Fitness Seller

Vetes tussen leden (iedereen lezen!)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
geen verkeerd idee, vetes per pm zal toch niet gebeuren ivm dat bepaalde jongentjes in pm poeslief zijn en alleen "stoere" woorden neerzetten juist voor de reactie van anderen of gewoon om anderen aan te sporen deze persoon ook te bashen. :rolleyes:

Ik dacht dat jij dit niet verder zou vertellen. Nu weet ik ook meteen wat ik aan je heb. ;)
 
en wat is dan na jou mening terecht?

De meeste bans vind ik wel terecht, een enkeling niet, maar daar ga ik me niet over uitlaten. Ik ben geen mod en ben ook niet van plan om hier weer oude discussies op te gaan rakelen, het heeft ook geen zin en het zorg alleen maar voor topicontsporing.
 
goed plan , alleen is het erg triest als bepaalde membes blijven doorhakken zelfs een maand nadat je niet meer op die persoon ben ingegaan

Ik ga hier geen persoonlijke thread van maken, maar ik hoef toch niet al je postings hier gaan te plaatsen waar je dat nou net wel doet? Het mag hopelijk duidelijk zijn dat dit soort gedrag niet wordt getolereerd en dat geldt voor alle betrokken partijen.
 
van anabolen word je niet vriendelijk:finger:
 
Ja maar wat als je al elite member bent? Als je dan terug komt wordt je dan super elite ? :D

Hoe komt je eigenlijk in godsnaam:D bij een bedrag van precies 29 euro ?
Gewoon een waardeschatting van wat je krijgt in ruil voor een bedrag, en 29 klinkt beter dan 30 Helaas geen superelite nee :cool:
 
Maar waar ik me dan wel aan stoor is bijvoorbeeld het vroegere gebash tegen Marty of markywannabee aan en toekomstige mwb's en marties. Waarom kregen die bashers dan ook geen waarschuwing? Uiteindelijk is Marty zelf gebanned, maar ook simpelweg omdat hij hier weggetreiterd werd. En dat vind ik niet kloppen.

Ik blijf erbij dat bepaalde beleidspunten gewoon met een humeur worden aangenomen. Zo kreeg ik ooit van Dr.Worf (wie? ja die ene die er bijna nooit is na zijn aanstelling als mod) een gele kaart omdat ik tegen iemand had gezegd dat hij niet zo gek moest doen met zijn kuur en maar eens de stickies moest gaan lezen. Resultaat: een gele kaart voor flooding en mijn bericht werd verwijderd. Zoiets noem ik gewoon humeur gebonden, want er staat nergens in de regels dat ik iemand niet mag wijzen op de stickies en ook staat er nergens dat ik niet mag zeggen dat zijn kuurvoorstel te gek voor woorden is omdat hij simpelweg niet weet waar hij mee bezig is.

Ik ben op zich wel blij met hetgeen wat EricR nu voorstelt in dit topic, maar uiteindelijk zal het weer humeurgebonden zijn op wie er gestraft gaat worden en wie niet.
 
De belangrijkste punten uit de huisregels. Moet niet zo moeilijk zijn om je daar aan te houden.
Ik ben het eens met Yzord dat de eventuele ingrijpen veels te humeur gebonden zijn, als jullie allemaal serieus achter dit topic staan stellen jullie een nieuw regelement op en als iemand zich niet aan houdt krijgt meteen een strafpunt.

Zo mag dus niet gediscrimineerd worden, is er ooit al een strafpunt uitgedeeld voor het beledigen van de islam of moslims? Want weet wel zeker dat dit forum daar wel meer dan 1000 posts aan rijk is, waarom heeft een mod daar nooit iets van gezegd? Omdat ze het zelf grappig vinden of het ermee eens zijn?
 
