MuscleMeat

Zie je wel dat je binnenkant borst kan trainen!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Pro Bodybuilder Milos Sarcev legt in dit filmpje uit hoe je je borst moet trainen en verteld ook over binnenkant en buitenkant borst.

The fit show interface ver 2

Erg interessant filmpje met goede tips. Spoel door naar ongeveer 3 minuten.

Kijk eens rond op die site zou ik zeggen, staan erg veel interessante filmpjes ondersteund door commentaar van professionals waar je veel van kan leren.
 
hannah gordon die mag mij vaker verwelkomen ;)

ik zal het straks eens bekijken eerst effe wat eten.
 
Wat een idioot, en da's dan pro. :lol:
 
One dumb **** to rule them all.
 
Milos heeft interessante dingen te vertellen, maar anatomisch gezien IS er gewoon geen ''binnenkant borst''

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie je op dit plaatje hoe de lijnen lopen? Juist horizontaal. Er is wel onderscheid tussen onder en bovenkant borst, maar er bestaat geen onderscheid tussen binnen of buitenkant borst omdat de spieren horzontaal lopen.

Je praat dus bij ''binnenkant'' borst over dezelfde spiervezels als wanneer je over de onder of bovenkant borstspier praat.
 
Moet er een 'binnenkant borst'-topic komen gezien de discussie erover?
 
niet weeeeeeeeeeeeer dit filmpje he :eek:
 
Aaaaah not again! Respect voor Milos, maar dit slaat nergens op. Veel pro's lullen maar wat, Badell zegt ook dat hij naturel is :D

De volgende die een topic opent en daarin roept dat binnenkant borst getraind kan worden, krijgt elke keer negatieve karma als ik weer kan geven :D
 
bij 20 minuten zie op de achtergrond ook een vent bellen terwijl hij leg raises doet ??? Wat een loser
 
bij 20 minuten zie op de achtergrond ook een vent bellen terwijl hij leg raises doet ??? Wat een loser

Dat zie ik dagelijks bij mij in de sportschool. Of hele conversaties tussen de buurman die tegenover zit of ernaast.
 
ik geloof ook niet dat flyes de spiervezels aan de kant van je borstbeen meer kunnen stimuleren.
 
bij 20 minuten zie op de achtergrond ook een vent bellen terwijl hij leg raises doet ??? Wat een loser

:roflol: kan ik zo niet begrijpen he.. bij ons id sportschool heb je ook zon verdieping met een groot scherm ophangen waar mtv enzo opstaat.. en dan zijn dr dus mensen, die zette zich lekker op n stoeltje, lekker languit, en gaan dan gewoon serieus een HEEL programma kijken (die k*tprogrammas van waar ze iemands kamer doorzoeken ofzo, gaat dus ook nog nerges over) .... verschrikkelijk,
gelukkig hebben ze ook een enigzins hardcore gebaseerde verdieping (de kelder ;))
 
Milos is de man! Sinds ik de tips opvolg uit dit filmpje is mn binnenkant borst 2x zo groot geworden!

Bedankt Milos! :thumbs:
 
willen jullie es een vergelijkende foto van jullie met die van milos posten aub :)
 
Ja makkelijk uitleggen als je de perfecte genen hebt en je al geen ruimte tussen pecs hebt om mee te beginnen. Dat is hetzelfde als zeggen, 'kijk ik heb 50 cm kuiten' als je die al vóór trainen had.

Dan luister ik liever naar mensen met slechte genen die weten meestal wél waarover ze praten want die moeten ervoor vechten en kennen elk kneepje van het vak.
 
Milos heeft interessante dingen te vertellen, maar anatomisch gezien IS er gewoon geen ''binnenkant borst''

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie je op dit plaatje hoe de lijnen lopen? Juist horizontaal. Er is wel onderscheid tussen onder en bovenkant borst, maar er bestaat geen onderscheid tussen binnen of buitenkant borst omdat de spieren horzontaal lopen.

Je praat dus bij ''binnenkant'' borst over dezelfde spiervezels als wanneer je over de onder of bovenkant borstspier praat.

Is het dan altijd zo dat bij hypertrofie alle cellen in een bepaalde vezel even groot zijn ? Maw het ene eind van de vezel kan bvb niet dikker zijn dan het andere ? Just a thought ..
 
Wat een gelul hier, milos heeft gewoon zijn eigen ideeen en daarom geloof ie in zijn methodes omdat ze werken.Dat wil nog niet zeggen dat ze voor 100% kloppen.

Verder mogen jullie heus wat meer respect tonen voor milos, die gast weet hoe je moet trainen en dat heeft niet alleen te maken met zijn genen.
 
Verder mogen jullie heus wat meer respect tonen voor milos, die gast weet hoe je moet trainen en dat heeft niet alleen te maken met zijn genen.
Moet hij wel geen BS de wereld insturen, noobs luisteren naar die gasten dus moet je opletten wat je zegt. Verder respect hoor, zeg toch niet dat hij er niets voor moet doen?
 
de gene die beweren dat je binnenkant borst niet kunt trainen: leg maar eens uit waarom je wel onderkant en bovenkant borst meer kunt aanspreken(incline/decline).

@ frenkpie: er wordt ook niet beweerd dat de binnekant borst een aparte spier is, maar dat je dit gedeelte meer kunt aanspreken. dus dat plaatje heeft totaal geen nut
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven