AndroidHealthClinic

Je vriendin uitzwaaien is best k*t

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Je vriendin uitzwaaien is best kut

Vanmiddag heb ik haar uitgezwaaid, ze komt over 4 maanden weer terug uit Australië. Ik had het er wel een beetje moeilijk mee om het droog te houden eerlijk gezegd, maar het is gelukt. :D

Wie heeft dat wel eens meegamaakt, en hoe ging dat? Je gaat toch even vier maanden een heel ander leven leiden, alle patroontjes worden doorbroken. Ik ben tijdelijk alleen, maar geen vrijgezel. Best vaag, ik weet niet echt wat ik van deze tijd moet verwachten. Kijk er wel een beetje tegenop.
 
Wel een aantal maal gedaan, maar je went er snel aan om alleen te zijn. Althans dat vind ik. Even lekker het huis voor jezelf en handkarren wanneer je maar wilt :D
 
is klote kerel , op 4maanden kan er zoveel gebeuren met je relatie .

succes en hopen dat het goedkomt als ze terug is
 
Best vaag, ik weet niet echt wat ik van deze tijd moet verwachten. Kijk er wel een beetje tegenop.

Waarschijnlijk zul je een stuk vaker in het geile hanenhok vertoeven.
 
Ja ik ken het, en nee het is niet iets om een hobbie van te maken, alleen de laatste maal coïtus voor een afscheid is wel vaak goed.
 
Ik heb nog de nodige Amateur allure passes ;) pm when needed ;) hahah

succes kerel
 
Ik heb mijne definitief uitgezwaaid telt dat ook?? :P

Het lijkt me aan de ene kant een verademing maar aan de andere kant bagger.
 
waarom gaat ze eigenlijk naar aussie?
 
ze moest weg, of ze wilde weg?
 
afscheid is altijd k*t!

heb het al drie keer gehad, ook alle drie de keren voor 4 maanden!
maar toen ging ik zelf weg en dat is misschien minder erg.

dat gevoel als je dan weer samen bent met je vriendin is zo lekker!
net of je elkaar weer voor het eerst zie. je weet wel hoe het was die eerste weken van je relatie.

ook fantaseer je normaal veel over andere vrouwen maar als je lang zonder je vriendin zit ga je over haar fantaseren in plaats van andere mokkels!!
dat ga je nog wel merken...
 
Thanks voor de reacties bro's. :)

Ze had al meer dan een jaar geleden afgesproken met een vriendin om te gaan reizen. Nu ze is afgestudeerd is het moment, als je het gaat uitstellen komt het er misschien nooit meer van.
Toen ik haar bijna een jaar geleden ontmoette vond ik het wel relaxed dat ze weg zou gaan, maakte oorspronkelijk voor mij de stap van een relatie wat makkelijker, zag het als een soort ontsnappingsclausule, maar inmiddels is het toch wel serieus geworden. Oorspronkelijk zou ze zelfs nog langer gaan, maar 6 maanden vond ze toch wat te lang (en ik eigenlijk ook wel).
 
Thanks voor de reacties bro's. :)

Ze had al meer dan een jaar geleden afgesproken met een vriendin om te gaan reizen. Nu ze is afgestudeerd is het moment, als je het gaat uitstellen komt het er misschien nooit meer van.
Toen ik haar bijna een jaar geleden ontmoette vond ik het wel relaxed dat ze weg zou gaan, maakte oorspronkelijk voor mij de stap van een relatie wat makkelijker, zag het als een soort ontsnappingsclausule, maar inmiddels is het toch wel serieus geworden. Oorspronkelijk zou ze zelfs nog langer gaan, maar 6 maanden vond ze toch wat te lang (en ik eigenlijk ook wel).

joh, kan jij ook eindelijk eens lekker de beest uithangen maat!;)
 
Dat lijkt mij onverdraagzaam. Ik zou niet meer zonder de mijne kunnen. (4 maanden is abnormaal lang :S)
 
afscheid is altijd k*t!

heb het al drie keer gehad, ook alle drie de keren voor 4 maanden!
maar toen ging ik zelf weg en dat is misschien minder erg.

dat gevoel als je dan weer samen bent met je vriendin is zo lekker!
net of je elkaar weer voor het eerst zie. je weet wel hoe het was die eerste weken van je relatie.

ook fantaseer je normaal veel over andere vrouwen maar als je lang zonder je vriendin zit ga je over haar fantaseren in plaats van andere mokkels!!
dat ga je nog wel merken...

Haha dat klopt inderdaad. Wel grappig.
 
Thanks voor de reacties bro's. :)

Ze had al meer dan een jaar geleden afgesproken met een vriendin om te gaan reizen. Nu ze is afgestudeerd is het moment, als je het gaat uitstellen komt het er misschien nooit meer van.
Toen ik haar bijna een jaar geleden ontmoette vond ik het wel relaxed dat ze weg zou gaan, maakte oorspronkelijk voor mij de stap van een relatie wat makkelijker, zag het als een soort ontsnappingsclausule, maar inmiddels is het toch wel serieus geworden. Oorspronkelijk zou ze zelfs nog langer gaan, maar 6 maanden vond ze toch wat te lang (en ik eigenlijk ook wel).

Ontsnappingsclausule :roflol:
 
Vlug 10kg extra pakken tijdens die 4 maand, en dan haar blik als ze terugkomt: :eek:

:D
 
heej idd.. ff snel kuurtje pakken van 20weken ofzo :D:D MASSAAA...

ff serieus; had je niet mee kunnen gaan :D
 
voor jou vind ik het k*t voor mij zou het een wensdroom zijn.
Aaah de rust in huis zal sereen zijn.
 
Ontsnappingsclausule :roflol:

M'n vorige 'vriendin' ging ook naar het buitenland, toen heb ik van die gelegenheid gebruikgemaakt. Weet mn huidige meisje ook trouwens, ik ontmoette haar toen de ander net 2 weken weg was, vindt ze niet echt tof. :D
 
Back
Naar boven