Maar waar ik me dan wel aan stoor is bijvoorbeeld het vroegere gebash tegen Marty of markywannabee aan en toekomstige mwb's en marties. Waarom kregen die bashers dan ook geen waarschuwing? Uiteindelijk is Marty zelf gebanned, maar ook simpelweg omdat hij hier weggetreiterd werd. En dat vind ik niet kloppen.
Uiteindelijk wil je natuurlijk niet dat het forum bevolkt wordt door dat soort dwazen, dus de ban icm de strafpunten voor degenen die onnodig bashen lijkt me wel op zijn plaats :D
 
Jullie hebben het gehoord jongens. De eerste de beste die mij nog een k*tecto noemt gaat mooi een waarschuwing aan z'n broek krijgen. U zijt gewaarschuwd! Een of andere dikke metselaar hier in het bijzonder.

mond dicht schrale ecto :D
 
een gezonde discussie is toch nooit weggelegd? Dat is toch de bedoeling van zo'n board? Met elkaar informatie uitdelen en daarover te discussieren.

ve·te (de ~, ~n/~s)
1 traditionele, blijvende vijandschap => haat en nijd, moord en doodslag

Dus zo lang we niet hatelijk tegenelkaar zijn kun je gewoon discussieren :)

Nee maar een discussie op DBB eindigt toch vaak in de conclusie dat de meningen verdeelt blijven en het geen zin heeft verder te discussieren. ;)

Eigenlijk heeft discussieren erg weinig nut. In de politiek doen ze het al jaren en zijn we er als burger veel mee opgeschoten?
 
Eigenlijk heeft discussieren erg weinig nut. In de politiek doen ze het al jaren en zijn we er als burger veel mee opgeschoten?
Dat zou je moeten vergelijken met een politiek bestel waarin NIET wordt gediscussieerd, pak 'em beet Noord-Korea...
We zijn een seculiere staat waarin de ratio vooropgesteld dient te worden, discussies dragen daar aan bij! (Zoals deze discussie over de relevantie van een discussie bijvoorbeeld :D )
 
die topics met "thinkalot" en "br0" worden vaak ook vetes ( ik zeg niet dat het aan hun ligt )
 
Laatst bewerkt:
Als mensen met goede argumenten komen , kan je daar toch weer van leren? Daar gaat het tenslotte allemaal om :D
 
Als mensen met goede argumenten komen , kan je daar toch weer van leren? Daar gaat het tenslotte allemaal om :D

Als beide partijen ervoor openstaan wel ja. Ik kan bv een enorme arrogante lul zijn, maar ben nooit te beroerd om voor andere meningen open te staan en denk er ook zeker over na.....

Als ik er niks mee kan leg ik ze naast me neer, en anders ben ik weer een stukje wijzer geworden.
 
Ik denk sowieso niet dat een beleid waterdicht is en inderdaad onderhevig is aan humeur/vermogen van de mods. Gelukkig valt er altijd te praten over strafpunten of een second opinion. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Maar waar ik me dan wel aan stoor is bijvoorbeeld het vroegere gebash tegen Marty of markywannabee aan en toekomstige mwb's en marties. Waarom kregen die bashers dan ook geen waarschuwing? Uiteindelijk is Marty zelf gebanned, maar ook simpelweg omdat hij hier weggetreiterd werd. En dat vind ik niet kloppen.

Ik blijf erbij dat bepaalde beleidspunten gewoon met een humeur worden aangenomen. Zo kreeg ik ooit van Dr.Worf (wie? ja die ene die er bijna nooit is na zijn aanstelling als mod) een gele kaart omdat ik tegen iemand had gezegd dat hij niet zo gek moest doen met zijn kuur en maar eens de stickies moest gaan lezen. Resultaat: een gele kaart voor flooding en mijn bericht werd verwijderd. Zoiets noem ik gewoon humeur gebonden, want er staat nergens in de regels dat ik iemand niet mag wijzen op de stickies en ook staat er nergens dat ik niet mag zeggen dat zijn kuurvoorstel te gek voor woorden is omdat hij simpelweg niet weet waar hij mee bezig is.

Ik ben op zich wel blij met hetgeen wat EricR nu voorstelt in dit topic, maar uiteindelijk zal het weer humeurgebonden zijn op wie er gestraft gaat worden en wie niet.

Als je niet weet hoe het zit (Martie) kan je maar beter zwijgen daarover lijkt me. Die is niet weggepest maar volgens de regels geband.

Modereren blijft altijd een grijs gebied. Ten eerste zien mods niet alles en ten tweede wordt per geval bekeken of iets een overtreding is of niet. Als we stringent het beleid moeten gaan uitvoeren wordt het onleefbaar en zijn we te soepel dan wordt het grof gezegd hier 1 grote teringzooi.

