XXL Nutrition

Op goed vertrouwen op internet gekocht

Bezoekers in dit topic

:roflol: die gozer schrikt zich helemaal de pleurus als er een paar flinke gasten voor de deur staan, misschien gaat ie wel met ipods gooien :roflol: word er ook gefilmd?
 
:roflol: die gozer schrikt zich helemaal de pleurus als er een paar flinke gasten voor de deur staan, misschien gaat ie wel met ipods gooien :roflol: word er ook gefilmd?
Als jij een camera meeneemt dan word er gefilmt;)
Waarschijnlijk heeft die pik geeneens ipods dus nemen we gewoon zijn spullen mee. Zal vast wel een camera bij zitten, kunnen we die mooi gebruiken:D
 
Bedankt voor alle replies, nu weet ik zeker dat ik even langs ga. Ik zit me alleen af te vragen of alle praatjes in dit topic van even mee langsgaan ook echt serieus bedoeld waren of niet. Ik ga in de loop van volgende week of dat weekend zeker eventjes langs.

Ik zal wat mensen die gereageerd hebben even een PM sturen om te kijken naar de daadwerkelijke animo.

Het adres is er, zal morgen en bellen naar dat adres, kijken of hij opneemt. Indien dat het geval gaat het feest door, en anders ga ik even doorzoeken.

Fijn dat er mensen er wel moeite ingestoken hebben om te helpen:)
Bedankt mannen!

Laat ik het zo afspreken met je bro...

Ik ben morgen in de buurt van Leerdam. Ik rij daar wel ff langs.
Ben alleen bang dat hij daar niet woont. Maar goed niet geschoten is altijd mis.. :D
 
haha peoples gaat weer even rechercheren!
 
Laat ik het zo afspreken met je bro...

Ik ben morgen in de buurt van Leerdam. Ik rij daar wel ff langs.
Ben alleen bang dat hij daar niet woont. Maar goed niet geschoten is altijd mis.. :D
Top!:D

Ook als hij daar niet woont, geen probleem. Vinden doe ik hem toch wel, alles is tevinden met internet en een beetje grote bek.
 
haha zo te zien heeft die gast veel mensen opgelicht
met zo iemand geen medelijden hebben en er zelf naartoe gaan, wat de politie ertegen doet heeft toch niet veel nut, hij zal blijven doorgaan
hij moet eens goed de schrik te pakken hebben
 
Ik zou ff langsgaan :D
 
InternetOplichting - S. Rami   (voorheen:  PSP Steven Player)
Heb ie nou 10 mnd nor gehad??? Zozo, dat gaat de goeie kant uit.
Maar die €150,- kan je nog steeds gerust bij elkaar gaan grabbelen in Leerdam.

Edit: Hahaha, hij is gewoon al weer bezig dat gedrochtje. Die verdient een pak slaag omdat ie zo hardleers is.
Wanneer spreken we af :)
 
Wordt deze week dus een gezellig meeting.
 
InternetOplichting - S. Rami   (voorheen:  PSP Steven Player)
Heb ie nou 10 mnd nor gehad??? Zozo, dat gaat de goeie kant uit.
Maar die €150,- kan je nog steeds gerust bij elkaar gaan grabbelen in Leerdam.

Edit: Hahaha, hij is gewoon al weer bezig dat gedrochtje. Die verdient een pak slaag omdat ie zo hardleers is.
Wanneer spreken we af :)
Bedankt voor je inbreng. Er zijn al vele links gepost met hierin deze oplichter. Maar ik heb er wel vertrouwen in. Niet dat ik mijn ipod krijg, maar wel dat het gezellig gaat worden:D

Iniedergeval denk ik dat hij straks wat waakzamer zal zijn als DBB even aankomt kloppen:)
 
Ik zou ff afwachten OF de politie hier iets mee doet en of het voor jou bevredigend is.

Anders zijn er zgn No Cure No Pay deurwaarderskantoren. Die gaan het geld (+ hun aandeel voor hun werk) opeisen bij deze persoon.

Jij betaald dan helemaal niets zolang jij je geld niet terughebt.

Ik ga ervan uit dat dit de zgn bedrijven zijn die een paar zware jongens langssturen, alleen is dat niet bij wet verboden voor zover ik weet ;)

Doen ze dit ook voor particuliere zaken?? Niet dat ik het nodig heb maar zou wel fijn zijn om een adresje of 2 achter de hand te hebben hehee
 
Ik heb op goed vertrouwen via marktplaats een ipod gekocht. Direct nadat het geld over gemaakt was en ik een mailtje stuurde krijg ik constant "delivery status notification" Ik ben dus waarschijnlijk gewoon genaait. Als ik met een ander e-mail adres probeer te mailen krijg ik hetzelfde. Toen ik mailde werd mij gevraagd om bij de overschrijving geen kenmerk neer te plaatsen mbt ipod, dit begrijp ik nu pas. Ik zag er niets in, aangezien ik zelf ook vaak genoeg dingen gekocht en verkocht heb via internet.

Maar nu komt het mooie, in eerste plaats wou ik niet dat het opgestuurd werd omdat ik dacht dat ik het wel even zou ophalen aangezien ik een OV heb. Dit was goed, dus kreeg ik haar? adres om het op te halen. Dit is wel heel in Limburg, ik woon in de kop van N-H. Nu kan ik 2 dingen doen. Ik kan of alsnog een aantal dagen gewoon wachten en daarna denken "jammer dan, wijze les" Of ik kan gewoon daar naartoe gaan en het hele huis kort en klein slaan.

Ik heb nog geen idee welk ik ga kiezen.. Maar ik neig naar de laatste...

Ja ga voor het laatste, ik ben ook genaaid door een handelaar op marktplaats. Had 60 cardreaders gekocht en nu blijkt de helft defect te zijn en geeft opeens geen reacties meer, maar die kerel woont 150km van mij af dus moet er een hele dag voor uittrekken :(
Hoop het op een beetje normale manier af te handelen, anders hetzelfde als jouw tweede optie.
 
Echt zonde van je geld, maar kijk inderdaad eens wat een steun van de broeders...Die kerel gaat POEPEN...Echt jongens:clap: Wat een geweldig forum is dit:D
 
Haha hoe is Joopie's verhaaltje afgelopen? Staat niet in dat topic.
 
Ik ben dit weekend even helemaal offline dus kan niet reageren in dit topic maar zondag zal ik wel weer even reageren en kijken hoe de planning het best uitkomt.

Bedankt voor de hulp!
 
Back
Naar boven