AndroidHealthClinic

Geen lol meer aan BB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
5.669
Waardering
0
Zijn er meerdere members die af en toe zoiets hebben van.. ik ben er helemaal schijtziek van en waar doe ik het nog voor??? en wat hebben jullie er aan gedaan om door die dip heen te komen ?


Ik heb er zolangzamerhand echt de pest in, in dat trainen, de ene na de andere blessure. meesten veroorzaakt door serieuze concentratieproblemen..
Nu zit ik weer met een pijnlijke knie wat al weken sleept en maar niet over gaat.... Vlak na de zomer was mijn schouder die lastig deed.. maart dit jaar een onderrugblessure ..
Mijn motivatie zakt hard zo :(
 
ja ikke, ben er anderhalf jaar mee gestopt. sinds kort ga ik weer maar nu nog maar 1 of 2 keer per week
 
nope geen last van, sorry
 
iedere dag blijft een verslaving :)
 
neem een rustweekje
 
of een rustmaandje :rolleyes:

misschien moet je jezelf een bepaald doel stellen, gewoon iets realistisch.
ik kan me voorstellen dat als je dat neit meer hebt het best moeilijk is om je zelf elke keer weer naar de gym te pushen. zeker als je al lange tijd traint.
 
Zijn er meerdere members die af en toe zoiets hebben van.. ik ben er helemaal schijtziek van en waar doe ik het nog voor??? en wat hebben jullie er aan gedaan om door die dip heen te komen ?


Ik heb er zolangzamerhand echt de pest in, in dat trainen, de ene na de andere blessure. meesten veroorzaakt door serieuze concentratieproblemen..
Nu zit ik weer met een pijnlijke knie wat al weken sleept en maar niet over gaat.... Vlak na de zomer was mijn schouder die lastig deed.. maart dit jaar een onderrugblessure ..
Mijn motivatie zakt hard zo :(
Denk aan al het werk dat je er in hebt gestoken, al die kilo's waar voor je hebt moeten knokken. Wil je dat allemaal zomaar opgeven?
 
haha ik heb vaak geen zin om te gaan maar als ik eenmaal met een groepje onderweg ben naar de sportschool dan ist altijd wel lache en als ik klaar ben met trainen dan voel ik me gewoon lekker :) ,, maar goed ik ben nieuw hier en zoek een goed eetschema .. wie kan mij hier bij helpe svp
 
ik heb het soms als ik er eigenlijk niet aan toe kom omdat ik veel andere dingen te doen heb, en ik mezelf moet dwingen om te beginnen met trainen, maar zodra ik dan 1 keer bezig ben is het ook wel weer goed
 
Heb er zelf ook mee te kampen; de ene blessure die de andere opvolgt. Ben je dan terug volledig blessurevrij dan komen andere probs naar boven; in mijn geval prostaatproblemen (sta gemiddeld tss de 3 en de 8x op voor te pissen s nachts). Verder heb ik een totaal gebrek aan eetlust; wat vroeger 5-6 maaltijden was, werdt 4x, vervolgens laatst pushen voor 3 maaltijden verdorie. Tegenvallende kuurresultaten (willen beste niveau overschrijden maar niet meer in de buurt ervan komen). Deze maand de 5e ben ik 12 jaar geleden voor het eerst gaan bodybuilden; omdat ik zie dat het een genen-sport blijft en je competitief die jongens toch zal moeten voorlaten kap ik er liever mee momenteel want de pro's wegen niet meer op tegen de contra's. Had er nog vooruitgang in gezeten GRAAG maar als je desondanks zoveel inspanningen en opofferingen ziet dat het niet vlot moet je verstandig zijn en de bladzijde omdraaien. Mijn hoofdreden was altijd wedstrijden, en dan bedoel ik winnen! Dus interesseert het me ook niet om volledig clean te gaan trainen omdat eens je ON geweest bent en ziet hoe je ermee knalt, je naturel nog meer ontevreden zal zijn. De enige reden die me nog tegenhield was mn job als portier, waar ik sinds zaterdag ook gedwongen moet mee stoppen. Dus momenteel maar eens gewoon relax en later komt die honger wel terug; want als het er al zo lang inzit dan heb je het virus toch te pakken :)
 
ik was van de zomer ook flink teruggevallen na een voedselvergiftiging, en dan is het behoorlijk k*t als je merkt dat het gewoon klote gaat met je trainingen.
 
Denk aan al het werk dat je er in hebt gestoken, al die kilo's waar voor je hebt moeten knokken. Wil je dat allemaal zomaar opgeven?

Als dat je motivatie is kun je beter stoppen.

Ik zou gewoon een maandje stoppen, je blessure laten genezen en weer langzaam aan beginnen.Train ook gewoon op de manier waar op jij het leuk vind en niet de manier waarop je zou moeten trainen volgens anderen. Meestal gaat plezier in het trainen uiteraard ook gepaard met het winnen van spiermassa. Probeer wat dingen, zoek een uitdaging.

En als je geen zin meer hebt, dan heb je geen zin meer. Stop gewoon, houd je bezig met andere dingen. Zodra je weer een mager scharminkel bent, een vet varken of je vriendin zegt dat je "niet meer zo breed bent", heb je binnen no-time je motivatie terug :thumbs:
 
Wat ik merk is als de meesten zeggen dat ze er geen lol meer aan hebben meteen doelen op de trainingen. Zelf heb ik het trainen altijd leuk gevonden. Wanneer men het over de voeding heeft das een ander paar mouwen; je maag dagelijks zitten overbelasten en soms moeten pushen om iets binnen te krijgen, heeft bij mij de deur dichtgedaan. Dagelijks s' morgens 3x op de pot zitten voor de grote behoefte en geen eetlust. Signalen van je lichaam die je best niet blijft negeren...
 
Gewoon even rust nemen, misschien ff iets anders gaan doen voor een maandje of twee (boksen?)? En naar de sig van mass_builder kijken :)
 
Ik base en chinees, waarom eerst zoveel inspanning als je ook gewoon met een keer inhaleren endorfinen vrij kunt maken.
 
gewoon stoppen als je daar behoefte aan hebt .

er is meer in het leven dan trainen ;)

btw kerel mail me dat schema eens door
 
ik denk ook soms van.. waarom doe ik dit?
maja dan denk ik.. waarom doe ik dit niet? en dan ga ik maar toch door.. ik heb verder toch geen dingen die ik héél goed kan zoals voetbal of darten of tennis dusja. en dit kan iedereen.
 
Ik word zwaar depressief als ik niet train. Een betere motivatie is er niet :D
 
Moet er niet aan denken om zo'n iel lichaam te krijgen. Ben dan echt in staat om mezelf van het dak te gooien.
 
Moet er niet aan denken om zo'n iel lichaam te krijgen. Ben dan echt in staat om mezelf van het dak te gooien.

Haha bij mij is het precies hetzelfde, je hebt het of je hebt het niet.
 
Back
Naar boven