Fitness Seller

From Wimmos To Shredded beast - log

Bezoekers in dit topic

Huppa, gisteren 38.5 koorts. Is dus wss een keelontsteking ipv verkoudheid. Heb me desondanks alle slik-pijn volgepropt met pakken rijst ed omdat mn lichaam het wel kan gebruiken :D Wss ga ik morgen wel trainen en dan schuift elke training gwn een dag op tem het einde van de week.

Lijk trouwens droger geworden te zijn maar eet nochtans aardig wat gecombineerd met veel gefiets..nouja is alleen maar in mn voordeel :)

En nu gedaan met zagen Wimmos, dit is hier geen ziekte- blessure-log verdomme :headbang: :fire:
 
Klote voor je zeg. Veel VitC en rust zal moeten helpen.

Heb je nu ook vakantie?
 
Klote voor je zeg. Veel VitC en rust zal moeten helpen.

Heb je nu ook vakantie?

Nop, geen vakantie meer tot in februari, na de examens en blok.

Heb wat antibiotica gehad om me te helpen :cool:
 
Bill starr week 2 - 1

Full squat:
5x5x57 easy!

bench press:
5x43 / 49 / 55 / 61 / 67 laatste was een PR.

Was verrast dat ie ging. Geen last van de schouder gehad,elbows in, small.. perfecto!

BB rows:
5x45 / 51 / 57 / 64 / 70 laatste PR

Hyperextensions:
8x
2x8 +28


Comments: ik wist niet dat er AAS in antibiotica zat :D Desondanks nog altijd suffie enzo maar ben verrast van wat ik kon vandaag.
 
Eej lekkere training hoor als alles op het gemakje gaat!

Dude over 3 weken ga ik ook 5x5 denk ik! heb er zin in :D welk schema gebruik je precies, kun je het over de PM de link geven of de post in je log war ik hem ga terug vinden :D
 
Bill starr week 2 - 1

Full squat:
5x5x57 easy!

bench press:
5x43 / 49 / 55 / 61 / 67 laatste was een PR.

Was verrast dat ie ging. Geen last van de schouder gehad,elbows in, small.. perfecto!

BB rows:
5x45 / 51 / 57 / 64 / 70 laatste PR

Hyperextensions:
8x
2x8 +28


Comments: ik wist niet dat er AAS in antibiotica zat :D Desondanks nog altijd suffie enzo maar ben verrast van wat ik kon vandaag.

Ik druk ook smal elbows in.. voor je het weet druk je dezelfde gewichten als ik :thumbs:
Lekkere training. Nice pr's ook.
 
Comments: ik wist niet dat er AAS in antibiotica zat :D Desondanks nog altijd suffie enzo maar ben verrast van wat ik kon vandaag.

Sssssst niks zeggen ;)

Wel beter dat het nu de goede kant op gaat, 2 PR's niet verkeerd!
 
Goed hoor kerel, mooi dat je weer aan de betere hand bent! :thumbs:
 
nice man, nu al pr's? wat is je load progressie btw.
 
Ari - pm me je e-mail en ik stuur het excel-sheet even door.

Maurice - nou zijn PR's op dat aantal herhalingen. Maw, 5x70 had ik nog nooit gedaan, 1x70 daarentegen wel :).

Aan de rest: thx, volgende weken ga ik jullie onder indruk brengen :o
 
Ohja overigens, er is een competitie in mn gym op 23 november, waar je in bepaalde gewichtsklassen het hoogst mogelijke getal moet halen op:

RM optrekken + RM bench press..

Ik zit in de 70-80 klasse en eind november ben ik net aan het maxen in mn schema, dus ik maak zeker een mooie kans om te winnen aangezien bijna niemand chinnen doet in mn gym :D Ga gwn verder opbouwen denk ik, 5x5 chins nog 3 weken en dan 2 weken 3x3 en de laatste week maxen!
 
Ik zou de komende 3 weken dan veel ladder-style chinnen, dus veel reps maken en van failure wegblijven. Dan een paar dagen rust en dan dus voor een rep-out gaan de 23e. Wel een leuk idee trouwens die wedstrijd :)
 
RM optrekken? Vreemd dat ze niet per klasse gewoon een rep-out doen. Veel leuker lijkt me.
 
Ik zou de komende 3 weken dan veel ladder-style chinnen, dus veel reps maken en van failure wegblijven. Dan een paar dagen rust en dan dus voor een rep-out gaan de 23e. Wel een leuk idee trouwens die wedstrijd :)

wel valt dat te combineren met mn bill starr? Probleem is dat ik al 2x er week row en 1x per week chin. Dan pak ik best wel lage ladders denk ik. Zou dat best doen op dagen dat ik niet train, mss in het speelplein hier dichtbij eens gaan kijken :).
 
mooi dat je beter bent :) en al een pr hebt in week 2 :D
 
wel valt dat te combineren met mn bill starr? Probleem is dat ik al 2x er week row en 1x per week chin. Dan pak ik best wel lage ladders denk ik. Zou dat best doen op dagen dat ik niet train, mss in het speelplein hier dichtbij eens gaan kijken :).

Het ligt er maar net aan wat je wil. Wil je Bill Starr strikt volgen, f*ck dan niet met de oefeningen. Wil je de wedstrijd winnen, chin dan gewoon 3 keer per week ;)
 
Ohja overigens, er is een competitie in mn gym op 23 november, waar je in bepaalde gewichtsklassen het hoogst mogelijke getal moet halen op:

RM optrekken + RM bench press..

Ik zit in de 70-80 klasse en eind november ben ik net aan het maxen in mn schema, dus ik maak zeker een mooie kans om te winnen aangezien bijna niemand chinnen doet in mn gym :D Ga gwn verder opbouwen denk ik, 5x5 chins nog 3 weken en dan 2 weken 3x3 en de laatste week maxen!

Mag ik niet meedoen in de -65kg...

Behalve het feit dat ik waarschijnlijk de enige deelnemer zal zijn, ben ik zeker dat ik win... Chincontests :-)

Leuk idee trouwens!

Succes er mee.

Hangt er iets aan vast?
 
Thx jongens :)

Voor het chinnen zal ik elke morgen even naar de speeltuin fietsen en daar een laddertje van 4 doen, dat is net 20 keer. Dat zowel smorgens als savonds, enkel op niet trainingsdagen. Binnen een week of 2 verhogen naar ladder van 5 oid, zien we wel nog.

Daxie - er is een 60->70 klasse hoor, je zou best kunnen winnen denk ik zo, word eventjes lid en probeer het :)

Vorig jaar bestond de prijs uit een extra lidmaatschap van 6 maand denk ik.
 
ik bedoelde meer dat of je al bedacht had hoe je per week per lift wilde verhogen. dus bijv

week 2 +7,5
week 3 +5
week 4 +2,5
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven