XXL Nutrition

Junioren Atlas Cup (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

happymar

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2006
Berichten
2.802
Waardering
0
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

NIet veel foto`s slechte belichting ....wederom :(
 
Ah we zien toch nog iets he!!!
Niveau was blijkbaar niet hoog he..
 
Tja zijn natural shows heh (op papier dan ;) )
 
jezus.. echt een mini podium.. Wat zonde dat zo slecht geregeld is zeg, anders had ik nog wel meegedaan volgend jaar.
 
Hoe oud zijn die mannen ongeveer ?
 
Hej leuke pics joh :thumbs:
 
Ah we zien toch nog iets he!!!
Niveau was blijkbaar niet hoog he..

ze zijn nog jong he, en ook naturel [als et goed is]. Ik vind het niveau niet slecht iig. Ik lees wel dat het slecht geregelt was allemaal, dat is dan weer jammer. Maar iedereen heeft een opstap nodig ergens dus :)
 
lijkt me ook wel lachen om met zoiets mee te doen over paar jaartjes.
 
ben gistren gaan kijken, maat van me heeft gewonnen :D laatste foto links, dat is em

happymar, had jij gistren een t-shirt aan van gold's gym?
 
geen enkele van die jongens ziet er echt hard uit volgens mij. Benen kunnen bij alle 3nog veel droger denk ik ook.
 
junior met de rode slip was ****ing irritant en een megablaaskaak kwam steeds voor wesley staan en kon in de verste verte niet in z'n buurt komen ik had hem een een pin in z'n kloten verkocht dat hij van het podium vloog,
had denk ik aan de coke gezeten
 
ben gistren gaan kijken, maat van me heeft gewonnen :D laatste foto links, dat is em

happymar, had jij gistren een t-shirt aan van gold's gym?

Jep dat was ik ja .... wie was jij dan? ...ik zat naast jullie geloof ik ...
 
Hmm het niveau was niet super had ik gehoord! Maar goed is ook maar een C-wedstrijd alhoewel een eemsmondcup dat ook is, en daar is het niveau wel erg hoog...!
 
Jep dat was ik ja .... wie was jij dan? ...ik zat naast jullie geloof ik ...

ik stond rechts van je aan dat tafeltje waar ze drank enzo verkochten, was die grote kerel van bijna 2 meter :D
 
Back
Naar boven