XXL Nutrition

Geen lol meer aan BB (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

pff de meeste mensen kijke uit na het weekend ik juist niet omdat ik dan nie train :D , ik zou gek worden als ik om 1 of andere reden niet meer zou kunne trainen.
 
Stop er lekker mee en ga iets anders doen of ga lichter trainen.

Als jij al die blessures krijgt omdat je 1 sec je concentatie verliest dan zijn je spieren dus niet in staat om dat gewicht op te vangen als je even je focus kwijt bent. Mijn conclusie: Ga lichter trainen om die blessures te vermijden en zo train je dean het hele jaar door zonder gezeik.

Sommige mensen newmen bewust teveel hooi op hun vork, en dat loopt verkeerd af.
 
Nee geen last van gelukkig :D

Ik kan me het leven niet meer voorstellen zonder BB :eek:, als ik niet train voel ik me niet lekker en word ik agressief ;). Bovendien geeft BB me een stuk disipline (en dat heb ik nodig) en zelfvertrouwen.
 
Ik heb af en toe dips. Ik heb het gevoel dat ik niet groei en vooral in de cut.

Dan pak ik een foto van vroeger en dan ben ik weer een stuk gemotiveerd om te knallen.
 
De pest is dat ik op zich wel wil trainen, maar dat de ene naar de andere blessure en mijn zeer stressvolle baan me momenteel de nek omdraaien..
Een tijdje terug is er een reorganisatie geweest waarbij een paar mensen er uit gegaan zijn. we zijn nu nog met zijn 3-en over maar er is werk voor 5...

Ik vermoed ook dat daar een deel van mijn concentratie probleem tijdens de training weg komt ..
Niemand zegt toch dat je 6x per week, 2 uur per keer moet trainen? Bij mij op het werk is het nu ook stressvol omdat ik met een grote promotie bezig ben. Regelmatig (3x per week minstens) met koppijn thuiskomen, etc. Dan train je toch gewoon minder? Mn massa/kracht onderhouden lukt heel goed met 2x per week 30 minuten. Dat kan er bij iedereen wel af. Breidt het uit zodra je zin en tijd hebt. Zo moeilijk is dat toch niet?
 
wat mij helpt als ik een dip heb, ga een keer in een andere gym trainen als dat kan. je ontmoet weer nieuwe mensen, raakt weer op een andere manier gemotiveerd.
misschien krijg je er een nieuwe trainingsmaat en dan is er helemaal weer motivatie.

aan de andere kant, gewoon even stoppen kan natuurlijk ook. soms staat het bij mij ook op een lager pitje en dan ga ik gewoon amper naar de gym. maar het honger gevoel komt vroeg of laat weer en dan kom je netzo hard weer terug. Het kan ook zijn dat je nieuwe leven zonder gym je zo goed bevalt dat je na een jaar nog niet terug bent, einde bb carriere misschien. maar als je daar zelf voor hebt gekozen maakt dat toch niet uit?
 
Gewoon lekker minder trainen en mischien eens een tijdje wat anders gaan doen.
Er is niets wat je verplicht om te trainen natuurlijk.

Alhoewel het wel jammer zou zijn als je stopt want dan mag je natuurlijk ook niet meer op dbb komen eigenlijk he;)
 
Stoppen zal ik zowieso niet. .. als ik bepaalde gasten zie word ik al weer helemaal gek en wil ik wel sprinten naar de gym ... alleen hangen die blessures me zo ongelooflijk de keel uit ... en dat ik me niet fatsoenlijk kan concentreren ... dat had ik ook al eens vaker gepost dat met die concentratie, maar dat ik me niet kan concentreren tijdens de setjes begint nu echt serieuze vormen aan te nemen..

ik ben met alles bezig, behalve mijn eigen setje plus dat er ook vreselijk veel word ge-ouwehoert in onze gym (klotebouwvakkers)
 
Neem je mp3speler mee, doe je koptelefoon op en ga gewoon trainen.
 
