AndroidHealthClinic

Op goed vertrouwen op internet gekocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Door te zeggen dat het een foute overboeking was, krijg je je geld niet terug. Het is jouw opdracht geweest via internetbankieren. Gewoon eerlijk zeggen dat je bent opgelicht. Ga eerst naar de politie en laat een proces-verbaal opmaken. Ga vervolgens met wat oplichtinginfo naar de bank, wellicht kunnen ze zijn bankrekening blokkeren.

Het is iig een Postbanknr.

Succes!
 
count me in

ik ga met je mee bro

laat me even de tijd en plaats weten van deze mini meeting :)
 
Weet zeker dat er vrijwel niemand mee gaat omdat ze ineens andere dingen te doen hebben/ ziek zijn enz.
 
Lage Kanaaldijk is 1 van de betere buurten van Maastricht (tante van me woont in die straat). Nummer 44 is dicht in de buurt of is het kasteeltje van Andre Rieu (de piano speler).
Adres lijkt me in ieder geval fake dus.
 
Is het in Maastricht??? Dan ga ik ook mee, ik ben daar de hele week.
 
Het zijn wel de massamonsters die zich aanmelden om mee te gaan.
 
Weet zeker dat er vrijwel niemand mee gaat omdat ze ineens andere dingen te doen hebben/ ziek zijn enz.
Ik heb apart nog via pm iedereen gevraagd en laten weten waar die pik woont, dus of het dan ook mogelijk is qua vervoer. Tot dusverre hebben 9 mensen gezegd mee te gaan via pm. Ik ga er dus vanuit dat ze meegaan indien de situatie het toelaat.

Ik ben razend nieuwschierig naar Peoples zijn bevindingen..?
 
Doei kloontje.

van wie was febian een kloontje ?

Ik heb apart nog via pm iedereen gevraagd en laten weten waar die pik woont, dus of het dan ook mogelijk is qua vervoer. Tot dusverre hebben 9 mensen gezegd mee te gaan via pm. Ik ga er dus vanuit dat ze meegaan indien de situatie het toelaat.

Ik ben razend nieuwschierig naar Peoples zijn bevindingen..?

Ik hoop voor je dat veel mensen mee gaan en die pik vinden.

edit: had je trouwens nog naar dat adres gebeld?
 
Maak veel foto's bro's :)
 
van wie was febian een kloontje ?



Ik hoop voor je dat veel mensen mee gaan en die pik vinden.

edit: had je trouwens nog naar dat adres gebeld?
Nope, ik wou eerst even wachten tot Peoples gereageerd had, maar het is nu te laat, morgen weer een dag:)
 
rembours for life :rocker:
 
Nope, ik wou eerst even wachten tot Peoples gereageerd had, maar het is nu te laat, morgen weer een dag:)

ok, hoop dat ie daar woont
 
Nope, ik wou eerst even wachten tot Peoples gereageerd had, maar het is nu te laat, morgen weer een dag:)

Hoorde van de week dat er een internet oplichter is opgepakt, maar weet niet of het om de zelfde gaat.
 
Hoorde van de week dat er een internet oplichter is opgepakt, maar weet niet of het om de zelfde gaat.
Nee, dat was geloof ik een persoon van 27, Sofiane is nog maar 21.

Ik heb getracht zijn nummer te achterhalen maar dit wil nog niet zo lukken. Graag zou ik hierbij wat hulp krijgen zodat ik achter zijn eigenlijke adres kan komen. Ik heb gewacht tot Peoples reageerde maar die is al offline sinds 4 of 5 dagen.

Alle hulp is erg welkom:)
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat was geloof ik een persoon van 27, Sofiane is nog maar 21.

Ik heb getracht zijn nummer te achterhalen maar dit wil nog niet zo lukken. Graag zou ik hierbij wat hulp krijgen zodat ik achter zijn eigenlijke adres kan komen. Ik heb gewacht tot Peoples reageerde maar die is al offline sinds 4 of 5 dagen.

Alle hulp is erg welkom:)
Peoples = Sofiane :eek!:
 
Back
Naar boven