Jouw opmerking over Dr. Worf zegt trouwens al meer over jou dan over Dr. Worf. Je hebt dit nu al zo vaak aangehaald dat dit ook weer gezien kan worden als provocatie en je daarvoor dus een punt hoort te krijgen. Maar dat is dus in een situatie waarin het beleid strak wordt uitgevoerd. Daar zit niemand op te wachten.

Zoals ik eerder zei, scherp discussieren is niks mis mee. Maar scherp discussieren is wat anders dan oude koeien uit de sloot of halen of doelbewust provoceren.

Leden die worden 'gepest' worden over het algemeen in bescherming genomen maar in sommige gevallen is daar geen redden aan. Je gaat ook geen neger neerzetten op een Klux Klux Klan feestje (ok Saint dan weer wel). Natuurlijke selectie zal altijd plaatsvinden, we zijn als moderators geen kleuterspeelzaalleiders mag ik hopen.
 
Als je niet weet hoe het zit (Martie) kan je maar beter zwijgen daarover lijkt me. Die is niet weggepest maar volgens de regels geband.

Modereren blijft altijd een grijs gebied. Ten eerste zien mods niet alles en ten tweede wordt per geval bekeken of iets een overtreding is of niet. Als we stringent het beleid moeten gaan uitvoeren wordt het onleefbaar en zijn we te soepel dan wordt het grof gezegd hier 1 grote teringzooi.

Jouw opmerking over Dr. Worf zegt trouwens al meer over jou dan over Dr. Worf. Je hebt dit nu al zo vaak aangehaald dat dit ook weer gezien kan worden als provocatie en je daarvoor dus een punt hoort te krijgen. Maar dat is dus in een situatie waarin het beleid strak wordt uitgevoerd. Daar zit niemand op te wachten.

Zoals ik eerder zei, scherp discussieren is niks mis mee. Maar scherp discussieren is wat anders dan oude koeien uit de sloot of halen of doelbewust provoceren.

Leden die worden 'gepest' worden over het algemeen in bescherming genomen maar in sommige gevallen is daar geen redden aan. Je gaat ook geen neger neerzetten op een Klux Klux Klan feestje (ok Saint dan weer wel). Natuurlijke selectie zal altijd plaatsvinden, we zijn als moderators geen kleuterspeelzaalleiders mag ik hopen.

Eric je bent gewoon een valse nicht!





















j/k krijg k nu een strafpuntje :D
 
Maar waar ik me dan wel aan stoor is bijvoorbeeld het vroegere gebash tegen Marty of markywannabee aan en toekomstige mwb's en marties. Waarom kregen die bashers dan ook geen waarschuwing? Uiteindelijk is Marty zelf gebanned, maar ook simpelweg omdat hij hier weggetreiterd werd. En dat vind ik niet kloppen.

Ik blijf erbij dat bepaalde beleidspunten gewoon met een humeur worden aangenomen. Zo kreeg ik ooit van Dr.Worf (wie? ja die ene die er bijna nooit is na zijn aanstelling als mod) een gele kaart omdat ik tegen iemand had gezegd dat hij niet zo gek moest doen met zijn kuur en maar eens de stickies moest gaan lezen. Resultaat: een gele kaart voor flooding en mijn bericht werd verwijderd. Zoiets noem ik gewoon humeur gebonden, want er staat nergens in de regels dat ik iemand niet mag wijzen op de stickies en ook staat er nergens dat ik niet mag zeggen dat zijn kuurvoorstel te gek voor woorden is omdat hij simpelweg niet weet waar hij mee bezig is.

Ik ben op zich wel blij met hetgeen wat EricR nu voorstelt in dit topic, maar uiteindelijk zal het weer humeurgebonden zijn op wie er gestraft gaat worden en wie niet.

Je hebt wel gelijk, maar je noemt wel 2 erg beperkte figuren op die totaal geen aanwinst voor het board zijn en op zo'n manier overkomen dat ze er alleen maar zijn om te rellen (of in ieder geval het uit te dagen).
 
ff offtopic: Wat is er eigenlijk met MWB gebeurd ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven