitatief super, maar duur ( €70,00 voor 2,5kg)
Bij bijvoorbeeld XXL Nutrition, kwalitatief ook super, maar goede prijs! (49,50 voor 2,5kg).. en nu zelfs voor 10kg iets van 134 euro ofzo?

Je hoeft niet altijd dure commerciele shakes te halen, zit niets meer in dan een huis-merk van bijv. perfectbody of xxl-nutrition.

Succes!

kerel ga jij mij vertellen dat de whey van xxl en perfectbody kwalitatief evengoed zijn als isopure en nectar..:nope:
 
eindeloze discussie:rolleyes:

ik heb de whey van SNI (sport nutrition international)
 
kerel ga jij mij vertellen dat de whey van xxl en perfectbody kwalitatief evengoed zijn als isopure en nectar..:nope:

Vertel? :rolleyes:

Denk jij dat een beginner of een redelijk gevorderde het in massa/spierontwikkeling het grote verschil gaat merken? Totaal niet zelfs. Ze zullen even hard groeien als met isopure/nectar.

En daar heb ik het over.
 
100% whey van Optimum Nutrition, de beste in mijn ogen en niet duur
 
Vertel? :rolleyes:

Denk jij dat een beginner of een redelijk gevorderde het in massa/spierontwikkeling het grote verschil gaat merken? Totaal niet zelfs. Ze zullen even hard groeien als met isopure/nectar.

En daar heb ik het over.

daar gaat het niet om of iemand het grote verschil gaat merken hij vraagt welke whey het beste kwaliteit heeft ongeacht de prijs..:study:
 
volgens bodybuilding.com is het 100% Whey van Optimum Nutrition. Bestel hem dan wel uit het buitenland, anders betaal je 3x te veel.
 
De beste whey is hydrolisaat, daarna komt isolaat en tenslotte concentraat.

Hydrolisaat is dan ook wel perperduur en moeilijk verkrijgbaar, als je voor een goede prijs/kwaliteitverhouding gaat, ga dan voor een betaalbare isolaat.
Verder zijn er ook nog verschillende filtertechnieken. Bij veel filtertechnieken gaan de peptiden kapot, wat eigenlijk zonde is.

Concentraat is de goedkoopste en meest verkochte vorm van whey, het is vaak onzuiver en bevat veel afvalproducten zoals lactose. Voor mij is concentraat not done omdat ik er geheid puisten van krijg.
 
daar gaat het niet om of iemand het grote verschil gaat merken hij vraagt welke whey het beste kwaliteit heeft ongeacht de prijs..:study:

Godver :P gaan we weer. Ik wou alleen even vertellen aan degene dat er voor beginnende en redelijk gevorderde geen beste kwaliteit bestaat wat je spiermassa beïnvloed, dit komt pas op een latere stadium.
Dit zeg ik , omdat hij misschien nog niet gevorderd is, en ik het zonde vind als hij aan de 'duurdere' grote merken gaat zitten.

Maar je hebt gelijk, tuurlijk vroeg hij om de beste kwaliteit.
Ik gaf gewoon een suggestie bij, si? ;)
 
Denk jij dat een beginner of een redelijk gevorderde het in massa/spierontwikkeling het grote verschil gaat merken? Totaal niet zelfs. Ze zullen even hard groeien als met isopure/nectar.

Ja, van whey word je een beest! Maar dan nog who gives a shit about taste?
 
Laatst bewerkt:
maar dan nog who gives a shit about taste?

:o Ik. serieus.

Ik heb zovaak shakes gehad, dat ik ging afzien. Vies sterke smaak, of zo'n smaak wat je niet weet wat het is, of dat je al gaat kokke als je eraan denkt.
Of dat geklonter van tijd geleden, smerig gewoon.

Tegenwoordig zijn de meeste nieuwere shakes allemaal makkelijk oplosbaar in water en hebben een lekkere smaak over het algemeen.
 
whey shake van revolutions is wel goed te zuipen
 
whey van first-class zijn :thumbup: en de smaak vind ik ook best wel goed
 
Back
Naar boven