Stoppen zal ik zowieso niet. .. als ik bepaalde gasten zie word ik al weer helemaal gek en wil ik wel sprinten naar de gym ... alleen hangen die blessures me zo ongelooflijk de keel uit ... en dat ik me niet fatsoenlijk kan concentreren ... dat had ik ook al eens vaker gepost dat met die concentratie, maar dat ik me niet kan concentreren tijdens de setjes begint nu echt serieuze vormen aan te nemen..

ik ben met alles bezig, behalve mijn eigen setje plus dat er ook vreselijk veel word ge-ouwehoert in onze gym (klotebouwvakkers)

Pak is een tijd lang lichte gewichten, train naar herstel toe. Als je helemaal blessurevrij bent bouw je het weer op met perfecte uitvoeringen, bouw het in ieder geval op. Blessures komen door te snel teveel willen.

Voor dat concentratie probleem zoek je toch gewoon een andere gym ??? of je neemt je mp3speler mee.
 
Denk eens na waarom je traint. Als het antwoord dat je daarop moet geven belachelijk klinkt ligt het daaraan.
 
NOOIT
ik heb ook blessures.. nu in mn rug.. mn schouders zijn naar de klote.. last van mn knie.. maar elke dag ga ik met goede moed de gym in en kom er met een rotgrijns vandaan :D
 
Heb je er misschien al eens aan gedacht, dat je gewoon overtraind bent? Het feit, dat je geen zin meer hebt en regelmatig blessures krijgt, kunnen maar een paar dingen betekenen:
- Je bent overtraind
- Je voert de oefeningen verkeerd uit
- Je interesse ligt niet meer bij de sport en je moet dus iets anders zoeken

Kijk maar eens voor jezelf, welke het is, maar ik denk zelf de eerste optie. Wat dus betekent, dat je rust moet nemen. Ga maar eens een half jaar niet trainen. Je zult zien, dat je lichaam weer heel veel aankan en je weer enorme zin hebt om te trainen.
 
Ga gewoon een tijdje stoppen met die belachelijke sport, verbreed je horizon eens, je zult zien hoe leuk het leven weer wordt. Uiteindelijk zal zelfs krachtsport zijn plaats vinden, maar op een wat minder geforceerde manier.

Strakker had ik het niet kunnen zeggen.

Je forceert de boel een beetje denk ik en dat heeft ook te maken met je psychische gesteldheid, no offence. Je hebt de neiging meteen ergens ZO diep in te gaan dat je een hobby als werk gaat zien en incidentele kennissen als je beste vrienden 4 life.
 
Ben blij dat ik gewoon een bacoboy ben zonder ziekelijke drang naar buitenproportionele opgeblazen spieren.
Krachttraining kan iemands leven zeker verreiken, maar wanneer het een obsessie wordt verlies je er meer mee dan je ermee wint.
 
Strakker had ik het niet kunnen zeggen.

Je forceert de boel een beetje denk ik en dat heeft ook te maken met je psychische gesteldheid, no offence. Je hebt de neiging meteen ergens ZO diep in te gaan dat je een hobby als werk gaat zien en incidentele kennissen als je beste vrienden 4 life.

Jep!
Als ik met je op msn spreek krijg ik dat idee ook.
Geniet meer van de dingen die je doet.
Sport dus ook. Als het een dag wat minder gaat is niet zo erg. Een keer een pijntje oplopen en dan wat sneller naar huis doe ik ook zo vaak.
Begin wel eens aan een training, en als ik dan pijn krijg stop ik!
 
Twee keer een ernstig pijnsignaal (zo'n alarmsignaal van: TE VER!) van mijn schouder, van dezelfde spier, en ik stop ermee. Ik ga niks verzieken voor mezelf. Misschien ook de reden waarom ik nooit een ernstige blessure heb opgelopen tijden een training, omdat ik gewoon m'n koppie erbij hou en me niet laat opnaaien om buitensporige dingen te doen die ik niet aankan.
 
Mischien inderdaad even een tijdje rust nemen??, een week.. 2 weken.. 3 weken, een maand :eek:. Totdat je weer zin hebt om te trainen, zin om keihard te knallen in de gym. Dan zijn mischien ook je blesures weer hersteld. Mischien een tijdje wat lichter trainen??

En zoals RicardV en DBC01 ook al aangeven, als je TE veel pijn hebt in een bepaalde spier even wat gas terug nemen. En laat je niet te snel afleiden, wat er om je heen gebeurd is niet spannend. Het setje waar je mee bezig bent wel.
 
Ik ben gestopt met BB en begonnen met boksen
 
Back
Naar boven