Fitness Seller

Wat is het nut van Hyves?

Bezoekers in dit topic

Lauw

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
7.531
Waardering
9
Ik heb er echt serieus tijd in gestoken om de mogelijkheden van Hyves te ontdekken. Ik vond het erg tegenvallen. Ik kan foto's uploaden en allerlei ludieke dingen over mezelf zeggen (dat heet dan je profiel) en mensen kunnen een zogenaamde 'krabbel' in je 'profiel' achterlaten.
Hyves heeft dus als voornaamste doel dat de buitenwereld kan lezen hoe leuk je bent? Of heb ik soms dingen gemist?

Mij was verteld dat dit groter zou worden als msn. Loze marketingpraat. Met msn kan je tenminste nog chatten en emailen.
 
Hyves is iets dat mensen bezighoud die te veel tijd hebben om zich met zulk onzin bezig te houden... zeker als het mensen zijn boven de twintig... fototje, krabbeltje etc..etc.. join de 235792736653.00937773.990388873. profielen die er al bestaan.. who cares.

EDIT: o ja.. en Hyves is voor "hippe" jongeren die de dertig naderen of de dertig zijn gepasseerd.. want je gaat je natuurlijk niet mengen met de Hi5 kneusjes...
 
@ the betterdayz:
ja, dat is 1 of ander nederlands programma. En wat ik er van begrepen heb kan je een profiel aanmaken. Dat komt er op neer dat je kan laten zien wie jij bent, of wat je de buitenwacht wil laten geloven. En vervolgens kan je mensen je Hyves vriend maken. Dat komt erop neer dat hij jouw profiel kan zien en jij de zijne. En dat was het wel zo'n beetje volgens mij.

@ Socrates: thanx man! het ligt dus niet aan mij dat ik me echt afvraag waarom mensen er zo mee bezig zijn :D

ik vind het wel apart dat zoiets zo'n hype kan worden. Want ik heb echt grootse moeite mij voor te stellen wat er leuk aan Hyves is. Ik denk dat Mikki het mischien kan uitleggen? :D
 
Het is volgens mij een soort blog, of een soort profiel waar je dingen over je zelf maar ook dingen over je hobby's kan neer planten.

Er staan wel leuken dingen op.
 
Het is volgens mij een soort blog, of een soort profiel waar je dingen over je zelf maar ook dingen over je hobby's kan neer planten.

Er staan wel leuken dingen op.

leuke dingen?
ik dacht op een gegeven moment het profiel van een lekker wijf te hebben gevonden, mocht ik haar foto's niet zien omdat ik haar hyves vriend niet ben.:rolleyes:

Voor de rest heb ik niets interessants kunnen ontdekken.
Of iemand moet me uitleggen dat ik nog niet de helft van de mogelijkheden van Hyves heb ontdekt?
 
Profiel en weblog idd.
Pure onzin verder allemaal, net als superdudes en sugababes.
 
ik vind het dom, je hebt msn nou daar staan dan je vrienden in daarmee basta. Hyves is daar gewoon een afgeleide van met als verschil dat mensen nu kunnen zien hoeveel vrienden je al dan niet hebt.
 
leuke dingen?
ik dacht op een gegeven moment het profiel van een lekker wijf te hebben gevonden, mocht ik haar foto's niet zien omdat ik haar hyves vriend niet ben.:rolleyes:

Voor de rest heb ik niets interessants kunnen ontdekken.
Of iemand moet me uitleggen dat ik nog niet de helft van de mogelijkheden van Hyves heb ontdekt?

Er zijn heel veel foto's te vinden bvb van plekken waar je geweest zou kunnen zijn.

verder heb je er niets aan en kan je beter meiden gaan zoeken in de kroeg.
 
Stelletje pessimisten, gadverdamme.

Mikke weet niet wat Hyves is, want Hyves is er speciaal voor om je oude klasgenoten en vrienden weer op te zoeken. Mikke heeft daar al die kudo-site voor.

Daarom doen zoveel dertigers het. Die hebben geen superdudes account, en met msn kan je niet op naam zoeken. Met Hyves wel, dus kan je nu eens kijken wie er van je basisschool-klas een accountje heeft om even te checken of die geile chick die in groep 8 al cup B nu ook echt die mooie stevige E heeft weten te bereiken. Ja, en als ik graag in contact wil komen met wat mensen van vroeger dan zorg ik er natuurlijk wel voor dat de foto die op dat profiel plaats een van mijn beste kiekjes is. Althans, dat kan ik me maar eens voorstellen. Laten zien dat het goed met je gaat.

Wat is daar zo vreemd aan? Best leuk dus allemaal. Het is puur hetzelfde product als superdudes, maa dan voor een andere doelgroep. Alleen de site is érg traag, en krabbels zijn gay. Je kunt namelijk ook gewoon mailen via een Hyves-profiel.
 
Splendid weergegeven! :D
Als dertiger raak ik weer een beetje in contact met mijn echte doelgroep, het niveau van partyflock ontloop ik via Hyves gelukkig weer een beetje en van MSN wordt ik ook amper vrolijk eigenlijk...dat gaat me veel te snel..

Verder heeft het niet zoveel nut, in ieder geval niet zoals deze fantastische site..! ;)
 
Hyves heeft dus als voornaamste doel dat de buitenwereld kan lezen hoe leuk je bent? Of heb ik soms dingen gemist?

Daar draaien toch al die websites met profielen om?
Zodat zielige mensen zich leuk kunne voordoen en aangezien het one big happy family is, is er toch nog iemand positie over je. Zielig gedoe.
Met hyves kan je in contact komen met oud-klasgenoten enzo, who cares? Als je die figuren echt zo interessant vond, had je wel contact gehouden. Beter dan nutteloos wat berichtjes heen en weer sturen over 'wat voor opleiding/werk je nu doet' en dat soort oppervlakkige crap.

Online-vriendjes was toch het nieuwe statussymbool?
 
:scratch:



@ Lauw als ik jou was zou ik jouw mooie levensverhaal , het leed dat groot geschapen heet, daar neer kwakken. Succes gegarandeerd :)

heeee! dat is een idee! misschien win ik dan wel de hyves blogtalent award :D

@ Jody: poe hee, foto's van plaatsen waar ik geweest zou kunnen zijn? Dat is met de toestand van mijn geheugen wel heeeeeel erg veel plaatsen. :D
 
hahahaha shit, ik plaats mn lowlands verhaal, loopt gelijk de hele handel vast. :D

Hyves, YOU SUCK! :D
 
WaT iZzZ JuuH *HyVEs*-PrOo0FieLtjUuHh LauW?
 
Back
Naar boven