Fitness Seller

Junioren Atlas Cup

Bezoekers in dit topic

junior met de rode slip was ****ing irritant en een megablaaskaak kwam steeds voor wesley staan en kon in de verste verte niet in z'n buurt komen ik had hem een een pin in z'n kloten verkocht dat hij van het podium vloog,
had denk ik aan de coke gezeten

ook van zelzate? :D
 
met die oorbellen in ;)
 
Hmm het niveau was niet super had ik gehoord! Maar goed is ook maar een C-wedstrijd alhoewel een eemsmondcup dat ook is, en daar is het niveau wel erg hoog...!

Delfzijl is B-wedstrijd. Daar wordt flink gesjoemeld.. staan veel A-atleten bij heb ik het idee.
 
Delfzijl is B-wedstrijd. Daar wordt flink gesjoemeld.. staan veel A-atleten bij heb ik het idee.

Delfzijl is gewoon een C-wedstrijd bro...!

Je hebt ook een aparte B-klasse op delfzijl maar alle overige klasses zijn gewoon C!
 
Delfzijl is gewoon een C-wedstrijd bro...!

Je hebt ook een aparte B-klasse op delfzijl maar alle overige klasses zijn gewoon C!

C is wel C niveau maar sommigen uit de B zijn echt wel dik A niveau waardig en moeten gewoon wat geld in het handje gegeven worden om dan maar een mooi gast optreden te geven.
Zo wordt de westrijd sport vernaggeld als je het mij vraagt.
Neem nou Mario van Steenberg(en) heeft gewoon een heel hoog niveau zo'n iemand moet gewoon niet mee kunnen doen op zo'n niveau.
En dit is positief voor Mario bedoeld en dan ook dus voor de B atleten die dan een eerlijke kans krijgen toch?
 
C is wel C niveau maar sommigen uit de B zijn echt wel dik A niveau waardig en moeten gewoon wat geld in het handje gegeven worden om dan maar een mooi gast optreden te geven.
Zo wordt de westrijd sport vernaggeld als je het mij vraagt.
Neem nou Mario van Steenberg(en) heeft gewoon een heel hoog niveau zo'n iemand moet gewoon niet mee kunnen doen op zo'n niveau.
En dit is positief voor Mario bedoeld en dan ook dus voor de B atleten die dan een eerlijke kans krijgen toch?

dat was mario zen tweede wedstrijd maar hé

heeft eerst de open limburgse mee gedaan en gewonnen(c-wedstrijd) en daarna de delfzijl en daar stond hij in de B-klasse;)

daarna heeft hij de nationals meegedaan in belgie en terug gewonnen:D

dus mario heeft het rijtje mooi gevolgd en zo moet het ook

C-wedstrijd
B-wedstrijd

dan nationals en daar meegedaan met de internationals, waar hij tweede eindigde geloof ik.

mario kan er weinig aan doen dat hij jaren hard gertraind heeft om even bijna alles op een rij te winnen hé, zo moet het in mijn ogen, trainen en zwijgen en dan iedereen verassen:p
 
dat was mario zen tweede wedstrijd maar hé

heeft eerst de open limburgse mee gedaan en gewonnen(c-wedstrijd) en daarna de delfzijl en daar stond hij in de B-klasse;)

daarna heeft hij de nationals meegedaan in belgie en terug gewonnen:D

dus mario heeft het rijtje mooi gevolgd en zo moet het ook

C-wedstrijd
B-wedstrijd

dan nationals en daar meegedaan met de internationals, waar hij tweede eindigde geloof ik.

mario kan er weinig aan doen dat hij jaren hard gertraind heeft om even bijna alles op een rij te winnen hé, zo moet het in mijn ogen, trainen en zwijgen en dan iedereen verassen:p

Jij snapt niet wat ik bedoel, officieel hoort het natuurlijk ook zo maar wanneer het niveau van een atleet zo enorm hoog is moet je hem niet met die lagere wedstrijden mee laten doen maar juist die A status geven
 
Jij snapt niet wat ik bedoel, officieel hoort het natuurlijk ook zo maar wanneer het niveau van een atleet zo enorm hoog is moet je hem niet met die lagere wedstrijden mee laten doen maar juist die A status geven

:p :p :p :p
 
Leuk je te zien Happy Mar zijn de foto`s nog een beetje gelukt???? jammer dat we niet even de tijd hebben gehad om te praten...
 

dan zou je die kerel in de gym moeten zien en dan zeggen dat hij niet mag meedoen aan een C-B wedstrijd omdat hij te goed is? maar ineens europees moet gaan?

dat zou wel raar zijn he
 
dan zou je die kerel in de gym moeten zien en dan zeggen dat hij niet mag meedoen aan een C-B wedstrijd omdat hij te goed is? maar ineens europees moet gaan?

dat zou wel raar zijn he

Ja nu ga je een stap te hard, eerst een A wedstrijd doen en dan natuurlijk het europese circuit dat bedoel ik.
Maar goed onze standpunten zijn duidelijk:D
 
Ja nu ga je een stap te hard, eerst een A wedstrijd doen en dan natuurlijk het europese circuit dat bedoel ik.
Maar goed onze standpunten zijn duidelijk:D

oke, zie je zaterdag wel

grtz
 
Ah we zien toch nog iets he!!!
Niveau was blijkbaar niet hoog he..

Vind de foto's zwaar tegenvallen, Wesley is een maat van me en ik moet zeggen dat hij er IRL veel beter uitziet; droger en groter, je ziet hier totaal geen definitie op zijn benen, maar dat heeft hij wel degelijk.

In de PZC stond ook een foto van hem, daar kwam hij een stuk beter tot zijn recht.
 
Back
Naar boven