MuscleMeat

Fera labs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2004
Berichten
5.445
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Er is heel wat afgespamd door dit lab en er is ook ook heel wat gebashed over dit lab.

Waar ik toch wel benieuwd naar ben zijn de ervaringen tot nog toe met dit nieuwe lab. Hoe is het gegaan met de proefpakketjes, de bestellingen en wat zijn de ervaringen tot nog toe?

Svp alleen ervaringen posten, aan gebash en gespam hebben we niets. Als dit topic daarin uitmondt mag er van mij direct een slotje op.
 
Dr is volgens mij al eerder een topic over geweest... maar wat vinden jullie van EC labs??
Lijkt me toch wel interessant aangezien ze al lang bestaan en tamelijk goedkoop zijn! Laatst hoorde ik wel dat de eigenaar opgepakt was door vervalsen van HG lab spullen dus weet het nu niet zo goed meer:(
 
heb tot nu toe geen klachten over Fera.
schappelijke prijzen en prima spul.

en da's lekkah, beebie ! :D
 
Dr is volgens mij al eerder een topic over geweest... maar wat vinden jullie van EC labs??
Lijkt me toch wel interessant aangezien ze al lang bestaan en tamelijk goedkoop zijn! Laatst hoorde ik wel dat de eigenaar opgepakt was door vervalsen van HG lab spullen dus weet het nu niet zo goed meer:(

:rolleyes: ja dat zijn de mensen die het goed voorhebben met de gebruikers..

:o
 
ik heb mijn proefpakketje weggegooid:p
 
Ik heb mijn proefpakketje ook weggetieft.
 
weggegooid in jullie mond zeker ?:D
 
weggegooid in jullie mond zeker ?:D

nope en 10 tabbies heb je niet zoveel aan , ga niet iets nemen als ik er niet zeker van ben , ben nog steeds naturel en als ik iets ga nemen ga ik wel iets nemen waar ik zker van ben , niet dat ik zeg dat Fl per definitie crap is maar zolang het tegendeel er niet is blijf ik van FL af
 
nope en 10 tabbies heb je niet zoveel aan , ga niet iets nemen als ik er niet zeker van ben , ben nog steeds naturel en als ik iets ga nemen ga ik wel iets nemen waar ik zker van ben , niet dat ik zeg dat Fl per definitie crap is maar zolang het tegendeel er niet is blijf ik van FL af

idd 10 tabs is een beetje weinig om een juist oordeel te kunnen vellen.
ik heb al tren e en sust van Fera geprobeerd en was er heel tevreden over ;)
hun winnies heb ik nog niet geproefd, misschien iets voor een volgende keer...
 
idd 10 tabs is een beetje weinig om een juist oordeel te kunnen vellen.
ik heb al trenbolone e en sust van Fera geprobeerd en was er heel tevreden over ;)
hun winnies heb ik nog niet geproefd, misschien iets voor een volgende keer...

ben benieuwd , leuk voor een logje hier , want van al die andere zogenaamde positievelingen in het begin van Fl die allemaal zouden gaan beginnen ermee hoor je niks meer
 
mensen zijn bang om sowiezo ug te nemen en dan komt fera labs met zijn shit, heel erg goedkoop wat al laat zien en weten datde quality er niet is. Want wat goed is is meestal duur. Ik zou zelf nooit fera labs nemen , vind het ook geen mooie naam eerlijk gezegd..
 
Zou wel de doorslag kunnen geven om het te nemen
 
misschien hebben ze wel mooie etiketjes ..zou dat het compenseren ? :haha:

Met een foto van zo'n gozer met grote spierballen d'r op. Dat vind ik altijd wel vertrouwenswekkend...

On topic: Sorry, geen ervaring.
 
Dr is volgens mij al eerder een topic over geweest... maar wat vinden jullie van EC labs??
Lijkt me toch wel interessant aangezien ze al lang bestaan en tamelijk goedkoop zijn! Laatst hoorde ik wel dat de eigenaar opgepakt was door vervalsen van HG lab spullen dus weet het nu niet zo goed meer:(

Niemand verder een mening over??
 
ik hou het voorlopig wel bij GG en EPL zoveel scheelt het ook weer niet in prijs!!niet genoeg iniedergeval om het risico te nemen voor mij dan!
 
Back
Naar boven