AndroidHealthClinic

menshealth

Bezoekers in dit topic

swaxxx84

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 sep 2006
Berichten
37
Waardering
0
dit las ik in de menshealth van (voor) de maand november op bladzijde 106. citaat. bij een proef met creatine bleek dat de gebruikers 70 procent meer gewicht konden bank drukken creatine werkt niet bij iedereen . bij 20 tot 30 procent van de mensen haalt het niks uit. dat het voor bepaalde mensen niks uit haalt had ik al gelezen maar een kracht winst van 70 procent:eek: wist ik niet wat is julie ervaring . is het vermogens winst echt zo groot?
 
dit las ik in de menshealth van (voor) de maand november op bladzijde 106. citaat. bij een proef met creatine bleek dat de gebruikers 70 procent meer gewicht konden bank drukken creatine werkt niet bij iedereen . bij 20 tot 30 procent van de mensen haalt het niks uit. dat het voor bepaalde mensen niks uit haalt had ik al gelezen maar een kracht winst van 70 procent:eek: wist ik niet wat is julie ervaring . is het vermogens winst echt zo groot?

Creatine werkt zeker
Stop trouwens met het lezen van mens health als je echt aan BB wil gaan doen :P
 
je hebt gelijk maar is gewoon een goed blad met nuttige info
 
dit las ik in de menshealth van (voor) de maand november op bladzijde 106. citaat. bij een proef met creatine bleek dat de gebruikers 70 procent meer gewicht konden bank drukken creatine werkt niet bij iedereen . bij 20 tot 30 procent van de mensen haalt het niks uit. dat het voor bepaalde mensen niks uit haalt had ik al gelezen maar een kracht winst van 70 procent:eek: wist ik niet wat is julie ervaring . is het vermogens winst echt zo groot?

70% is echt bullshit.

Lui die zonder creatine 100 kg banken, die banken met creatine zeker 170 kilo?
Was het maar zon feest. :D
 
menshealth is gay

pak dan muscle&fitness als je per se wat wilt lezen (niet dat dat alles is maar beter in ieder geval!)
 
is ook wel lache als je met mijn ecto lichaam zon bladje koopt met buffels van meer dan 100 kg op de cover:D
 
dit las ik in de menshealth van (voor) de maand november op bladzijde 106. citaat. bij een proef met creatine bleek dat de gebruikers 70 procent meer gewicht konden bank drukken creatine werkt niet bij iedereen . bij 20 tot 30 procent van de mensen haalt het niks uit. dat het voor bepaalde mensen niks uit haalt had ik al gelezen maar een kracht winst van 70 procent:eek: wist ik niet wat is julie ervaring . is het vermogens winst echt zo groot?

Meer dan 70% zelfs!!!! Zonder creatine neem ik 10 kg, met creatine neem ik 20 kg!!! een toename van 100% :D (nee hoor, alle gekheid op een stokje, ik weet het niet, ik neem zelf geen supplementen, dus kan niet bevestigen/ontkennen)
 
Je kan die 70% op meerdere manieren opvatten....dus weet niet precies wat ze ermee bedoelen??
 
Ik lees ook de Men's Health, ik weet ook wel precies wat ik wel en niet kan aannemen. Het blijft gewoon een leuk blad om te lezen vind ik:)
 
Tja lees het af en toe ook. Maar ik neem het wel met een korrel zout. En het valt me toch iedere keer weer op dat die gasten op de cover alleen met hun bovenlichaam erop staan en niet de benen laten zien........
 
Hey,
Ik gebruik nu 2weken creatine en merk vooral dat ik beter herstel.Ik vind dat je je er wel fitter door voelt en hierdoor mss beter kan trainen.
Maar van de legale dingen hoef je geen wondermiddel te verwachten:D .70% is echt overdreven in mijn ogen.Ciao
 
Als je goed leest dan staat er dat Creatine bij zo'n 70% van de gebruikers krachtwinst opleverde. Dus niet 70% krachtwinst.;)
 
dit las ik in de menshealth van (voor) de maand november op bladzijde 106. citaat. bij een proef met creatine bleek dat de gebruikers 70 procent meer gewicht konden bank drukken creatine werkt niet bij iedereen . bij 20 tot 30 procent van de mensen haalt het niks uit. dat het voor bepaalde mensen niks uit haalt had ik al gelezen maar een kracht winst van 70 procent:eek: wist ik niet wat is julie ervaring . is het vermogens winst echt zo groot?

Tja, ik kan er niks aan doen dat TS het zo opschrijft.;)
 
oke dat werpt dan wel even een ander licht op de zaak. goed opgelet sportfood ;)

ik heb menshealth ook een tijdje gelezen staan wel grappige artikelen in, maar op een of andere manier kon het blad me na een jaar niet meer echt verrassen.
 
Als je goed leest dan staat er dat Creatine bij zo'n 70% van de gebruikers krachtwinst opleverde. Dus niet 70% krachtwinst.

lol:D
 
Back
Naar boven