XXL Nutrition

Mijn beginfoto's

Bezoekers in dit topic

Welkom, en eten maar...

trouwens het is (in je Sig) niet bot, maar but...

Greetz!
 
Goed begin en nu maar BULKEN!!:D
 
Goed begin en nu maar BULKEN!!:D

Jep, ik probeer nu meer te eten als vroeger (ik probeer rond de 2800 kcal per dag te halen, dat is wat ik volgens berekeningen nodig heb om te bulken), en dit in de verhouding 28% eiwitten, 55% koolhydraten en 17% vetten...
Ik heb het wel al eens gezegd, maar ik heb schrik dat ik teveel zal bijkomen in vetmassa (koolhydraten worden toch opgeslagen als vet uiteindelijk he)...hebben jullie tips hieromtrent?
 
1 tip:

eten


(maar dat zal je wel al gehoord hebben waarschijnelijk:p)
 
Idd, ben ik nu mee bezig!;)
 
zeg kiki van waar ben jij eigenlijk,regio kortrijk?
 
Mooie foto om binnen een jaar je vooruitgang te meten!
 
Op onderstaande link een foto van de voorkant (in licht opgespannen toestand) die eveneens genomen werd op 7 augustus 2006, toen ik nog niet getraind had...(beginnersfoto dus)...

[Link niet meer beschikbaar]

Reacties zijn (uiteraard) altijd welkom! Wat is goed? Waar moet ik zeker nog aan werken? ... zijn vragen die ik graag beantwoord zou zien om optimaal te kunnen trainen!!!

Greetz
 
Schema samenstellen,op je voeding letten (om nu al met een voedingsschema te beginnen is het nog wat vroeg),trainen en rust!

Succes!
 
Jep, ik probeer nu meer te eten als vroeger (ik probeer rond de 2800 kcal per dag te halen, dat is wat ik volgens berekeningen nodig heb om te bulken), en dit in de verhouding 28% eiwitten, 55% koolhydraten en 17% vetten...
Ik heb het wel al eens gezegd, maar ik heb schrik dat ik teveel zal bijkomen in vetmassa (koolhydraten worden toch opgeslagen als vet uiteindelijk he)...hebben jullie tips hieromtrent?

Jij hoeft echt niet bang te zijn veel vet aan te maken want je hebt weinig. Je kan juist wat gebruiken om flink te gaan bulken. Je moet je maar om 1 ding druk maken flink bulken!!!!
 
Ik heb niet echt een precies voedingsschema samengesteld, dat doe ik pas na één maand trainen (op 7 september 2006 dus)...ik probeer nu gewoon wat meer te eten als vroeger (ik kom nu zo om en bij de 2800 kcal denk ik)
 
Nieuwe foto toegevoegd in men gallery
 
Laatst bewerkt:
Heb een nieuwe foto toegevoegd in men fotogallery!
greetz!
 
Back
Naar boven