MuscleMeat

Neset Icli wat maakt hem zo anders? Hebben we een nieuwe Arnold,Franco? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
Hij is volgens mij 1,70.
 
hij is 1,70 zei die bij jensen. ben benieuwd hoe hij er over een paar jaar uitziet,hij is nu al beestachtig :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij ziet er erg goed uit ja. IFBB materiaal in de toekomst?
 
ll
 
Laatst bewerkt:
als ie nog wat massa op zn benen gooit zal ie het nog ver schoppen. ben benieuwd hoe ie er over 4 jaar bijstaat (hijs pas 30 he?)
 
't is toch echt genetica.. grote lange borstspieren e.d.
Verders vind ik het weinig afwijken van de hedendaagse look.
 
Zijn rugdikte is echt enorm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zie zelf niet wat je precies ermee bedoelt dat hij er anders uit zou zien dan andere toppers. En dat dit met een andere manier van trainen te maken zou hebben lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Misschien kun je wat duidelijker uitleggen wat je precies bedoelt? Zou het wat duidelijker maken om erover te discussiëren.
Ik denk dat het voor het grootste deel aan z'n aanleg ligt, zoals je zelf ook al zei...
 
Ik zie zelf niet wat je precies ermee bedoelt dat hij er anders uit zou zien dan andere toppers. En dat dit met een andere manier van trainen te maken zou hebben lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Misschien kun je wat duidelijker uitleggen wat je precies bedoelt? Zou het wat duidelijker maken om erover te discussiëren.
Ik denk dat het voor het grootste deel aan z'n aanleg ligt, zoals je zelf ook al zei...
Op een of andere manier komt Neset toch groter en voller over, niet soepele nette lijnen, maar gewoon MASSA. Ik weet goed wat de TS bedoeld, maar het is een beetje moeilijk uit te leggen.
 
Ik denk dat we meer van hem gaan horen :) Hopelijk kan hij hetzelfde doen voor BB wat Arnold deed maar dan in Nederland. Weg met die commerciële gyms en meer hardcore sportscholen openen en BB weer een populaire sport maken.
 
Ik denk dat we meer van hem gaan horen :) Hopelijk kan hij hetzelfde doen voor BB wat Arnold deed maar dan in Nederland. Weg met die commerciële gyms en meer hardcore sportscholen openen en BB weer een populaire sport maken.

Hahah reken daar maar niet op, vond hem niet echt overtuigend overkomen bij dat ene programma... :D

Ahnuld was juist uberovertuigend en kon goed lullen, hell of a diference denk ik zo.
 
Hahah reken daar maar niet op, vond hem niet echt overtuigend overkomen bij dat ene programma... :D

Ahnuld was juist uberovertuigend en kon goed lullen, hell of a diference denk ik zo.
Hij komt moeilijk uit zijn woorden omdat bij elke interview meteen naar steroïden wordt gevraagd en niet naar zijn harde werk/dieet wordt gekeken.
 
Ach, na wat mediatraining lult Neset ook de oren van je hoofd. In het Spaans, Engels en Uruguayaans.
 
Hij komt moeilijk uit zijn woorden omdat bij elke interview meteen naar steroïden wordt gevraagd en niet naar zijn harde werk/dieet wordt gekeken.

Anders zou hij zich makkelijk moeten kunnen verweren.

Verder een topfysiek en ik hoop ook dat hij heel ver gaat komen.
 
Hij ziet er goed uit!!! Hoe oud is hij eigenlijk?
 
Hij traint nu 13jr inmiddels. Als ik eens in de buurt van Wierden ben wil ik eens bij zn sportschool binnenwippen.
 
Hij heeft gewoon hele goede genetica:

- lage lats
- rug is enorm wijdt
- letterlijk grote borstspieren

Ik denk dat hij het niet slecht gaat doen bij de pro's
 
khoop dat zijn carriere het een en ander gaat verandere in nl...
 
Back
Naar boven