Fitness Seller

Wat vind jij het grootste nadeel van kuren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2004
Berichten
5.445
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Zelf heb ik de grootste hekel aan de nakuur; de stemmingswisselingen en het feit dat je keihard moet blijven trainen en gedisciplineerd moet blijven eten en dat voor lange tijd zonder dat je vooruit gaat.
 
Het grootste nadeel aan kuren is dat je er op een gegeven moment mee moet stoppen :D
 
Het grootste nadeel vind ik de downregulatie van de androgeenreceptoren. Hormoonproductie krijg je met wat inzet wel weer overeind. Maar de reactie van je lichaam op androgenen neemt af. Voorlopig is daar niet zo gek veel aan te doen, beetje IGF af en toe. Dat vind ik ...ehm.. jammer.

:sad:
 
De terug val uiteraard !
 
Ik vind de laatste kuurweek erg balen, omdat je weet dat de nakuur er aan komt. En inderdaad.. dan nog even doorbijten in de off.

Maar als je eenmaal een maand (dus in de nakuur) elke keer blijft trainen en goed eten, dan lukt de rest ook wel. En kun je weer tijdens je off alvast vooruit kijken naar de volgende kuur.

Dus voor mij vooral de eerste 3 weken na de kuur zijn het zwaarst.
 
de terug van en stemmingswisselingen...
 
dan heb ik erg last van puistjes lastig
 
De koorts en de pijnlijke injectiespots. Puisten maken het geheel ook niet aantrekkelijk. Voor mij reden genoeg om te overwegen nooit meer te kuren.
 
Ik vind dat groeien nogal ambetant..
 

:D Ja ik stop nog tussen mijn kuurtjes. Cruisen, bridgen en HRT zijn nog toekomstmuziek. Maar jij stopt toch ook nog tussen kuurtjes?
 
:D Ja ik stop nog tussen mijn kuurtjes. Cruisen, bridgen en HRT zijn nog toekomstmuziek. Maar jij stopt toch ook nog tussen kuurtjes?

Tuurlijk stop ik, alleen wat testo natuurlijk, anders raak ik alles weer kwijt.
Van mn eigen aanmaak hoef ik het niet te hebben :D
 
Tuurlijk stop ik, alleen wat testo natuurlijk, anders raak ik alles weer kwijt.
Van mn eigen aanmaak hoef ik het niet te hebben :D

Prachtig dat je zegt: Alleen wat testo natuurlijk.
Beetje offtopic maar op hoeveel zit je als je off bent? Of HRT je via de dokter? Jamm Jamm
 
Cruisen en bridgen is voor rijkeluiszoontjes.

En nu weer on topic :D
 
Ik kuur dan wel niet en het mag voorspelbaar drinken (maar toch wil ik het kwijt) maar ik vind het grootste nadeel van kuren dat je tijdens je kuur niet mag drinken als je je gezondheid nog een beetje in acht wil houden. Nou hopen dat die anabolendesigners dit lezen en aan de tekentafel wat veilige roids gaan ontwerpen.
 
Prachtig dat je zegt: Alleen wat testo natuurlijk.
Beetje offtopic maar op hoeveel zit je als je off bent? Of HRT je via de dokter? Jamm Jamm

250mg

@ zwarte ridder, neg.karma onderweg bitch!
 
het stoppen met kuren
de koorts tijdens het kuren
het prikken
 
Back
Naar boven