Fitness Seller

WTF, noord korea dreigt met afvuren van atoomwapen?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MeDieViL

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2005
Berichten
12.252
Waardering
559
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
mn pa zit naart nieuws te kijken, hoor ik dit bij de hoofdpunten:rolleyes:
 
Die gek begint dus echt door te flippen.
 
wtf wat een gekken , heb dit nieuws niet egt gevolgd, komt best onverwacht :eek:
 
OMG, iemand die dwaze koreaanse dictator effe afknallen dat de rest van de wereld in peace kan blijven :o
 
Zal hij nooit doen, ligt direct z'n hele land plat. Tenzij hij dom is natuurlijk.
 
even ala Kennedy afschieten die handel! (kennedy incident was treurig en onrechtvaardig, maar hier is het wel rechtvaardig)
 
weer heeft niemadn op de details gelet:

"een anonieme bron heeft gezegd dat Noord korea een kernbom zal afvuren als de vijandigheid tegenover noord korea blijft verderduren"

dat vind ik nu echt weer zo simpel he. "een anonieme bron.!!" zo kan ik zeggen: " uit anonime bron heb ik vernomen dat shutterspeed morgen een buur zal vermoorden dus laten we dan maar shutterspeed preentief opsluiten"

Als die president van noord korea echt zo gek is zal hij zelf wel die bedreiging uiten.
Ik vind: zolan Amerika en alle andere nucleaire grootmachten kernbomen hebben, hebben we niks te zeggen tegen die landen die er ook één maken.
Als amerika zegt: vanaf morgen halveren we onze kernwapens, en zullen dit ieder jar verminderen en vragen dit aan de andere landen, en het gebeurt , dan pas hebben we het recht an iran en noord korea te zeggen dat ze geen bommetje mogen hebben!
 
thinkalot jij bent echt goed ziek man, nee serieus, als je NK gaat verdedigen dan ben ik helemaal klaar met jou.
 
thinkalot jij bent echt goed ziek man, nee serieus, als je NK gaat verdedigen dan ben ik helemaal klaar met jou.

IIk vind die gek uit NK echt wel een zotte smeerlap! Begrijp me dus niet verkeerd.
Ik reageerde op de foute berichtgeving; Het was niet Noord Korea die dreigde met he afvuren van een bom op een of ander land maar "een anonieme persoon" die zei dat de overheid dat had gezegd". Dat vind ik een heel zwak stukje journalistiek.
Tuurlijk wil ik niet dat die gek een kernbom heeft. Maar wat ik ook niet wil is dat amerika en andere landen ze wel hebben en dan lekker de hypocriet spelen en zeggen dat NK "weapens of mass destruction" tracht te verwerven. Die kernbommen die Israel en amerika en frankrijk,... hebben zijn ook kernbommen he, ook weapens of mass destruction, gemaakt op 100000 den doden te maken. Dus ze moeten allemaal ophouden met die bommen. En diegene die ze hebben moetne het voorbeeld tonen.
 
Als amerika zegt: vanaf morgen halveren we onze kernwapens, en zullen dit ieder jar verminderen en vragen dit aan de andere landen, en het gebeurt , dan pas hebben we het recht an iran en noord korea te zeggen dat ze geen bommetje mogen hebben!

'Vertaling: Als een democratisch land zegt: Vanaf morgen halveren we onze kernwapens, blablabla, en het gebeurt, dan pas hebben we het recht aan Iran en uber-conservatieve en levensgevaarlijke 'dictatoren' het recht te zeggen dat ze geen bommetje mogen hebben.'

Ben ik dus niet met je eens. Er is al genoeg water bij de wijn gedaan, dat mag echt een keer ophouden.
 
'Vertaling: Als een democratisch land zegt: Vanaf morgen halveren we onze kernwapens, blablabla, en het gebeurt, dan pas hebben we het recht aan Iran en uber-conservatieve en levensgevaarlijke 'dictatoren' het recht te zeggen dat ze geen bommetje mogen hebben.'

