AndroidHealthClinic

Trenbolone zo goed???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ijzerenrick

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2006
Berichten
53
Waardering
0
Mensen,

een vraag: Op bodypage staat een ranglijst van a.s.

En daarin scoort trenbolone het hoogst haalbare.

Namelijk met kracht en massa een 10.

Is dit terecht? Is het zo goed spul?
 
Als ik 2 middelen moet opnoemen die helemaal de shit zijn zeg ik test en tren!

Tren heeft het gewoon allemaal!
 
Ik zou niet zo op die ranglijst rekenen. Gewoon kijken wat het beste voor jou is en waar jij het beste op gaat!
 
Maar wat is nou een betere kuur en wat is het verschil qua resultaat:

test/deca of test/trenbolone.
 
Eerst ff proberen, dan weet je het!
 
Wat voor ester heeft tren (parabolan) precies? Ben benieuwd hoe vaak je het moet injecteren.
 
Ik weet jou kuurverleden niet dus kan moeilijk zeggen wat het beste is voor jou! Maar trenbolone is vrij heftig, en heeft veel sides ook. Als het je eerste kuur is zou ik lekker voor deca gaan en mss voor je 2e kuurtje eens aan trenbolone denken.
 
Mensen,

een vraag: Op bodypage staat een ranglijst van a.s.

En daarin scoort trenbolone het hoogst haalbare.

Namelijk met kracht en massa een 10.

Is dit terecht? Is het zo goed spul?

Die pagina is erg verouderd kerel, je bent beter af hiero voor wat info:

AAS steroid profiles
Bodybuilding.com - Big Cat - 43 Full Steroid Profiles!
Anabolic Steroid Profiles - Steroid . com


Maar wat is nou een betere kuur en wat is het verschil qua resultaat:

test/deca of test/trenbolone.

Met deca ga je meer vocht vasthouden. Tren maakt je een stuk harder, je pakt ook meer kwaliteitsmassa.


Wat voor ester heeft trenbolone (parabolan) precies? Ben benieuwd hoe vaak je het moet injecteren.

Parabolan heeft een langwerkende ester te vergelijken met enanthaat.

UG labs hebben @ the moment 2 soorten Tren. 1 Met Acetaat ester en 1 met Enanthaat ester.
 
Ik weet jou kuurverleden niet dus kan moeilijk zeggen wat het beste is voor jou! Maar trenbolone is vrij heftig, en heeft veel sides ook. Als het je eerste kuur is zou ik lekker voor deca gaan en mss voor je 2e kuurtje eens aan trenbolone denken.

Verklaar je nader maat.
Welke sides bedoel jij?
Of het echt zo heftig is betwijfel ik trouwens
 
Verklaar je nader maat.
Welke sides bedoel jij?
Of het echt zo heftig is betwijfel ik trouwens

Het onderdrukt heel zwaar en persoonlijk vind ik dat ik er als een ophol geslagen stier bij loop en als eerste kuur denk ik dat het beter is dat je wat kennis maakt met aas ;)
 
Denk dat je die lijst niet al te serieus moet nemen op bodypage.

Als je de searchknop eens gebruikt en zoekt op Tren en of Trenbolone dan zal je genoeg gebruikerservaringen kunnen lezen incl. bijwerkingen.

Nog een weekie dan begin ik er zelf mee :)
 
Denk dat je die lijst niet al te serieus moet nemen op bodypage.

Als je de searchknop eens gebruikt en zoekt op trenbolone en of Trenbolone dan zal je genoeg gebruikerservaringen kunnen lezen incl. bijwerkingen.

Nog een weekie dan begin ik er zelf mee :)

Logje?
 
Mwah ben niet zon beste auteur als bv Eclipse dus mischien een heel kleintje;)

Maar ik hou je wel op de hoogte
 
Het onderdrukt heel zwaar en persoonlijk vind ik dat ik er als een ophol geslagen stier bij loop en als eerste kuur denk ik dat het beter is dat je wat kennis maakt met aas ;)

ok kerel, just asking.
Vind nm dat het af en toe toch best wel overdreven word gedaan over tren, ten opzichte van andere shizzle dan.
 
ok kerel, just asking.
Vind nm dat het af en toe toch best wel overdreven word gedaan over trenbolone, ten opzichte van andere shizzle dan.

Indd want er lopen veel mensen hier in mijn omgeving die maar weinig last hebben van de horrorverhalen
 
Ik geef toe dat er wordt overdreven, maar als je het mij vraagt zou ik eerder deca aanraden als beginnerskuur.
 
Mwah ben niet zon beste auteur als bv Eclipse dus mischien een heel kleintje;)

Maar ik hou je wel op de hoogte

We zijn meer geinteresseerd in kwaliteit/kwantiteit dan in entertainment, het entertainmentelement erbij is leuk maar het gaat nog altijd om de gains :)

Dus gewoon doen bro :thumbup:
 
@ infinity doe maar een logje ja is voor mij ook interessant dat weet je
:D kijk moet toch weten hoe het bij jou uitpakt
 
het beste wat ik tot nu toe heb genomen is trenol een dike 10
 
Net als dat test test is is een 19nor een 19nor.

Dus geloof er ook niet in dat trenbolone zwaarder onderdrukkend kan zijn dan deca, je houd geen vocht vast van trenbolone en vocht is niet bepaald goed voor je bloeddruk. Alleen je moet niet gaan cardio`en met tren want je conditie gaat er erg op achteruit.
 
Back
Naar boven