XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dit vraagt om pics bongo
 
Sry mensen ben een beetje laat maar ik heb eindelijk wat foto's kunnen nemen.
Zijn wel k*t kwaliteit , maar beter heb ik ze niet kunnen krijgen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nogmaals excuses voor slechte foto's :o
Owjah jullie kennende zullen jullie zeker vragen stellen over de bloemetjesdingen. Maar die horen bij de tuinstoelen :D

Mocht je vragen hebben wat wat is , laat het me horen :p
 
welke oefening doe je met wasrekje?:p
 
cool materiaal gast
 
Mooi spul kamikaza. Dat zelfde spul ongeveer komt hier woensdag, behalve me powerrack:( Was niet op voorraad, komt pas half november.
 
Kom op wat doe je ermee? :p

jaaaah :D

@bascross das minder , maar zoal is het niet hehe als je er niet aandenkt :p

Ben nu nog van plan om een latpully aan te schaffen, heb wat gezien op marktplaats.. moet alleen nog eff geld bijelkaar krijgen in deze moeilijke maanden hehe
 
Wat ben ik blij dat ik in een gym kan trainen als ik dit allemaal zie :roflol:
 
Ik zou ook liever thuis trainen. Ik durf nogal eens last hebben van slapeloosheid; Zo rond 22u00 je bed in, terug wakker om 00u00, 90 min kanllen in je eigen gym , douchen, en lekker slapen. Op je eigen muziek, schreeuwen zoveel je wil, je zonder schaamte bewonderen in je eigen spiegel, in je onderbroek of what ever; Lijkt me zalig;
Binnen een jaartje verhuis ik en maak ik een kamer, enkel en alleen voor de home gym met een powertec powerrack met lat pulley, ironmaster bench, de hele zooi!! Heb uitgerekend dat ik voor 1500 euro alles heb wat ik wil. Dat komt overeen met twee jaar trainen in de gym. Maar thuis kan mijn vrouw dan ook met de lichte gewichten trainen (om het lichaam strak maar niet gespierd te houden! :)
 
Ik zou ook liever thuis trainen. Ik durf nogal eens last hebben van slapeloosheid; Zo rond 22u00 je bed in, terug wakker om 00u00, 90 min kanllen in je eigen gym , douchen, en lekker slapen. Op je eigen muziek, schreeuwen zoveel je wil, je zonder schaamte bewonderen in je eigen spiegel, in je onderbroek of what ever; Lijkt me zalig;
Binnen een jaartje verhuis ik en maak ik een kamer, enkel en alleen voor de home gym met een powertec powerrack met lat pulley, ironmaster bench, de hele zooi!! Heb uitgerekend dat ik voor 1500 euro alles heb wat ik wil. Dat komt overeen met twee jaar trainen in de gym. Maar thuis kan mijn vrouw dan ook met de lichte gewichten trainen (om het lichaam strak maar niet gespierd te houden! :)
hehe, in de nachtelijke uurtjes trainen gaat denk ik niet lukken als je rekening wilt houden met de mede huisbewoners, ik mag niet gaan trainen als m'n ma ligt te slapen want dan word ze wakker van de herrie :o

maar kvind het wel heerlijk om in m'n boxer te trainen, zo'n tshirt vol met zweet en rare luchtjes is niks voor mij.
 
hehe, in de nachtelijke uurtjes trainen gaat denk ik niet lukken als je rekening wilt houden met de mede huisbewoners, ik mag niet gaan trainen als m'n ma ligt te slapen want dan word ze wakker van de herrie :o

maar kvind het wel heerlijk om in m'n boxer te trainen, zo'n tshirt vol met zweet en rare luchtjes is niks voor mij.


Ik zal het wellicht op het gelijkvloers doen omdat de grond wat steviger is dan op de houten vloer van een zolderkamer he. tevens moeten er ramen zijn. Ik haat dat "keldersfeertje". Muren goed isloren en alles op van die dikke matten zetten. Open bebouwing want ik haat lawaaierige buren! en vooral, ik haat het als ik sti moet zijn in mijn eigen huis. (ik praat zelf niet luid na 22u00 uit schrik min buren overlast te bezorgen. Ik wil kunnen knallen. Laten we hopen dat dit een droom is die ik zal kunnne verwezenlijken; Ik kijk er al naar uit samen met mijn zoon te trainen, thuis, binnen een jaar of 14.
 
mij bevalt het prima, maar de gym is op z'n tijd ook wel leuk, succes met je plannen en ik zie de foto's wel verschijnen als je je spaarpotje geleegd hebt :P
 
Ik zal het wellicht op het gelijkvloers doen omdat de grond wat steviger is dan op de houten vloer van een zolderkamer he. tevens moeten er ramen zijn. Ik haat dat "keldersfeertje". Muren goed isloren en alles op van die dikke matten zetten. Open bebouwing want ik haat lawaaierige buren! en vooral, ik haat het als ik sti moet zijn in mijn eigen huis. (ik praat zelf niet luid na 22u00 uit schrik min buren overlast te bezorgen. Ik wil kunnen knallen. Laten we hopen dat dit een droom is die ik zal kunnne verwezenlijken; Ik kijk er al naar uit samen met mijn zoon te trainen, thuis, binnen een jaar of 14.

