Fitness Seller

Proost!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet zeiken peeps, dat spul is best goed te drinken. Prima geschikt om de bittere nasmaak die grolsch achter laat mee weg te spoelen.

Wie drinkt er dan ook Grolsch?? :rolleyes:
 
Proost jongens. Zaterdagavond is nooit zo'n heftig drinkmoment voor mij, bovendien ben ik vandaag overdag al aardig aan het drinken geweest. Gisteravond was wel echt bij de beesten af, ik heb het weer van mijn maaginhoud moeten verliezen.
 
Keurig keurig, gaat lekker hier. Rob wat goeie metal aan het rondsturen naar me. Hij is m'n smaak aan het finetunen.
 
Ik vind dat echt zo'n genicht he, als gasten tof gaan doen met een bepaald biermerk. Nu valt het bij jullie mee hoor, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Bier is bier, het smaakt niet allemaal hetzelfde, de een is inderdaad minder lekker dan de andere en ik houd ook niet zo van grolsch. Maar om nou je gevoel aan eigenwaarde te ontlenen aan je favoriete biermerk, dat gaat veel te ver. Het is niet echt een punt dat ik nu maak, meer een observatie van de hoeveelheid zielepoten die de wereld rijk (arm) is.
 
Pis is lekker.
 
Alsof je 2.5 uur gaat rijden... :')

Op dit moment boeit het me weinig.. Ik zit er serieus over te denken om nog ff naar Highstreet te rijden... ff de laatste 2 uur doorzakken...
 
Ik vind dat echt zo'n genicht he, als gasten tof gaan doen met een bepaald biermerk. Nu valt het bij jullie mee hoor, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Bier is bier, het smaakt niet allemaal hetzelfde, de een is inderdaad minder lekker dan de andere en ik houd ook niet zo van grolsch. Maar om nou je gevoel aan eigenwaarde te ontlenen aan je favoriete biermerk, dat gaat veel te ver. Het is niet echt een punt dat ik nu maak, meer een observatie van de hoeveelheid zielepoten die de wereld rijk (arm) is.

Ben ik met je eens bro, maar áls jij kan kiezen, kies je ook voor het merk waar jij het meeste plezier aan beleeft. Kun je niet kiezen, dan gaat de equivalentie bier=bier op.

Ik ga mijn drankpraktijken elders voortzetten. Succes met zuipen!
 
Veel plezier kerels!
 
Ik vind dat echt zo'n genicht he, als gasten tof gaan doen met een bepaald biermerk. Nu valt het bij jullie mee hoor, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Bier is bier, het smaakt niet allemaal hetzelfde, de een is inderdaad minder lekker dan de andere en ik houd ook niet zo van grolsch. Maar om nou je gevoel aan eigenwaarde te ontlenen aan je favoriete biermerk, dat gaat veel te ver. Het is niet echt een punt dat ik nu maak, meer een observatie van de hoeveelheid zielepoten die de wereld rijk (arm) is.

Nou ik vind echt dat de bier = bier uitspraak juist is. Er zit echt wel een groot verschil tussen verschillende soorten bier. En nou wil ik niet doen alsof ik zo'n bierkenner ben ofzo, maar er is echt wel veel verschil.
 
Nou ik vind echt dat de bier = bier uitspraak juist is. Er zit echt wel een groot verschil tussen verschillende soorten bier. En nou wil ik niet doen alsof ik zo'n bierkenner ben ofzo, maar er is echt wel veel verschil.

Ja dat zeg ik ook he. Maar dat mensen zichzelf daadwerkelijk tof vinden om een bepaald biermerk, dat stoot mij tegen de borst. Je hoort mij toch ook niet tof roepen dat ik campina melk drink of aldi tonijn eet.
 
Back
Naar boven