MuscleMeat

roofmoord juwelier

Bezoekers in dit topic

rotator

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 jun 2004
Berichten
690
Waardering
0
3 allochtonen overvallen weerloze man in Lede voor wat juwelen,ze slaan de man tot hij dood is.1 persoon is nu opgepakt,de 23 jarige Mustapha A.Vandaag heeft hij zelfmoord willen plegen in zijn cel,de hulpdiensten boden hem hulp.Hier word je toch echt ziek van van zo'n dingen.Wat met integratie?
Waarom boden ze deze persoon nog hulp aan als hij zelfmoord wilde plegen,ze hadden hem beter laten afzien en langzaam laten sterven.
 
tuig, ze hadden em gewoon net zolang moeten laten lijden dat ie net nog in leven was en dan snel weer oplappen en hem daarna bewerken tot ie half dood is daarna weer oplappen en opnieuw doen, wat een mongolen.
 
Waarom boden ze deze persoon nog hulp aan als hij zelfmoord wilde plegen,ze hadden hem beter laten afzien en langzaam laten sterven.
Lol idd.
Weer een prachtige actie. :(
 
nee, man, tegenhouden! Nog meer schande voor hem! Ziekenhuis steken, revalideren en hem opnieuw een poging laten ondernemen.
 
Hij beweert dat ie der niks mee te maken heeft:rolleyes:, deze "zelfmoordpoging" (wat volgens mij gefaked is) laat blijken dat hij er idd niks mee te maken heeft (yeah right, strafblad verkarachting, overvallen:rolleyes:)

Vind het idd echt triest dat zo'n dingen gebeuren:(
 
Een hulpdienst medewerker is geen rechter, die behoort gewoon zo'n werk te doen. Of iemand het zint of niet, maar ook moordenaars hebben recht op medische hulp.
 
idd.. beetje zielige reactie dit.. je weet niet eens of die jongen erbij betrokken was.. maar omdat hij Mustapha A. heet moet dat bijna wel zo zijn, toch? en ook als het wel zo is, en hij heeft die man van z'n leven beroofd om juwelen zal hij hiervoor worden gestraft volgens de NL wet.. waar wij allemaal mee te maken hebben.. betekent niet dat hij ineens geen medische hulp meer kan krijgen..
 
idd.. beetje zielige reactie dit.. je weet niet eens of die jongen erbij betrokken was.. maar omdat hij Mustapha A. heet moet dat bijna wel zo zijn, toch? en ook als het wel zo is, en hij heeft die man van z'n leven beroofd om juwelen zal hij hiervoor worden gestraft volgens de NL wet.. waar wij allemaal mee te maken hebben.. betekent niet dat hij ineens geen medische hulp meer kan krijgen..
waarschijnlijk is hij betrokken geweest,hij heeft een ellenlang strafblad
Een blanke persoon doet zoiets niet,misschien wel stelen maar niet moorden,daar ben ik zeker van. Enne het is iin belgie gebeurd he....;)
 
waarschijnlijk is hij betrokken geweest,hij heeft een ellenlang strafblad
Een blanke persoon doet zoiets niet,misschien wel stelen maar niet moorden,daar ben ik zeker van. Enne het is iin belgie gebeurd he....;)

Euh...waarom doet een blanke persoon zoiets niet? Patrick Hamers??? Nooit van gehoord, zeker?
 
Nee blanken moorden niet. Hoe heet het dan als zomaar wat mensen op straat neerknalt of als je wat kinderen opsluit in je kelder en laat doodgaan? Euthanasie? Bende van Nijvel waren natuurlijk ook een stelletje Robin Hoods, die doden waren een ongelukje.
 
stuk uit de krant:de Brusselaar had geen verklaring waarom hij zaterdagavond in Lede aanwezig was. Zijn vermoedelijke twee handlangers zijn nog altijd voortvluchtig.

Het parket vermoedt dat hij de bestuurder was van de vluchtwagen. Zelf ontkent hij elke betrokkenheid.

Tijdens de verhoren zou hij zich arrogant gedragen en spotten met de speurders.

:rolleyes:
 
stuk uit de krant:de Brusselaar had geen verklaring waarom hij zaterdagavond in Lede aanwezig was. Zijn vermoedelijke twee handlangers zijn nog altijd voortvluchtig.

Het parket vermoedt dat hij de bestuurder was van de vluchtwagen. Zelf ontkent hij elke betrokkenheid.

Tijdens de verhoren zou hij zich arrogant gedragen en spotten met de speurders.

:rolleyes:

Maakt niet uit. Blank of zwart of schijtgeel...iedereen moordt.
 
Nee blanken moorden niet. Hoe heet het dan als zomaar wat mensen op straat neerknalt of als je wat kinderen opsluit in je kelder en laat doodgaan? Euthanasie? Bende van Nijvel waren natuurlijk ook een stelletje Robin Hoods, die doden waren een ongelukje.

das eeen uitzondering,zal ook niet vaak voorkomen en ik vind dat ze dutroux allang de kogel hadden mogen geven?Zo'n bende zal wellicht nooit meer gaan voorkomen,Maareuh nu haal je oude koeien uit de sloot,het gaat om het heden,wat nu allemaal gebeurt
 
das eeen uitzondering,zal ook niet vaak voorkomen en ik vind dat ze dutroux allang de kogel hadden mogen geven?Zo'n bende zal wellicht nooit meer gaan voorkomen,Maareuh nu haal je oude koeien uit de sloot,het gaat om het heden,wat nu allemaal gebeurt

Meen je dat nu echt?? Blanken moorden niet?
Hoeveel namen had je gewild?
 
Een uitzondering? Dus die allochtonen moorden aan de lopende band en de blanke moord bij uitzondering? Goh en dan open je ook nog een thread over de achteruitgang van DBB. Tja als je zelf meedoet met die onzin moet je niet gaan klagen, wat een simplisme zeg.
 
Een uitzondering? Dus die allochtonen moorden aan de lopende band en de blanke moord bij uitzondering? Goh en dan open je ook nog een thread over de achteruitgang van DBB. Tja als je zelf meedoet met die onzin moet je niet gaan klagen, wat een simplisme zeg.

nee ik zeg niet aan de lopende band maar het gaat hier om ''alweer '' een roofmoord door allochtonen.Hoeveel zullen er nog volgen als we zo mild blijven optreden tegen zo'n dingen?Remmember de mp3moord??...
 
Dat is dus onzin. Ik noem Hitler!

Ik krijg vaak de volgende indruk:

90% van de criminelen is allochtoon.
Echter 90% van de criminaliteit is Autochtoon. De grotere misdrijven zijn imo de blanken.
Ik noem een Endstra een Holleeder, een Bruinsma.
Daar en tegen hebben we wel 100.000 bollenslikkers.

Maar jullie snappen wel waar ik op doel.
 
Dat is dus onzin. Ik noem Hitler!

Ik krijg vaak de volgende indruk:

90% van de criminelen is allochtoon.
Echter 90% van de criminaliteit is Autochtoon. De grotere misdrijven zijn imo de blanken.
Ik noem een Endstra een Holleeder, een Bruinsma.
Daar en tegen hebben we wel 100.000 bollenslikkers.

Maar jullie snappen wel waar ik op doel.

wat is onzin?
 
Back
Naar boven