Fitness Seller

21 Oktober I Love Techno

I Love Techno


  • Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Manny Ribera

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
5.223
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
93kg
Wie gaat er?

Ik denk niet dat ik zal gaan. Ik vind het persoonlijk nogal duur en als ik hoor dat je soms uren moeten aanschuiven, heb ik er mijn buik al vol van. Dat duwen en trekken om binnen te geraken ik krijg daar wat van.

Zie hier de line up (klik op de gekleurde vakjes om te zien wie er draait in die zaal)

I Love Techno 2006
 
me2, qua prijs valt het nog mee zulle, maar te veel volk al is de sfeer erg goed
 
UITERAARD ga ik (al jaren trouwens)

En de eerste die durft jumpen sla ik tegen de grond:D

(als ik niet te lief ben alé door die gekke pilletjes)
 
I'll be there (enige afspraak met techno-muziek per jaar)
sfeer is altijd lekker daar
 
Ben d'r ook... nooit problemen gehad in het verleden om binnen te geraken mbt drukte... Is altijd meegevallen. 1x gehad dat er amper controle was en voordat ik het wist stond ik in de zaal...
 
Volgend jaar zal het mss beter uitkomen.
 
Vanuit het pittoreske Brabant zal ook ik afreizen naar I love techno! Ga der een mooi feestje van maken :dance:
 
Ik ga niet door allerlei toestanden.
1. Het is te groot geworden
2. bij veranderen van zaal moogt ge soms een half uur op mekaar staan om binnen te raken.
3. bier in plastic :mad:
4. in de ene zaal zit men direct zonder water en moet ge dan van zaal veranderen om u gewenste drankske te hebben. :rolleyes:
5. te stil!!!
 
ik ben op post;)
mijn enige jaarlijkse trip naar la la la land:D
 
ik ga niet... ik ging er vroeger elk jaar naartoe al van mijn 13 jaar nooit problemen gehad om binne te geraken enzo. is soms wel idd spijtig dat je een half uuur of langer moet aanschuiven om in een zaal binnen te raken. maar vroeger zat ik zeker de helt van den avond in die chillout te zuipen en jointjes te roken hehe dat waren tijden :D
 
Waarom vind ik nergens de prijs :mad:
 
Ik ben daar zéker bij!
 
Opzich wel cool. Eens kijken of er mensen te porren zijn misschien.
 
Collega's

Ik vertrek NU naar Gent om daar binnen een half uurke aan een zware nacht te beginnen:p

Moest er nog iemand gaan, afterparty is in Decadence

YIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 
ik ga :dance: :) , hopelijk geraak ik nog binnen :o :D
 
Goh, niemand die meewil, strange :P
 
Back
Naar boven