XXL Nutrition

Box! (Als je dit niet snapt, klik even)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Ik had er nog nooit van gehoord.

Maar in de regio Arnhem schijnt het erg in de mode te zijn om 'Box!' te roepen als een soort Roger-teken (dat alles ok in orde is).

Iemand bekend met 'Box!'?

Wat een schijtwoord.
 
wij doen altijd de boks, als we helemaal lam zijn.
 
Da's iets anders. Ik heb het over de uitroep 'box!'.

Ryu doet tegenwoordig ook de hand-boks als ie afscheid neemt, ik gooi m'n rug er altijd even voor dat niemand het ziet want ik schrik er altijd een beetje van en schaam me dood.
 
zie wel vaak de white niggers Box met elkaar doen( vuisten tegen elkaar)

verdre kan ik het woord niet dat alles goed is

geef mij maar gewoon een hand ipv ee ''BOX''
 
Heb je een scooterongeluk gehad? :p Schroefje los in je hoofd?:D
 
Komt van de negers, DBC. Alles uit afrika en centraal midden panamerika wordt hier klakkeloos als een afgedankte bananenschil op straat geflikkerd en onze jeugd glijdt erdoor met bosjes door onderuit.
 
Ik heb het gezien in de film "the Schnitzelparadijs" en vond het in die context wel lachen.. zelf zou ik het nooit gebruiken.. heb er A. de leeftijd niet meer voor en B. heb ik altijd een hekel gehad aan al die onzin (zogenaamd coole gebruiken van jongeren die het doen omdat iedereen het doet...)

Vind het een vrij achtelijk woordje ja.. maar ja.. ieder z'n ding.. als je het leuk vind moet je het lekker doen...

Hé... "box" "box" man...
Ok man.. "respect"
 
Ik wist niet dat er mensen zijn die NIET weten wat een BOX is :roflol:. Het is hygienischer dan een hand en makkelijk.
 
Als je dus flink je leuter heb afgeschudt na het plassen kan je beter "box" doen dan een hand geven, das is waar :p

@DBC01 ik denk dat je dan "boks" moet noemen in je topic.
 
Probeer alleen niet te zeggen: "Hey, alles box?"

Dat kan dus niet. Het kan alleen in combinatie met de vuisten tegen elkaar, anders slaat het gewoon op stront. Wat het eigenlijk sowieso al doet.
 
de urban music zender
 
Is "box" nu een uitspraak of is "een box" een handeling?
 
Ik doe het meestal met vrienden met de vuist tegen elkaar en dan zeggen we "respect nigger".
Maar dat doen wel alleen maar om dat gelul belachelijk te maken, want dat blanken dat doen is gewoon te triest natuurlijk! :kots:
 
box, van boksen of aanraken / stoten denk ik... twee vuisten die elkaar aanraken waarbij je box zegt.


wo box = tot ziens
Welkom @ NPS

Ben er totaal niet in thuis ;)
 
Boks is banana b-boy, ma ik vin ut bigi fasi voor een balhaar.

Yo.
 
Ik doe het meestal met vrienden met de vuist tegen elkaar en dan zeggen we "respect nigger".
Maar dat doen wel alleen maar om dat gelul belachelijk te maken, want dat blanken dat doen is gewoon te triest natuurlijk! :kots:

Stigmatiseer niet zo, man.
 
Back
Naar boven