Ben ik dus niet met je eens. Er is al genoeg water bij de wijn gedaan, dat mag echt een keer ophouden.
Waarom zou amerika en consorten wel het recht hebben op een kernbom en anderen niet?
 
Dit zegt het Noord-Koreaanse persbureau er zelf over :

DPRK Foreign Ministry Spokesman on U.S. Moves Concerning Its Nuclear Test

Pyongyang, October 11 (KCNA) -- A spokesman for the DPRK Foreign Ministry issued the following statement Wednesday as regards the U.S. ill-boding moves in the wake of the nuclear test in the DPRK: As we have already declared the field of scientific research of the DPRK successfully conducted an underground nuclear test under secure conditions on Oct. 9 as a new measure for bolstering its war deterrent for self-defence.
The DPRK's nuclear test was entirely attributable to the U.S. nuclear threat, sanctions and pressure.
The DPRK has exerted every possible effort to settle the nuclear issue through dialogue and negotiations, prompted by its sincere desire to realize the denuclearization of the Korean Peninsula.
The Bush administration, however, responded to our patient and sincere efforts and magnanimity with the policy of sanctions and blockade.
The DPRK was compelled to substantially prove its possession of nukes to protect its sovereignty and right to existence from the daily increasing danger of war from the U.S.
Although the DPRK conducted the nuclear test due to the U.S., it still remains unchanged in its will to denuclearize the peninsula through dialogue and negotiations.
The denuclearization of the entire peninsula was President Kim Il Sung's last instruction and an ultimate goal of the DPRK.
The DPRK's nuclear test does not contradict the September 19 joint statement under which it committed itself to dismantle nuclear weapons and abandon the existing nuclear program. On the contrary, it constitutes a positive measure for its implementation.
The DPRK clarified more than once that it would feel no need to possess even a single nuke when it is no longer exposed to the U.S. threat after it has dropped its hostile policy toward the DPRK and confidence has been built between the two countries.
No sooner had the DPRK, which had already pulled out of the NPT and, accordingly, is no longer bound to international law, declared that it conducted a nuclear test than the U.S. manipulated the UN Security Council to issue a resolution pressurizing Pyongyang, an indication of the disturbing moves to impose collective sanctions upon it.
The DPRK is ready for both dialogue and confrontation.
If the U.S. increases pressure upon the DPRK, persistently doing harm to it, it will continue to take physical countermeasures, considering it as a declaration of a war.

Hoop geschreeuw, weinig wol dus. Ook al benadrukken ze wel dat bij toenemende druk van uit de USA ze terug zullen slaan. Maar vergeet niet dat deze retoriek al tig jaar wordt gebezigd door NK. Ze willen gewoon aandacht.

Past news
 
Dit zegt het Noord-Koreaanse persbureau er zelf over :



Hoop geschreeuw, weinig wol dus. Ook al benadrukken ze wel dat bij toenemende druk van uit de USA ze terug zullen slaan. Maar vergeet niet dat deze retoriek al tig jaar wordt gebezigd door NK. Ze willen gewoon aandacht.

Past news

Ik denk ook dat het vooral een techniek is om zoveel mogelijk gewicht in de schaal te kunnen leggen bij het onderhandelen over de reeds genome sancties. Men wil gewoon proberen de sancties, die het land steeds armer maken, te verlichten. Noord koraanse president is een klootzak die niks heeft om zijn volk en de sancties zorgen ervoor dat het volk nog mere lijdt. De techniek is dezelfde als die die men bij irak trachtte toe te passen: "als het volk maar hard genoeg lijdt, zal het in opstand komen tegen zijn leider. In dergelijke landen is dat eeigenlijk onmogelijk!
 
Omdat ze niet zulke idiote denkbeelden hebben en de wapens niet aan derden zullen verkopen?

Amen.

Dat andere landen ook hun nucleaire wapens aan de wilgen mogen hangen is natuurlijk duidelijk. Niemand heeft er wat aan, maar ik vertrouw eerder een atoombom toe aan Bush, dan aan Kim-Jong-Il.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven