XXL Nutrition

Full Body 2 keer per week.

Bezoekers in dit topic

kaliramtam

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 okt 2005
Berichten
43
Waardering
0
Ok wat denken jullie hiervan:
Doel: massa

2 x p/w fullbody

- dead lift
- squat
- bench press
- lat pulldown
- incline (dumbbell) press
- seated row
- shoulder press

En hoeveel sets en reps zouden jullie doen?
Ik dacht zelf aan 4 x 8-12 of iets van 5x5?

Graag jullie comentaar en tips!:cool:
 
mischien nog bicep/tricep oefening erbij? barbell curl en dips ofzo
 
Ja is een goeie tip, ik zat er ook al aan te denken als ik alles binnen een ongveer uur kan afwerken doe ik nog biceps en triceps erbij:)
 
Ja is een goeie tip, ik zat er ook al aan te denken als ik alles binnen een ongveer uur kan afwerken doe ik nog biceps en triceps erbij:)

Zo'n schema werk je niet even binnen een uurtje af ;)
Ik vind het veel sets.

Als je twee keer de grote drie neemt, zou ik twee werksets doen. Allebei in een workout kan, alleen moet je de intensiteit er wel op aanpassen.

Je zou ook beide 1x per week kunnen doen en dan wel meer sets met wat hogere intensiteit. Je hebt dan meer dan genoeg rust tussen de workouts.

I.p.v. lat pulldown zou ik chinnen doen, assisted als je niet je eigen lichaamsgewicht kunt.
Je hebt ook geen press oefening voor je kuiten.
 
mijne ziet er zo uit:

incline bench 2x
flat flyes 2x

bb row 2x
db row 2x

mp 2x
siteraises 2x

squat 3x
r dl 2x

bb curl 2x

tate press 2x

buik 2x

kuiten 2x

drie dagen per week 1,5uur per training
 
Ok! dit is een goeie tip, dankje!
Alleen zou je dit nog es uit kunnen leggen?
"Je zou ook beide 1x per week kunnen doen en dan wel meer sets met wat hogere intensiteit. Je hebt dan meer dan genoeg rust tussen de workouts."

Met 2 werksets zou het er dan zo uit komen te zien:

2 x p/w fullbody

- dead lift
- squat
- bench press
- lat pulldown
- incline (dumbbell) press
- seated row
- shoulder press

Sets: 2
Reps: 8

en dan geen bi- triceps?



Wat is het voordeel van chinnen ipv lat pulldown?
 
@ luppie

ja is ook een mooie! alleen ik heb op moment even geen tijd om 3x p/w i.v.m school en werk.
Daarom full body 2 x p/w
 
Ok! dit is een goeie tip, dankje!
Alleen zou je dit nog es uit kunnen leggen?
"Je zou ook beide 1x per week kunnen doen en dan wel meer sets met wat hogere intensiteit. Je hebt dan meer dan genoeg rust tussen de workouts."

Met 2 werksets zou het er dan zo uit komen te zien:

2 x p/w fullbody

- dead lift
- squat
- bench press
- lat pulldown
- incline (dumbbell) press
- seated row
- shoulder press

Sets: 2
Reps: 8

en dan geen bi- triceps?



Wat is het voordeel van chinnen ipv lat pulldown?

Een pulldown is ook goed, alleen als je vrij makkelijk 5x je eigen lichaamsgewicht kunt chinnen kun je dat beter doen. Tot die tijd kun je natuurlijk prima kracht opbouwen met een pulldown oefening. Dat moet je voor jezelf even bekijken.

Je kunt je workout ook zo doen dat je maar een keer per week squat en deadlift doet. Je kunt dan in een workout heel intensief deadliften en squaten. Je hebt dan ook voldoende rust tussen de twee workouts.

Het is een beetje afwegen tussen laag volume/hoge intensiteit en hoger volume/lage intensiteit. Ik heb daar gisteren nog een topic over gestart. Je zou het ook kunnen combineren.
 
Back
Naar boven