XXL Nutrition

Zie je wel dat je binnenkant borst kan trainen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
je kunt er wel enige nadruk op leggen maar niet apart trainen omdat het geen aparte spier is
 
omdat je een pectarolis major hebt en een minor
 
de gene die beweren dat je binnenkant borst niet kunt trainen: leg maar eens uit waarom je wel onderkant en bovenkant borst meer kunt aanspreken(incline/decline).

@ frenkpie: er wordt ook niet beweerd dat de binnekant borst een aparte spier is, maar dat je dit gedeelte meer kunt aanspreken. dus dat plaatje heeft totaal geen nut

Search and thou shalt find!
 
AlexT, Milos is volgens jouw theorie ook al gay. Handschoentjes! Weet je wel zeker dat je in dit wereldje wilt leven?! Je bent jong... je kunt nu nog kiezen voor hockey!

Overigens heb ik veel van Milos geleerd maar zit hij er imo bij de 'binnenkant borst' helemaal naast.
 
:roflol: of ballet, er is immers niets mis met je vrouwelijk kant laten zien hoor
 
AlexT, Milos is volgens jouw theorie ook al gay. Handschoentjes! Weet je wel zeker dat je in dit wereldje wilt leven?! Je bent jong... je kunt nu nog kiezen voor hockey!

Ik heb allang besloten niet voor bb te gaan maar powerliften & strongman, niemand daar die zich bezig houdt met binnekant borst of handschoentjes:).
 
Ik heb allang besloten niet voor bb te gaan maar powerliften & strongman, niemand daar die zich bezig houdt met binnekant borst of handschoentjes:).

aha nou snap ik jou aversie tegen splitschema,s
geeft niet hoor , iedereen heb weer andere doelen toch.......
 
Als Milos het zegt!
 
de gene die beweren dat je binnenkant borst niet kunt trainen: leg maar eens uit waarom je wel onderkant en bovenkant borst meer kunt aanspreken(incline/decline).

@ frenkpie: er wordt ook niet beweerd dat de binnekant borst een aparte spier is, maar dat je dit gedeelte meer kunt aanspreken. dus dat plaatje heeft totaal geen nut

Omdat een spier slechts tussen origo en insertie samen kan trekken. De contractie tussen die 2 punten is 'egaal', en er kan dus geen nadruk op een bepaald deel van een spierbuik gelegd worden. Stellen dat dat mogelijk is, zou hetzelfde zijn als ongelijk verdeelde spanning over een touw bij een touwtrekwedstrijd, tussen twee teams die een even grote kracht leveren.

Dat er wél onderscheid tussen onder- en bovenborst kan worden gemaakt komt doordat de origo en insertie verschillen.

Kan er potverdomme niet eens een sticky worden gemaakt van deze onzinnige k*tzooi?
 
Precies "Adema", dat is de enige goeie uitleg.
 
aha nou snap ik jou aversie tegen splitschema,s
geeft niet hoor , iedereen heb weer andere doelen toch.......

Aversie tegen split schema's, waar haal je dat nou weer vandaan???
 
^ Oké, dus...?

Volgens BB.com is je borstspier dus op te delen in delen waar je de nadruk op kan leggen; 3XL zei (en terecht) dat deze site ook wel eens BS post, maar toch vond ik het leuk om te laten zien.:)
 
Ik ben geloof ik hier wat kwijt.. And again all the Honours goes to (Ass-licking) Adema...
 
Dan luister ik liever naar mensen met slechte genen die weten meestal wél waarover ze praten want die moeten ervoor vechten en kennen elk kneepje van het vak.

hoop voor je dat dat niet de enige criteria voor jou is om te bepalen of de betrouwbaarheid van zo'n persoon z'n informatie op een goed niveau zit. ;)
 
hoop voor je dat dat niet de enige criteria voor jou is om te bepalen of de betrouwbaarheid van zo'n persoon z'n informatie op een goed niveau zit. ;)

Wou net zeggen.. ;)
 
Hhhmm...
Je kan binnenkant meer aanspreken door bepaalde oefeningen te doen.
Binnenkant borst is geen aparte spier.
Dus kan je ze niet trainen.
???
Anyway :headbang:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven