XXL Nutrition

Zie je wel dat je binnenkant borst kan trainen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
binnenkant borst kun je alleen in een andere realiteit trainen... its all in your mind!
 
Ik durf te wedden dat je binnenkant borst nog harder groeit als je een extra setje squat... ;) hormonen;)
 
nI3t m1l0s h@t3!
 
Omdat een spier slechts tussen origo en insertie samen kan trekken. De contractie tussen die 2 punten is 'egaal', en er kan dus geen nadruk op een bepaald deel van een spierbuik gelegd worden. Stellen dat dat mogelijk is, zou hetzelfde zijn als ongelijk verdeelde spanning over een touw bij een touwtrekwedstrijd, tussen twee teams die een even grote kracht leveren.

Dat er wél onderscheid tussen onder- en bovenborst kan worden gemaakt komt doordat de origo en insertie verschillen.

Kan er potverdomme niet eens een sticky worden gemaakt van deze onzinnige k*tzooi?

meende wel dat de eccentrische en concentrische beweging van eenzelfde oefening verschilden in belasting van proximale en distale delen van de spier?

zouden meer BB fora last hebben van deze terugkerende ergernis?
 
Ik heb allang besloten niet voor bb te gaan maar powerliften & strongman, niemand daar die zich bezig houdt met binnekant borst of handschoentjes:).

Ik droeg ook vroeg handschoentjes, wat voor een breezah was ik. Handschoentjes zijn voor mietjes (sorry dat je het nu beseft). Je hebt betere grip met, en je handen krijgen snel genoeg eelt er op zodat je geen pijn meer hebt. Een vrouw valt niet echt op babyhandjes :)
 
K
A
N
S
L
O
O
S
 
meende wel dat de eccentrische en concentrische beweging van eenzelfde oefening verschilden in belasting van proximale en distale delen van de spier?

Ja.
 
hoop voor je dat dat niet de enige criteria voor jou is om te bepalen of de betrouwbaarheid van zo'n persoon z'n informatie op een goed niveau zit. ;)
Nee natuurlijk niet, het gaat erom dat als je moet kiezen, dat de pro's en de 'genetische wonders' het meestal minder goed weten dan "de laag" eronder die er voor moet vechten, uiteraard ga je dan filteren uit alle informatie die je krijgt op basis van andere referenties etc :)
 
de gene die beweren dat je binnenkant borst niet kunt trainen: leg maar eens uit waarom je wel onderkant en bovenkant borst meer kunt aanspreken(incline/decline).

@ frenkpie: er wordt ook niet beweerd dat de binnekant borst een aparte spier is, maar dat je dit gedeelte meer kunt aanspreken. dus dat plaatje heeft totaal geen nut

GAST HEB JIJ UBERHAUPT WEL NAAR DAT ****ING PLAATJE VAN FRENKPIE GEKEKEN?

dat plaatje heeft dus inderdaad totaal geen nut als je er niet naar kijkt :rolleyes:
 
Binnenkant borst kun je prima trainen op de machine van de firma Bull&Shit :thumbup:
 
Haha binnenkort een nieuwe pose op BB wedstrijden. De Binnenkant borst.
Span hem maar eens goed aan die binnenkant. Woei!!
Show die muscle.
 
Ik droeg ook vroeg handschoentjes, wat voor een breezah was ik. Handschoentjes zijn voor mietjes (sorry dat je het nu beseft). Je hebt betere grip met, en je handen krijgen snel genoeg eelt er op zodat je geen pijn meer hebt. Een vrouw valt niet echt op babyhandjes :)

Niet dat ze het lekker vinden om ruwe eeltklauwen over haar zachte huidje te voelen, maar goed...handschoentjes zijn wel gay ja. :D
 
Niet dat ze het lekker vinden om ruwe eeltklauwen over haar zachte huidje te voelen, maar goed...handschoentjes zijn wel gay ja. :D

Die dames waar junipero mee omgaat wel :roflol:
 
Hoe trainen jullie trouwens buitenkant?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven