Fitness Seller

Wat is het nut van Hyves? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Had ik toch gelijk.. wat ben ik toch goed hé.. :D :D :D (j/k)

Maarehh om op dit hele onderwerp terug te komen denk ik gewoon dat ik in het verkeerde tijdperk ben geboren.. al die onzin is niks voor mij.. chatten, msn'en, hyven etc..etc.. dat is allemaal meer voor de mayonaisegeneratie :D

Dat is ook niks voor mij. Zoiets is wel leuk als je vrijgezel bent. 4jr geleden zat ik ook wel eens op Dreamcommunity en andere sites te klooien maar das al helemaal niet meer interessant.

Moet wel zeggen dat je wel mooie dames kunt leren kennen ;)
 
ook heb ik één of twee van dit forum maar verder ga je toch niet zo maar mensen toevoegen lijkt mij..

niet? ???

De helft van mijn msn lijst met 38 contactpersonen ken ik überhaupt niet. :D

Moet wel zeggen dat je wel mooie dames kunt leren kennen
Dreamcommunity zei je? dat zijn tenminste nog een nuttige tips. :)
 
niet? ???

De helft van mijn msn lijst met 38 contactpersonen ken ik überhaupt niet. :D

Dreamcommunity zei je? dat zijn tenminste nog een nuttige tips. :)

Veel kindergrut/Breezahs daar, maar er zitten dr ook genoeg van 18 en 20+ op.

Gewoon alle profielen overslaan die beginnen met:

hALLo Ik BeN...... ;) :D
 
Ik heb alweer een date via Hyves :D
 
Ik heb alweer een date via Hyves :D

:roflol: whahahaha gisteren had ik voor altijd besloten noooooooit meer wat met mijn hyves profiel te doen. Maar deze post van je verandert alles.:D

Ik ga mijn profiel ook maar eens zodanig opleuken dat ik echt heel erg rijk & succesvol lijk! Dat wordt geheid nken! :D

@ Leviathan: breezers sletjes kan je makkelijker manipuleren en onder druk zetten. Ik ga altijd voor 17jarige vmbo meisjes, die ppen je omdat ze bang voor je zijn. :thumbup:
 
hahahaha.. na dit topic dacht ik "kom laat me toch maar even spieken of mijn hyves account nog geactiveert is" en wat denken jullie? Had twee berichten van twee reclamenbureau's die op zoek waren naar een Portuguese DAME die in Nederland woont... tsja.. opzich zou ik met een mooie pruik en wat naaldhakken best een mooie dame kunnen zijn :p

Of het zijn echte bureau's of het zijn gewoon geile mannetjes die op zo een manier proberen te scoren :D
 
Ik had ook m'n twijfels over Hyves, maar ik moet zeggen dat het best wel leuk is om af en toe es een kijkje te nemen. Ik heb ooit een keer een account aangemaakt, en er verder niet meer echt naar om gekeken, behalve als ik eens een invite keek ofzo. Maar als je eenmaal een paar dozijn vrienden en kennissen erop hebt staan, wordt het best grappig, je komt mensen tegen die je jaren niet hebt gezien, zoals Kale zegt, soms verwateren contacten waarvan je eigenlijk niet wet waarom. Ik ben al een paar keer weer een oude vriend opnieuw tegengekomen.

Tis trouwens ook wel grappig om bijvoorbeeld je vakentiefoto's erop te zetten, of van een concert waar je geweest bent. We hadden bijvoorbeeld een hyve aangemaakt waar iedereen de foto's van het huwelijk van mijn broertje kwijtkon, superhandig, je ziet leuke foto's die je anders gemist had. En je komt er ook nog wel eens achter dat iemand die je kent een super lekker zusje heeft ofzo, altijd nuttig om te weten. :D
 
pfff even d8 ik dat het om een vreselijke geslachtsziekte ging, toen ik de TT las...
 
En je komt er ook nog wel eens achter dat iemand die je kent een super lekker zusje heeft ofzo, altijd nuttig om te weten. :D

Ah een silf dus, hmm dat hyves gedoe begint wat interessanter te worden.
 
Back
Naar boven