MuscleMeat

Wie heeft er ervaring met creatine ethyl ester malaat?

Bezoekers in dit topic

hier zijn al superveel topics over joh.. als je search gebruikt kom je zo aan al je reviews en ervaringen!?
 
ja dat heb ik natuurlijk gedaan, maar kan niks vinden, kan je me helpen??
 
cee imo beter ja.. geen laadfase geen onderhuidsvocht en betere opname... je hoeft ook maar 3 gram per dag te gebruiken.. Als je kan kiezen zou ik gewoon voor cee gaan ;)
 
thnx voor je snelle antwoord truebreaktrue!
maar er zijn honderden merken! welke is nou goed en betaalbaar voor een student?:-P
Bodylab is best wel goedkoop, maar is cee pro van bodylab wel goed?
 
cee=cee volgens mij is er niet veel verschil. Er is nu ook een goeie van xxl nutrition met wat pump ingredienten bij de cee..

XXL no nonsense nutrition

kzou die doen goedkoop en goede kwaliteit
 
ok, maar als ik nou stop met het gebruiken van cee, val ik dan weer terug? dat hoor ik van anderen die creatine gebruiken.
 
Kracht / Explosiviteit word misschien wat minder... maar massa niet. Mits je goed eet
 
CEE van Pasio Ingredients. Ben er nog maar 2 weken mee bezig, maar duidelijk een verschil met mono. Geen oplaadfase, dus veel sneller resultaat. Waarschijnlijk zit er weinig verschil tussen verschillende merken CEE, alleen beweert Pasio Ingr. dat hun creatine zeer zuiver is. En vrij goedkoop ook! greetz
 
vanuit andere topics gehoord dat je geen on en off fase voor creatine nodig hebt omdat je lichaamseigen productie niet zou dalen

verder wat is het verschil nu tussen CEE en CEEM ?

ja het malaat deeltje...of zit die er bij alle bij maar word die niet genoemd?
en als het wel een ander deeltje is waarom isdat nu weer beter dan?
 
Ik heb gehoord dat als je normale creatine gebruikt dat je daardoor een pomp krijgt en zodra je stopt niet meer. Is dat ook zo bij CEE?
Of is dit helemaal niet waar??
 
pomp krijg je volgens mij sowieso, mits je goed traint,
alleen met creatine zou die pomp groter zijn :)

ik gebruik zelf nitrocrea en ik kan merken dat ik een grotere pomp krijg.
ook qua kracht ben ik wat vooruit gegaan.
zeker wel leuk spul, alleen wel met vruchtensap innemen, gemengt met water word het bikkelen om het op te drinken lol :D
 
de voordelen van monohydraat heeft cee allemaal en sommige alleen maar beter door de betere opname!
 
is geen verschil tussen , creatine is creatine en dat is het enigste wat je nodig hebt.
als er allemaal andere rommel door gemengd zit komt het de werking alleen maar ten nadele uit.
 
pomp krijg je volgens mij sowieso, mits je goed traint,
alleen met creatine zou die pomp groter zijn :)


Haha ja dat bedoel ik, maar is het niet zo dat als je stopt met het gebruiken van normale creatine of cee, dat die pomp dan niet meer groter zal zijn, dus weer terug valt?
 
is geen verschil tussen , creatine is creatine en dat is het enigste wat je nodig hebt.
als er allemaal andere rommel door gemengd zit komt het de werking alleen maar ten nadele uit.

Jij bent de enige die dit zegt. Wie moet ik nou geloven????? ???
 
dan is nu mijn vraag: wie heeft er slechte ervaringen met cee?
 
is geen verschil tussen , creatine is creatine en dat is het enigste wat je nodig hebt.
als er allemaal andere rommel door gemengd zit komt het de werking alleen maar ten nadele uit.

sow dan ben je snugger he :S..
 
Back
Naar boven