XXL Nutrition

Op goed vertrouwen op internet gekocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben benieuwd naar de foto's.
 
Ik kan of alsnog een aantal dagen gewoon wachten en daarna denken "jammer dan, wijze les" Of ik kan gewoon daar naartoe gaan en het hele huis kort en klein slaan.

Ik heb nog geen idee welk ik ga kiezen.. Maar ik neig naar de laatste...

Zeker dat laatste idee ;)
 
wat een smerige bloedzuiger is zo een oplichter toch.
die zal zijn hele leven nooit verbeteren.
kost de maatschappij een hoop geld.
 
Doen ze dit ook voor particuliere zaken?? Niet dat ik het nodig heb maar zou wel fijn zijn om een adresje of 2 achter de hand te hebben hehee

Jazeker. Typ maar gewoon 'deurwaarder' in Google, komen ze zelf tevoorschijn. Bij mijn bedrijf werkt het zo dat men eerst betaald voor ik producten verstuur, en anders is het cash bij ophalen.

Maar mocht ik ooit een financieel geschil hebben met iemand, stuur ik die persoon ook zon bureau in zn nek.
 
Echt weer een actie voor een tyfuzmarokaan..

Hoop dat je je geld terug krijgt maar jongens neem niet alleen je vuisten mee je weet niet wat je voor je staat dalijk.


Meetings zoude wel leuk zijn eigenlijk... ook buiten iemand afrossen!

succes
 
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

s.van.rooien@hotmail.com

Dit komt van postmaster@mail.hotmail.com binnen een minuut als ik het gestuurd heb naar het bovenstaande adres.
Ik heb zondag de overboeking al gedaan maar ik vraag me af wat ik zou moeten zeggen tegen de bank als excuus dat de overboeking fout gegaan is.

Het lijkt me niet waarschijnlijk dat het niet haar adres is maar dat kan mij op het moment niet zo schelen het staat in verbinding met de betreffende persoon, dan zal dat huis het maar moeten ontgelden, i don't care.

"Je kan het Zondag 14:30 Uur komen ophalen In Maastricht

Adres: Lage Kanaaldijk 44 Te Maastricht in Limburg "

Adres, voor mensen die in de buurt wonen.

He verrek das de msn van ericr :D
 
Jordy, Peoples, A J D L, Confiance, Marky, EricR en RobertHosper hebben op voorbehoud toegezegd mee te gaan naar onze Marrokaanse vriend. Toch wel leuk, zo'n mini-meeting:D 8 Mensen voor je deur, wat doe je dan:D

Ik neem aan dat jullie allemaal niet kunnen doordeweeks dus zal het al van het weekend moeten ben ik bang. Morgen zal ik even wat belletjes plegen naar de betreffende woning en kijken wie er opneemt. Indien hij daar niet woont ga ik netzo lang pluizen op het internet tot ik wel weet waar hij woont.

Word vervolgd..
 
gewoon anaal vernederen die hap.

ein zwei drei, in die poeperrr!
 
laat die gast nu net midden in een marokaanse buurt wonen

:cool:
 
for the marrokken


200 criminelen vs 8 dbbers
edit
 
Laatst bewerkt:
neem trouwens voor de zekerheid wel gasmaskers mee, ik ben welleens bij een tamil famillie aan de deur geweest en geloof mij, dat ruikt niet apetijtelijk.
 
Kapottrappen moet je ze die smerige internet-oplichters.
Ben onlangs zelf nog een oor aangenaaid voor maar liefst 22.50euro voor een poloshirt.

Hoe triest kan je zijn
 
ben ook dom geweest .
heb een gelijkaardig toestel gekocht wat nog nieuw in de doos was tegen een fikse korting . ik krijg het opgestuurd

wat blijkt : geen factuur , geen garantiebewijs en geen handleiding :(

nu heb ik een mail gestuurd : en ze passen me een link door met de manual en de factuur moet ik zelf maar komen ophalen :roflol:
ik heb naar de fabrikant gebeld die volgens verschillende mensen superbetrouwbaar en klantvriendelijk is . zit ik al 2weken te wachten op een handleiding en mijn garantiebewijs (ik heb stiekem verteld dat ik hem gekocht heb en in de doos geen certificaat zat :P)
 
Back
Naar boven