Fitness Seller

De meest pussy actie op het gebied van BB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2004
Berichten
5.445
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Topic naar aanleiding van wat ik vandaag van een collega vernomen heb:

de vrouw nam pijnstillers om van de spierpijn af te komen :roflol:


Wat is de meest pussy actie/ opmerking die jij ooit vernomen hebt op het gebied van krachttraining?
 
Misschien niet dé meest pussy actie, maar hoor em gewoon te vaak : "ik fiets al genoeg, dus mijn benen zijn heel gespierd en groot, dus hoef ze niet apart meer te trainen".
 
Zo'n onderrugband om doen wanneer je gaat preacher curlen met 10 kilo dumbels.

Ik weet niet of pussy de juiste uitdrukking is in dit geval maar amusant was het wel.
 
Ja of handschoentjes gebruiken bij alles, zelfs bankdrukken :S En dan nog maar met 20kg drukken
 
"ik train geen benen want ik moet veel lopen voor mijn werk, dus train ze al genoeg''
Mensen die een riem gebruiken bij dumbbell curls (met dumbbells van 14 kg)
Mensen die handschoenen gebruiken terwijl ze press oefeningen aan t doen zijn
 
Mensen die handschoentjes gebruiken
 
Met de barbell oefeningen doen. Zonder gewichten.
 
Een spotter bij opwarmsetjes ( met bench )
 
Een soort spons achtige kussentjes gebruiken bij bb curls zodat je geen grijntje ilt op je handen krijgt.
 
Zo'n vrouw die in de gym werkt waar ik train beweerde dat ik mijn armen niet zo zwaar moest gaan trainen, maar licht met veel herhalingen, omdat anders mijn striea erger zou worden :p
 
Laatst bewerkt:
bankdrukken met 20 kg aan extra gewichten en stang 3 cm omlaag laten komen en vervolgens weer omhoog en dan nog lichtelijk kreunen.
Vond ik persoonlijk gay & pussy.
 
Laatst bewerkt:
haha ik gebruik wel handschoentjes, maar puur voor betere grip.
er zijn nog mensen die zweten tijdens de training en die daardoor grip kunnen verliezen;)
wat ik vind is het negeren van iemand die nieuw is en zodra ze zien dat die persoon veel kan tillen opeens "hoi" gaan zeggen.
mensen die bij een setje na de 1e rep al geholpen moeten worden en dan denken dat ze bij de grote jongens horen
 
met tenenslippers hacksquatten
 
Bij ons in de gym is er een gozer die straps gebruik bij 14kg dumbbell Preachercurl.


Edit: ook nog 2 gays die elkaar een tik op de billen geven om elkaar op te peppen voor een set :kots:
 
Splitschema's.
 
een nicht die door de zaal huppeld en +- 3* per training zijn shirtje optrok om te kijken of zijn abs al waren verbeterd.
 
Bij ons in de gym is er een gozer die straps gebruik bij 14kg dumbbell Preachercurl.


Edit: ook nog 2 gays die elkaar een tik op de billen geven om elkaar op te peppen voor een set :kots:

:roflol:

wat is er mis met split?
 
Bij ons in de gym is er een gozer die straps gebruik bij 14kg dumbbell Preachercurl.


Edit: ook nog 2 gays die elkaar een tik op de billen geven om elkaar op te peppen voor een set :kots:

Nou! Dat op de billen tikken helpt wel, je mag de volgende keer eens meedoen met ons.
















j/k bro :p
 
Back
Naar boven