Fitness Seller

men 2de kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haris

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 sep 2006
Berichten
542
Waardering
0
hoi iedereen
door iedere dag een paar uurtjes deze website te bezoeken heb ik men 2de kuur samengesteld

week 1/12 Test E 500 mg EW
week 1/11 Deca 400 mg EW
week 1/6 Dianabol 30 mg Elke Dag
week 14/16 nolvadex 20 mg elke dag
week 16/18 nolvadex 400 mg elke dag

Men vorige kuur was Test E en Deca en heb er zo'n 10kg van overgehouden waar ik zeer tevreden over ben.

graag jullie mening
mvg
 
nolva zit fout ,

14&15 op 40mg
16&17 op 20mg.
 
hoi iedereen
door iedere dag een paar uurtjes deze website te bezoeken heb ik men 2de kuur samengesteld

week 1/12 Test E 500 mg EW
week 1/11 Deca 400 mg EW
week 1/6 Dianabol 30 mg Elke Dag
week 14/16 nolvadex 20 mg elke dag
week 16/18 nolvadex 400 mg elke dag

Men vorige kuur was Test E en Deca en heb er zo'n 10kg van overgehouden waar ik zeer tevreden over ben.

graag jullie mening
mvg

lekker kuurtje, vind alleen dat je de dianabol wat lang laat doorlopen, na een goeie 3 weken beginnen de deca en test te werken, als je dan vervolgens nog 3 weken extra de dianabol erbij neemt zul veel ongewenst vocht gaan vasthouden en na 6 weken(halverwege je kuur) een terugval krijgen omdat dan de dianabol wegvalt en er niks voor in de plaats komt....ik zou de dianabol 3 weken pakken...en eventueel van week 10 tot 14 winstrol om lekker droog uit de kuur te komen (als je daar belang bij hebt)
 
Niet alleen de dbol mss wat lang , ook de deca zou ik persoonlijk in week 10 stoppen . En idd wat winstrol zou zeker toegevoegde waarde hebben .
 
Kuur op zich ziet er goed uit. Normaal gesproken begin je de nakuur 2wkn na test e/ 3wkn na deca. Dan zou je beginnen in wk 15. Maar een wk eerder beginnen is prima.

De dbol is lekker op 6wkn. Je gebruikt het tenslotte om te groeien en niet om iets onzinnigs zoals een kickstart.
 
De dianabol is lekker op 6wkn. Je gebruikt het tenslotte om te groeien en niet om iets onzinnigs zoals een kickstart.

dat weet je niet want daar zegt Haris niks over in zijn beginpost....
 
dat weet je niet want daar zegt Haris niks over in zijn beginpost....

Je begrijpt me verkeerd, Arno. Ik bedoel daar mee dat ik het onzinnig vind dat je uberhaubt een steroide gebruikt om het hele proces sneller in gang te zetten. Ik vind dat wanneer je besluit om een extra steroide te nemen, je dit moet doen om extra groei te stimuleren. Vandaar ik zijn 6wkn gebruik van dbol juist vindt. Ipv de 3wkn die vaker geadviseerd wordt.
 
Je begrijpt me verkeerd, Arno. Ik bedoel daar mee dat ik het onzinnig vind dat je uberhaubt een steroide gebruikt om het hele proces sneller in gang te zetten. Ik vind dat wanneer je besluit om een extra steroide te nemen, je dit moet doen om extra groei te stimuleren. Vandaar ik zijn 6wkn gebruik van dianabol juist vindt. Ipv de 3wkn die vaker geadviseerd wordt.

duidelijk, maar is het het dan niet zo dat je gains zullen stagneren zodra je met de dianabol stopt?de meeste winst word vaak toch al behaald in de eerste helft van een kuur....dat wordt zo alleen maar veel erger toch?
 
Ik ben van mening dat de gains stagneren omdat mensen niet meer gaan eten gedurende zij aankomen in een kuur. Dan houdt het natuurlijk sneller op.

Iemand neemt bijv een voedingsschema en neemt dezelfde aantal kcal in wk 1 op bijv 80kg en doet dat nog steeds in wk 10 op 90kg.

Ik zou gewoon beginnen met een x aantal kcal per dag en wekelijks verhogen met bijv 100kcal. Ik denk dat je groei dan niet zal stoppen in wk6 ong.

Ik geloof echt dat het behalen van gains in eigen handen ligt.
 
Back
Naar boven