Fitness Seller

doei doei (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

rnbflavour

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 aug 2006
Berichten
4.644
Waardering
64
bij deze

kick me maar

heb der geen zin meer in al dat gezeik van mensen die altijd even moeten laten weten datze beter zijn en niks anders kunnen doen dan zeiken

ik heb er geen zin meer in
 
later klootviooluh
 
Geen gekke dingen doen bro!
 
Mzzl, ben trouwens even binnenkont borst aan het trainen en mijn mediteranne koppen met dumbbell presses. :D
 
Moeten we nu langskomen om je te gaan schoppen? ???
 
whahahahahaha

snappen hier nie eens wat kicken is hahahahaha
 
Oh ik snap het wel hoor, maar waarom zie je het niet meer zitten? Die kick krijg je trouwens niet. Je eigen keuze om weg te blijven of niet.
 
Someone is being childish, dit is een forum waar discussies schering en inslag zijn, kan je daar niet mee leven, blijf dan weg
 
Oh ik snap het wel hoor, maar waarom zie je het niet meer zitten? Die kick krijg je trouwens niet. Je eigen keuze om weg te blijven of niet.

heel simpel

ik hou gewoon nie van al da negatieve gezeik

neem bv een kijkje in het topic van de week.
 
Die verwijzing had je beter niet kunnen geven. Voor provocatie en beledigingen verdien je namelijk wel wat waarschuwingen. Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn. Als je een felle discussie niet aan kan is het niet de bedoeling dat je gelijk overgaat tot schelden.
 
nou ja, mazzel dan maar..
 
Door een opmerking van een zekere bongo gooi jij de handdoek maar direct in de ring???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven