XXL Nutrition

Advanced Update (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Advanced

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
645
Waardering
0
Advanced: nieuwe foto's

Gegroet beste mede Bodybuilders,

In mijn vorige topic heb ik webcam foto's gemaakt dat niet helder genoeg was. Op aanzoek van jullie, en natuurlijk wou ik zelf ook, heb ik betere foto's nu.

Ik ben niet goed in pose'n. Ik vind het dan ook belachelijk om een rug pose te geven als ik die totaal niet kan, ik ga oefenen! :p Want als je 't verkeerd doet, laat je misschien maar 80% of minder van je rug zien, dan je werkelijk hebt.

Ik weeg op het moment 80kg, ik ben 1.74m en 20 jaar.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja me buik kan beter, ik zat in een bulk-periode. Ik ga binnenkort een cut kuurtje beginnen, en krijgen jullie wel de resultaten.

Groeten,

Advanced. :rolleyes:
 
amai maar 80 kilo.. schatte zoiets een dikke 90 minstens.. maar jah 1m 74
20 jaar?
Ongelooflijk wat een uber fysiek heb jij..
Echt knap werk..
Jij traint intensief right?

buik idd klein hesperolletje ..
 
Ziet er goed uit kerel ! beste borstpartij !
 
heb je geen andere lichaams delen ? :D
 
heb je geen andere lichaams delen ? :D

Hahaha. Ik ben een newb in pose'n, echt. Lees mijn first pose over rug. Ik heb een redelijke rug wat bij de rest past in verhouding, maar ik kan het niet goed pose'n. Binnenkort ga ik meer laten zien.

Speciaal voor jou :D
 
Mijn streeffysiek zo ongeveer, top man.
 
Ongelooflijk wat een uber fysiek heb jij..
Echt knap werk..
Jij traint intensief right?

Ja, ik neem weinig rust tussen me oefeningen door.
En voer me reps snel uit met zwaar gewicht, ben ook vaak misselijk of dat ik soms even moet gaan zitten. Te fanatiek, al zeg ik het zelf.
 
Hahaha. Ik ben een newb in pose'n, echt. Lees mijn first pose over rug. Ik heb een redelijke rug wat bij de rest past in verhouding, maar ik kan het niet goed pose'n. Binnenkort ga ik meer laten zien.

Speciaal voor jou :D

Heb je ook geen benen ? :D
 
Ziet er heel netjes uit!, wat meten die armen?
 
zou wel de 80kg verklaren. Ben benieuwd naar de rest.

Klopt.

Me benen zijn niet in verhouding met de rest, maar zijn van me eigen massief genoeg om ermee te kunnen bouwen. Ik hoef er maar een beetje aan te trekken en ze zullen snel bij-benen met de rest.

Het verklaart zeker de 80kg. Ik zou denk ik vliegen naar de 85kg als ik me benen aan zou pakken.

Dus het klopt KaLe.
 
Massief

Hoe lang train je al? Hoe is je kuurverleden? (geen logjes gezien afaik)
 
Massief

Hoe lang train je al? Hoe is je kuurverleden? (geen logjes gezien afaik)

Ik train nu 3 jaar. Met vele up en downs die de meeste van jullie ook wel kennen. De man met de hamer :D Alleen hij raakte me goed in sommige periodes.

Nu gaat het een tijd goed.


Over kuren ga ik hier niet beginnen, wil ik gerust een keer een topic bij AAS openen.
 
ik ben ook 1.74 bij 79~80 kilo, helaas is mijn vet% een stuk hoger!



mooie foto's, suc6 verder!

;)
 
ziet er zeker goed uit :) ,ben 2 cm groter en weeg nu 73 heb dus nog 7 kilo te gaan om er ook zo ongeveer uittezien:P
 
Klopt.

Me benen zijn niet in verhouding met de rest, maar zijn van me eigen massief genoeg om ermee te kunnen bouwen. Ik hoef er maar een beetje aan te trekken en ze zullen snel bij-benen met de rest.

Het verklaart zeker de 80kg. Ik zou denk ik vliegen naar de 85kg als ik me benen aan zou pakken.

Dus het klopt KaLe.

Hoe komt dat? Door ze (in het begin) niet getraind te hebben? Ik heb de eerste paar jaren ook geen benen getraind, heb ik nog spijt van. Ze zijn nu wel flink bijgetrokken (zelfs een van mijn betere spiergroep).

Upperbody is iig lekker massief. Wat zijn je afmetingen?
 
HUGE MOTHER****ER!

kan je nagaan als je 25 bent....
 
Advanced: nieuwe foto's

Gegroet beste mede Bodybuilders,

In mijn vorige topic heb ik webcam foto's gemaakt dat niet helder genoeg was. Op aanzoek van jullie, en natuurlijk wou ik zelf ook, heb ik betere foto's nu.

Ik ben niet goed in pose'n. Ik vind het dan ook belachelijk om een rug pose te geven als ik die totaal niet kan, ik ga oefenen! :p Want als je 't verkeerd doet, laat je misschien maar 80% of minder van je rug zien, dan je werkelijk hebt.

Ik weeg op het moment 80kg, ik ben 1.74m en 20 jaar.


[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Ja me buik kan beter, ik zat in een bulk-periode. Ik ga binnenkort een cut kuurtje beginnen, en krijgen jullie wel de resultaten.

Groeten,

Advanced. :rolleyes:

Netjes bro vooral voor de leeftijd!!!!
 
Zonde dat je benen niet mee pakt.. verder wel massief inderdaad!
 
Back
Naar boven