Nice, heb zelf ook wat dingen die ik van plan ben om te gaan doen. Ten eerste wil ook een vloerbedekking zodat niet het grootste gedeelte beton is. Ook ben ik van plan om de zijkanten van de zolder mooi met hout af te werken. Natuurlijk kunnen er geen spiegels ontbreken, dus die komer er ook nog. En natuurlijk nog wat extra materiaal, op mijn lijstje staat nu een latpully bovenaan :D
 
Ik zal het wellicht op het gelijkvloers doen omdat de grond wat steviger is dan op de houten vloer van een zolderkamer he. tevens moeten er ramen zijn. Ik haat dat "keldersfeertje". Muren goed isloren en alles op van die dikke matten zetten. Open bebouwing want ik haat lawaaierige buren! en vooral, ik haat het als ik sti moet zijn in mijn eigen huis. (ik praat zelf niet luid na 22u00 uit schrik min buren overlast te bezorgen. Ik wil kunnen knallen. Laten we hopen dat dit een droom is die ik zal kunnne verwezenlijken; Ik kijk er al naar uit samen met mijn zoon te trainen, thuis, binnen een jaar of 14.

:finger:
keldersfeertje is hardcore
 
Trainen in kelders is idd erg Hardcore, zo hoort het te zijn!!!
Je moet nooit en dan ook nooit een raam hebben in je Home-Gym, je mag namenlijk niet afgeleid worden, en je moet 1 zijn met je training en niets meer!!!
Wel moet het goed geisoleerd zijn, je moet ook na 22:00 kunnen trainen idd...
Ook moet er een stereo staan, waar Hardcore herrie uit vandaan komt, dit weet je altijd net iets extra te boosten!

(ps: had je toch een raam in je eigen gym, geen probleem, deze kan je altijd dicht timmeren!) :D
 
waarom koop je dan niet ook nog ff een bankje luuc? kost geen drol als je een beetje rond kijkt.

maargoed, zoals beloofd de foto's van mijn homegym
lichte schijffies op mijn zelfgebeunde steuntje (is wel handig, scheelt een hoop tijd met verwisselen)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en dan de wat zwaardere schijffies en bb's (heb gister nog een ez bar gekocht)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
het bankje (die 2 palen achter zijn dus voor het squatten en er zitten ook 2 handvaten aan om te dippen)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
achterkant
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
leg extension/curl ding (nee dat is geen ruksel, dat is verf dat eropgevallen is van de vorige eigenaar)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
de biechtstoel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan heb ik nog in het trapgat met een hoop touw een gare chinup bar gemonteerd :D

heb voor dit alles 160 euries uitgegeven. en dan heb ik nog een drukbankje erbij wat ik ga verkopen.



Sry mensen ben een beetje laat maar ik heb eindelijk wat foto's kunnen nemen.
Zijn wel k*t kwaliteit , maar beter heb ik ze niet kunnen krijgen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nogmaals excuses voor slechte foto's :o
Owjah jullie kennende zullen jullie zeker vragen stellen over de bloemetjesdingen. Maar die horen bij de tuinstoelen :D

Mocht je vragen hebben wat wat is , laat het me horen :p

he he, eindelijk komen ze met hen pics hoor haha;) :D

maar ziet er goed uit gasten. zodra ik mijn powerrackie heb ontvangen, maak ik er ook ff pics van (hopend dat ik de pics hiero ook op krijg:o )
 
Trainen in kelders is idd erg Hardcore, zo hoort het te zijn!!!
Je moet nooit en dan ook nooit een raam hebben in je Home-Gym, je mag namenlijk niet afgeleid worden, en je moet 1 zijn met je training en niets meer!!!
Wel moet het goed geisoleerd zijn, je moet ook na 22:00 kunnen trainen idd...
Ook moet er een stereo staan, waar Hardcore herrie uit vandaan komt, dit weet je altijd net iets extra te boosten!

(ps: had je toch een raam in je eigen gym, geen probleem, deze kan je altijd dicht timmeren!) :D


timmeren? ik zal het dichtmetselen! :D
 
Back
Naar boven