XXL Nutrition

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Zekers!!

13-09-06 - ME BENCH

Vrijdag de 13e, zou dat ongeluk brengen?
Het begon in elk geval wel met flinke spierpijn in m'n rug, GOEIEMORGEN, jah, dat ja! Dus eerst ff een paar keer 20 reps met lege stang GM's gedaan voor de doorbloeding. Ondertussen hield Gunsy het powerrack bezet, dus ik heb nog een paar reps meegesquat.
Toen ben ik gaan trainen:

Floor Press:
- Opwarmen
- 5 x 80
- 3 x 100
- 1 x 110
- 1 x 120 (PR)
- 1 x 125 (PR) :D
Yes!! Die 125 was niet met stop onderin, maar who gives a ****, lekker!

Dips:
- 8 x BW
- 8 x BW+10
- 6 x BW+20
- 3 x 6 x BW+24
- 12 x BW+10

Cable Row: 3x8

Triceps pushdown: 3x20

Face Pull: 4 x 10

Zo, nu heb ik wel een paar biertjes verdiend ;)
 
Vrijdag de 13e, zou dat ongeluk brengen?
Het begon in elk geval wel met flinke spierpijn in m'n rug, GOEIEMORGEN, jah, dat ja!

:roflol:

****ing nice loads gast, daar wil ik wel mee ruilen met die stats, verdomme ik moet maar weer is een keer aan de bak.

Floorpressen hoe ziet je opstelling eruit, hoe voer je ze uit, aangezien je op de vloer moet liggen?!
 
Klopt het trouwens dat je bij je ME Squat altijd een variant van het deadliften
en een variant van het squatten pakt, en ook allebei Maximum effort naar een
variant van RM 1/3/5.

Want zit zelf nog met het dilemma deadlift en squat, aangezien het met dezelfde dag gepaard gaat.
Hoe pak jij dit aan, heb je een schematisch overzicht voor me hoe je dit hebt ingedeeld?!

Alvast bedankt!!!
 
Klopt het trouwens dat je bij je ME Squat altijd een variant van het deadliften
en een variant van het squatten pakt, en ook allebei Maximum effort naar een
variant van RM 1/3/5.

Want zit zelf nog met het dilemma deadlift en squat, aangezien het met dezelfde dag gepaard gaat.
Hoe pak jij dit aan, heb je een schematisch overzicht voor me hoe je dit hebt ingedeeld?!

Alvast bedankt!!!
Mijn cycle voor ME Squat ziet er als volgt uit op dit moment (is voor mij zo, het kan best anders..):
week 1: Goodmornings, 3 RM
week 2: Front Squat, 1 RM
week 3: (Sumo) Deadlift, 1 RM
week 4: Box Squat, 1 RM
week 5: deload
en weer naar week 1.
Het is dus niet allebei, maar het één of het ander. Besef je wel dat met squat en deadlift voor een groot deel dezelfde spieren gebruikt worden. Hierna komen natuurlijk nog de assistance-oefeningen.

@ all: Thnx.. Alex, niet zo veel drinken, mocht willen dat ik 130 zou front pressen ;)
 
Volgende training dan maar!!
 
vandaag nog niet :P

16-10-06 – DE SQUAT

Speed Box squat:
- Opwarmen
- 8 x 2 x 112.5
- 2 x 120
- 2 x 140

Powercleans:
- 3 x 60
- 3 x 70
- 1 x 80
- 8 x 1 x 85

Goodmornings:
- 10 x 80
- 10 x 85
- 10 x 90

Assisted GHR’s:
- 3 x 8 x BW-30

Shrugs:
- 5 x 120
- 5 x 5 x 130 (pronated)

Lat pulldown: 3x8

Leg Raises: 3x15

Hard getraind, alles binnen een uur en 5 minuten.
 
Goed, zware oefeningen!
 
Nice speed box en floor press :thumbs:
 
zeer nette gewichten! Met die assisted GHR heb ik steeds het idee dat ik in het begin nauwelijks kan zakken vanwege die contra, ook al gebruik ik maar 15kg, heb je daar ook last van?
 
Klopt G-men, maar dan steek ik m'n kop extra hard naar voren.. Door mijn gigantische hersenmassa val ik alsnog voorover :). Maar het is dus idd wel wat lastig ja.

Waarom hou jij je log niet meer bij trouwens?
 
Brute workout, man! :thumbup:
 
Thnx allemaal!

17-10-06 - DE BENCH

Ik kom vandaag in de sportschool en wat zie ik.. De incline bench is weg :eek:..
Vervangen voor een flat bench! HULDE! Dat betekent dat ik heel waarschijnlijk vaker en langer het powerrack kan bezetten, weer hulde :D

Speed Bench:
- Opwarmen
- 8 x 3 x 65
- 1 x 85
- 1 x 105 (vlot!)
Snelheid was goed, toen nog ff wat zwaarders testen, ging goed!

JM-Press:
- 8 x 60
- 3 x 6 x 70 (PR)
Blijft een gare oefening voor je polsen hoor..

Military Press:
- 3 x 50
- 3 x 60
- 2 x 4 x 65
- 6 x 60
- 4 x 60 (+2x pushpress)

Tate Press: 3x8, 2x10

Supinated Pulldown: 3x8
 
nice, maar lijkt me juist minder dat incline bench weg is, heeft overdracht voor je MP, tenminste bij mij wel hoop ik. Plus wie wil er nou niet een massive upper chest :D
 
't Lijkt mij ook maar k*t hoor dat die incline bench weg is, heb je wel de mogelijkheid om met incline dumbbell te drukken?
 
Nee, da's juist mooi dat dat onding weg is. Was toch te schuin.

Je kan prima incline benchen vanuit het powerrack ( wat eerst ook als gewone bench gebruikt werd. Nu nog trouwens )
 
Powerrack als Gewone bench? dat bankje werd in het midden geplaatst? en de Barbell in een Squat Lock? (deed ik trouwens ook, alleen stoor ik dan niemand tijdens zijn squat reeks (HOMEGYM))
 
Die pinnen bij het squatten, waar normaal de bar op ligt. Die kan je op de voorkant van het squatrek zetten op Bench-hoogte. Met een schuin bankje eronder heb je een incline bench dan.
 
Back
Naar boven