Fitness Seller

wie is er wel eens gebeten door een POLITIEHOND????? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beachman

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2005
Berichten
288
Waardering
0
hoi dbb ,,
ik vroeg me af of er wel eens iemand hier is gebeten door een politiehond,,
hoe was dit bij jullie afgelopen??:D
 
Nope, jij wel dan?
 
haha ja idd ja ben ik ook best benieuwd naar
 
Ik heb wel eens een politiehond gebeten. :cool:
 
Heb wel vaak gezien, dat mensen gebeten werden en ook een keer iemand, een dag nadat hij gebeten was. Geloof me, dat wil je niet meemaken.
 
Wel door een politiepaard telt dat ook?
 
weleens bijna, ik was zo druk met omkijken naar die duivelse hond dat ik al rennend vol op de motorkap van een aanrijdende politie-auto knalde.

gelukkig was die politiehond aangelijnd (lange lijn trouwens) en was de agent zo genadig om de lijn strakker te trekken.

maar nu komt het, even daarvoor werd een maatje van mij wel gegrepen door een politiehond, was echt mooi; hij had een gele tommy hilfiger jas aan, zo eentje die best wel bol staat vol met dons aan de binnenkant (winterjas).

dus die hond grijpt hem aan z'n jas en begint flink te schudden; de hele parkeerplaats lag vol met dons :roflol:

wij lachen allemaal.
 
haha , ik ben weleens in me poot gebeten in mijn AZ hooligan periode. Kreeg meteen een klap van een gummi knuppel in me nek erachter aan.


Welterusten is het dan............. :D
 
Vaak genoeg :D.

Wel met een pak aan. ( pakwerkerspak ) Evegoed blauwe plekken trouwens. Ook een paar keer gezien dat een hond iemand zo hard stelde dat die vent out ging. ( stellen = aanvallen )
 
wel bijna, was na een wedstrijd en ik was weer zo slim om met de harde kern waar een maat van mij in zat een doodlopend straatje in te lopen, en toen kwamen ze daar aan met 5 honden :S... ik kon er net langskomen maar er waren er wel een paar gepakt; ze wilde ons arresteren dus iedereen stormde door tuintjes enzo langs hun maar die honden pakte wat ze pakken konden :D
 
haha , ik ben weleens in me poot gebeten in mijn AZ hooligan periode. Kreeg meteen een klap van een gummi knuppel in me nek erachter aan.


Welterusten is het dan............. :D

Waar kom je vandaan dan Bur?
 
ik niet, maatje van me wel.. pechvogel.. twee van die ****ing beesten en als ze je eenmaal vast hebben laten ze niet los ook.. en die klote smerissen lieten ze gewoon hun gang gaan.. zn hele onderbeen is naar de klote
 
ik niet, maatje van me wel.. pechvogel.. twee van die ****ing beesten en als ze je eenmaal vast hebben laten ze niet los ook.. en die klote smerissen lieten ze gewoon hun gang gaan.. zn hele onderbeen is naar de klote


Wat deed hij in de buurt van die hond dan!? Je moet ze ook niet gaan aaien.
 
haha , ik ben weleens in me poot gebeten in mijn AZ hooligan periode. Kreeg meteen een klap van een gummi knuppel in me nek erachter aan.


Welterusten is het dan............. :D

wat voor gevoel is dat om gebeten te worden en heb je er nog veel last van naar de hand?
 
telt je vriendin ook mee?
 
Ik ben door zo'n mechelse herder gegrepen en heb er nog de littekens van.

Gelukkig vind ik littekens cool! :D
 
Back
Naar boven